Trrrrrrr-trrrrrrr
Iau telefonul nervoasa si raspund fara sa ma mai uit cine mai suna.
C.T.
-Alo? Intreaba o voce cunoscuta.
-Mama? Intreb mormaind.
-Da scompo. Ce faci?
-Pai dormeam,pana cand cineva se trezise sa ma sune! Spun eu rastita.
-Scuze,dar e deja ora 13.
-Si? Intreb dandu-mi ochii peste cap.
-Nu stiu daca stii,dar azi au baietii concert si Louis mi-a promis ca te duce la mall.
-Si la cat e? Intreb plictisita.
-La 19 trebuie sa plecati ca sa ajungeti la 19:30 acolo unde se tine.
-Mok. Pa.
-Pa scompo. Spune ea.
C.T.T
Cum nu mai pot sa dorm,merg la baie si imi fac o baie fierbinte si rutina de dimineata. Imi usuc parul cu feonul si ma schimb intr-o salopeta scurta de blugi,un maieu galben si niste vansuri albe. Imi piaptan parul,imi dau cu fond de ten,pentru ca inca se mai vede urma de palma,mai dau cu tus si rimel la ochi si ies din baie.
Harry nu a fost toata noaptea in camera si asta ma bucura intr-un fel. Dar sunt si ingrijorata. Nu trebe sa fii ingrijorata pentru el! El te-a batut! Mda. Ai dreptate. Dar totusi. Daca a patit ceva. Dar din cate il cunosc,sunt sigura ca e cu vreo oxigenata printr-un hotel. Ooo esti geloooasaaa!! Constiinta proasta. Stii ca te-ai facut singura proasta,nu? O mai taci.
Ies din camera si merg la cea a lui Louis. Bat si imediat imi deschide chiar fratele meu.
-Hai la mall. Ii spun eu direct.
-Stai sa ma imbrac. Bolboroseste el somnoros. Se vede ca l-am trezit. Are doar o pereche de boxeri cu superman si un maieu alb. Parul lui e foarte ciufulit si ochii abea ii tine deschisi.
Intru in camera si ma asez pe patul lui Louis. Pe celalalt era Zayn,imbratisand... Un ursulet de plus. Si spun ca eu sunt copil.
Dupa 10 minute de stat si uitat pe pereti,iasa si Louis din baie.
-Doane ajuta ca ai venit,morcovel. Spun si merg spre usa.
-Nu imi mai spune morcovel. Maraie el.
-Da da morcovel.
Il aud cum injura in barba si plecam. Mergem jos si cand iesim din hotel,ce sa vezi. O gramada de fani erau la usa.
-Marck! Cheama-i si pe restul jos! Repede! Vorbeste fratemiu la telefon cand intram inapoi la receptie.
In cateva minute,12 bodyguarzi iasa din lift.
Ii spune Louis unde vrem sa mergem si iesim afara. Fanele erau tot acolo. Bodyguarzii merg in fata,lateral si spatele nostru in asa fel incat fanele sa nu ajunga la noi. Cand au vazut ca nu pot ajunge,au plecat.
-Marc,Jerry,Tom si Nik veniti cu noi. Restul puteti merge la hotel. Spune Louis. 4 dintre ei vin cu noi,dar mai in spate,iar restul pleaca. Pe drum nici unul nu scoate vreo vorba. Ajungem si eu merg repede la un magazin de rochii Louis urmandu-ma oftand.
Am luat mai mult de 10 rochii si i le-am dat lui Louis sa le tina.
-Mai ai multe femeie?! Intreaba iritat de faptul ca i-am aruncat doua rochii in fata.
-Nu. Zambesc eu dulce.
Merg la cabina si Louis aseaza rochiile in cabina apoi iasa.
*
Nu am gasit nici una care sa stea bine pe mine,dar mai am una care nu am probat-o. O imbrac si observ ca imi vine chiar foarte bine. Rochia e de un roz pal,pana la jumatatea coapsei de lunga,si putin infoaiata. Are un decolteu acanc in vorma de V acoperit de o panza foarte transparenta neagra ce imi scoate sanii bine conturati in evidenta.
Ies din cabina si cand ma vede,Louis face ochii mari.
-Arati super. Spune scanandu-ma din cap pana in picioare .
-Mersii. Spun eu dulce. Intru inapoi in cabina unde mai admir putin rochia apoi ma schimb.
Mergem la casa si Louis plateste rochia,vanzatoarea facandu-i ochi dulci.
Imi dau ochii peste cap amuzata si il trag de brat pe Louis.
-Hai la pantofi . Spun entuziasmata.
Louis doar ofteaza iar eu ochicotesc.Intram inauntru si mai ca lesin. E un rai al pantofilor. Merg la un raft unde erau niste tocuri dragute. Sunt negre,cu toc de 12cm,putin luciosi si cu o decupatura mica in varf.
Le probez si imi vin perfect.
-Gata? Se plange Louis ca un copil mic.
-Nu. Trebe sa mai mergem la machiaje,la posete si la accesori. Zambesc eu.
-Ufff! Spune el exasperat de atatea cumparaturi.
Mergem la machiaje de unde imi iau tus,creion negru de ochi,rimel,fard pentru pleope,pudra si ruj.
Plecam la posete de unde iau una neagra gen plic si lucioasa ca patofii.
La accesori iau o pereche de cercei mici,de aur cu un diamant roz,un lant o semnul infinitului,o bratara cu perle albe pe ea si un inel care avea doi delfini mici roz pe el,si cateva diamante mici in jur.
Dupa ce le cumparam mergem si la magazine barbatesti pentru Louis. El a ales in 10 minute un tricou,pantaloni si papuci.
Am plecat la hotel pe la ora 16. Mai avem 3 ore pana sa plecam deci trebe sa ne pregatim. Urcam sus la etaj si mergem fiecare in camera sa.
Intru si Harry statea pe patul lui jucandu-se pe telefon. Cand ma vede lasa telefonul jos si se uita la mine.
-Nico,stiu ca ti-am mai spus dar imi pare rau. Spune el trist.
Nu il bag in seama si merg la baie unde imi fac un dus. Imi pun halatul pe mine si ies. Harry statea tot pe telefon. Trec pe langa el si imi iau plasa cu rochia,imi iau chilotii negri,si merg inapoi in baie. Imi pun chilotii,apoi rochia. Sutien nu mi-am luat pentru ca nu trebuie la rochia asta.
Parul mi-l indrept cu placa,facand bucle mici la varfuri. La machiaj folosesc fond de ten,tus,creion,rimel fard negru pentru pleoape,ruj roz pal spre crem. Imi pun inelul,cerceii si lantul si ies din baie.
Harry se hobeaza la mine ca la felu paispe'.
-Ai putea sa nu te mai holbezi? Il intreb dur.
-Scuze,scuze,dar arati...wow. Spune el studiindu-ma si oprindu-si privirea la sanii mei.
-Nesimtitule! Spun si ma intorc. Merg la pat si scot patofii din plasa. Ii incalt si incep sa ma mai aranjez.
*
Suntem la locul unde se tine concertul. Eu stau in backstage cat baietii canta. Fanele urla. Dar nu inteleg. Waw canta. Si eu pot,deci nu e mare scofala.
Dintr-o data muzica se opreste si in sala se face liniste.
-As vrea sa o chem pe sora mea,Nicolle,pe scena. Spune Louis.
Eu nedumerita nu ascult si stau pe scaun,pana cand Harry si Niall vin si ma iau pe sus. Ma duc pe scena si ma lasa jos.
-Ce vrei Louis? Intreb rece.
-Asculta. Vreau sa imi cer scuze pentru ce am facut. Spune el trist,apoi se i toarce cu fata spre fane. Am chemat-o ca sa ii cer scuze. Acum 2 zile,am baut cat ea era pe afara. Cand a venit,i-am spus cuvinte urate si am lovit-o. Deci,Nico, imi cer scuze si sper sa ma ierti.
-Iarta-l! Iarta-l! Se auzea in sala
-Bine! Te iert. Spun eu.
-Multumesc. Sopteste si ma ia in brate invartindu-ma.
Dupa acest moment,eu plec inapoi in backstage.
Cand ajungem la hotel eu ma schimb si ma demachiez si ma pun la somn.
*********
Scuze de greseli. Vrea cineva dedicatie?
Pareri?
2-05-2015
Diana
CITEȘTI
Louis little sister(Harry Styles FF)-terminata
FanficHei. eu sunt Nicolle Tomlinson,mai pe scurt Nico. Dupa cum ati ghicit,sunt sora faimosului Louis Tomlinson. Nu e asa de super,mai ales cand fratele tau are o trupa de idioti,care in fiecare minut din zi te enerveaza... Dar sa nu mai vorbim despre ei...