23.

3.7K 204 1
                                    

Ma trezesc dimineata foarte vesela stiind ca e ziua mea. Da,azi fac 18 ani. Baietii nu cred ca stiu de ziua mea,dar sper ca macar Louis sa isi aminteasca. Ma ridic din pat si topai pana la baie,imi fac rutina de dimineata si o baie de aproape o ora. Dupace ies din cada,imi infasor corpul intr-un prosop mare si pufos,iar parul in altul mai mic. Ies din baie si merg la dulap. Imi aleg o pereche de pantaloni acurti albastrii pana sub fund,un maieu gri cu un tigru cu o coroana de flori pe cap, si niste vansuri albastri. Imi usuc parul si prind cateva suvite rebele din fata,in spate cu niste clame. Ma dau cu rimel si un ruj nude,si mai adaug putin parfum. Cobor la masa si spre surprinferea mea,nu erau nici unul din baieti. M-am asezat la o masa libera si mi-am mancat micul-dejun in liniste. Dupa ce l-am terminat am plecat inapoi in camera. Cand intru,ceva pe pat imi atrage atentia. Era un trandafir rosu cu un biletel si o cutie mare.
Pentru cea mai frumoasa fata ❤. Te astept la ora 16 in fata hotelului. Sa te imbraci in hainele care dunt in cutie. Te iubesc. H.S.
Dupa e citesc cu voe tare biletul,miros trandafirul care arata superb. Il las pe noptiera si deschid cutia. Mana imi ajunge la gura de uimire. In cutie era o rochie lunga,bleo-marin,in partea de sus strampta cu pietricele stralucitoare la mijloc,iar in partea de jos era putin larga,si simpla. Langa rochie era o pereche de pantofi crem,cu toc,iar in lateral cu putina dantela. Erau superbi.
Ma uit la ceas. Ora 12. Cum nu mai am ce face prin camera,ma gandesc sa ies afara. Imi iau banii si telefonul si merg intr-un parc din apropiere de hotel. La intrare in parc e un chiosc,si imi amintesc ca nu am mai fumat demult. Imi cumpar o bricheta,tigari si guma si ma asez pe un leagan. Am fumat 2 tigari apoi am luat cateva gume din pachet. Ma uit la ceas si arata ora
14,asa ca ma ga desc sa merg sa ma pregatesc. Urc la camera mea si imi pregatesc hainele pe pat. Imi dau hainele de pe minejos si imiiau lenjeria si sutienul negru cu dantela apoi imi pun rochia. Ma asez pe fotoliul de langa masuta si imi pun machiajele pe masa. Imi pun o oglinda mare in fata si incep sa ma machiez. Intai imi dezinfectez fata si dau apoicu fond de ten. Imi dau pe pleoape cu un albastru inchis,si putin alb-crem pe langa ca sa luminez ochiul. Dau cu tus cate o dunga subtire,apoi dau cu rimel. Imi dau la buze cu un ruj nude,si cu niste pudra pe obraji. Imi strang machiajele si incep sa imi fac parul. Il ondulez la varfuri si prind cateva suvite,care imi stau pe fata, in spate. Imi dau cu parfum si deodorant, imi incalt pantofii si imi iau portofelul gen plic,negru,in care imi bag telefonul si banii si rujul. Ies din camera si cobor cu liftul pana jos. Ies din hotel si ma uit la ceas. 15:59. La fix am ajuns. Afara era foarte frumos. Era inca zi,iar copii alergau pe drum,chitaind si urland,de bucurie cred. Simt o mana pe talia mea si ma intorc repede si dau de Harry imbracat la costum.
-Buna. Spune el studiindu-mi tinuta.
-Buna. Spun si eu.
-Arati superb. Imi spune zambind. Eu rosesc si el zambeste si mai tare.
-Dupa tine,doamna mea. Spune si ma saruta apoi imi face semn spre o limuzina neagra. Mergem spre ea si el ca un gentelman imi deschide usa si ma ajuta sa urc. Se urca si el si ii spune soferului adresa. Imi ia mana in mana lui ai se uita in ochii mei.
-Te iubesc. Imi spune si ma saruta. Sarutul continua pana cand masina se opreste. Ne dam jos din masina si ne luam de mana inaintand spre restaurantul luxos din fata noastra. Intram inauntru si...
********************_***
Heeii. Va las putin in suspans. Scuze de greseli.
Ce credeti ca se intampla?
10-08-2015
Diana

Louis little sister(Harry Styles FF)-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum