19

4.2K 238 6
                                    

Am plecat cu Harry la hotel pentru ca deja se facuse seara.
-Noapte buna. Ii spun cand ajungem in dreptul camerei mele.
-Noapte buna. Spune si ma saruta.
Zambesc si intru ca camera. Incui usa dupa mine si merg la baie sa fac o baie. Dupa ce ma spal bine,ma imbrac in pijamale si imi fac bagajul.
Dau drumul la televizor pe muzica in timp ce impatur hainele.
Cand in sfarsit termin,e ora 23:30. Imi pun telefonul sa sune dimineata la 6.Ma pun in pat si adorm repede.
*dimineata*
Alarma suna asa de tare ca simt ca imi pocnete capul. Mormai o injuratura si iau telefonul oprind alarma. Ma ridic lenesa din pat si merg la baie unde imi fac rutina de dimineata.
Merg inapoi in dormitor si imi caut haine prin geamantan. Am luat o pereche de pantaloni scurti negrii,usor taiati,un tricou cu spatele din dantelea,alb si cu flori si niste vansuri negre. Mi-am luat telefonul de la incarcat si se aude o bataie in usa.
-Intraa! Tip bagand incarcatorul in geamanta.
-Neata! Am venit sa te ajut cu bagajele. Spune Liam.
-Neata. Pai uite asta,si i-l dau pe cel mai mare, eu vin cu astea mai mici.
-Ok. Te asteptam jos.
-Ok.
Dupa ce pleaca mai verific odata camera sa nu uit ceva. Cand sunt sigura ca am luat tot,iau bagajele si cobor jos.
-Neata. Le spun baietilor.
-Neata imi spun si ei.
-Buna Simon,Paul. Le spun celor doi,zambind.
-Bune. Spun si ei.
-Bun,masina e afara si ne astepta. Avem avion in 30 de minute si drumul pana acolo ne ia 20 asa ca hai sa mergem. Spune Simon.
Toata lumea idi ia bagajele,Paul mai luand si de la mine cateva.
Ne urcam in masina si pornim spre aeroport.
Cand ajungem,sarim repede din masina si fugim catre avionul nostru care e pe cale sa decoleze.
-Staiiii!!!! Tipa baietii cand vad ca stuardeza vrea sa inchida usa.
-Biletele. Spune ea plictisita.
-Poftim. Spune Zayn si ii da toate biletele.
Cat baietii erau atenti acolo,l-am luat pe Harry de mana si l-am sarutat scurt.
Am zambit unul la altul apoi am intrat in avion,in urma celorlalti.
Eu stateam langa Niall,Harry langa Louis,Liam langa Zayn,iar Paul langa Simon.
Tot zborul am dormit iar cand am ajuns am fost trezita de Louis cu ajutorul unei cani de apa rece. Mda.
Simon a spus ca merge la cumparaturi cu Paul asa ca noi am plecat la hotelul la care ne-a spus. Mergem noi pe stradutele frumos amenajate pana dam de hotel. E mare,are cam..11 etaje si e rosu. Intram in receptie si ii spunem receptionerei ca avem nevoie de 8 camere.
Ne-a dat cheile si am plecat la camerele noastre. Eu am camera la etajul 2,restul la 10. Mie imi convine,pot merge mai repede afara. Ca tot veni vorba de afara,ma imbrac si plec afara. Ii dau mesaj lui Harry sa vina si el in 20 de minute afara. Merg la un magazin si imi cumpar guma si tigari cu bricheta.
Aprind o tigara si trag fumul in gura apoi ii dau drumul afara.
Dupa ce termin tigara,iau 2 gume si le mestec. Fix atunci apare Harry.
Nu spune nimic doar ma saruta.
-Ahaa! V-am prins!! Tipa cineva din spatele meu.
Ne intoarcem si dam de...
*********
Putin suspans :))
Scuze ca e scurt,dar nu prea am timp sa scriu. Scuze de greseli.
Intrebarea capitolului: cine i-a prins?
22-06-2015
Diana

Louis little sister(Harry Styles FF)-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum