Dupa ce mi-am facut baia,mi-am infasurat corpul intr-un prosop galben si pufos. Am mers in camera mea si dau de Harry care statea pe pat.
-Ce dracu cauti aici?! Iesi afara!! Tip la el incercand sa imi acopar mai bine corpul.
-Iti sta bine in prosop. Ranjeste el inainte sa iasa din camera.
Imi dau ochii peste cap si oftez. Cum poate un baiat ca el sa fie asa de frumos si adorabil? Offf.
Merg la dulap si imi iau lenjeria neagra pe mine. Imi pun muzica pe telefon,si melodia Rihanei-Monsters,rasuna in camera. Am inceput sa cant si sa ''dansez'',in timp ce imi cautam si o rochie ceva. Pana la urma aleg o rochie neagra cu sclipici pe ea,pana umpic mai jos de fund,cu bretele subtiri. Era stramta si cu un dwcolteu generos. Am pus-o pe mine si am asortat-o cu niste tocuri rosii inalte. Imi usuc parul si mi-l ondulez la varfuri lasandu-l apoi pe spate. La machiaj folosesc tus,rimel,creion si fard negru pentru pleoape,un ruj rosu ca pantofii si putina pudra in obraji. Machiajul rata dragut. Ma mai verific odata inainte sa ies din camera,cu o posetuta rosie in mana. Mi-am luat pe deasupra o jeaca de piele pana la jumatatea spatelui subtire. Cand ajung jos,baietii erau pe canapea asteptandu-ma,cred.
-Sunt gata. Se spun si fac o pirueta,apoi cand ma uit la ei se uita la mine facinati.
-Mergem? Intreb enervata de faptul ca de aproape 2 minute se uita la mine.
-D-da. Se balbaie Harry,apoi toti se ridica.
Urcam in masina,si fiindca nu e destul loc eu trebe sa stau la unul din baieti.
-Hai aici. Zambeste Niall aratand spre picioarele lui.
-Ok. Zambesc si eu si ma duc sa ma pun,dar cand sa ma asez,o maini se pun pe talia mea si ma trag in bratele sale. Ma uit la persoana pe care stau si observ ca e Harry.
-Harry,puteam sa stau la Niall.
-Nu,nu puteai. Raspunde el aratandu-se gropitele pe care le iubesc.
Nu mai spun nimic si ma uit in fata.
Pe strazi,nu era atat de intuneric,si doar felinarele luminau cat de cat zona.
Ajungem in fata clubului si aud muzica data la maxim. Pe langa cladire,oameni beti danseaza,iar curvele se ofera dansuri erotice unora.
Ma stramb si ma dau jos din masina. Mirosul de tigara si alcool se simtea de langa masina.
Inaintam spre intrarea in club si intram. Lumini colorate se miscau in toata incaperea,dansatoare la bara isi faceau numarul,barmanii invarteau sticlele cu bauturi in sus ca niste adevrati maestrii,iar niste baieti incearca sa ageta niste fete.
Merg spre bar,baietii urmandu-ma.
-Ce doreste domnisoara? Intreaba barmanul,care nu cred ca avea mai mult de 25 de ani,zambind.
-Un suc de portocale,si cu votka in el. Ii raspund eu zambind.
Nu sunt obisnuita cu chiar asa de mult alcool,in seara cand m-am imbatata a fost o...ldorinta de a bea,dar acum nu mai fac aceeasi greseala.
Isi comanda si baietii cate o bere,apoi burlacii se duc la agatat,mai putin Harry care sta langa mine.
-Si ce mai faci? Tip peste muzica.
-Bine!,Tu? Tipa si Harry.
-Bine! Merg pana la baie! Tip si plec spre baie,care era pe langa camerele de ''relaxare'' daca intelegeti ce vreau sa spun.
Intru inauntru si imi retusez putin machiajul si parul,apoi ies. Cand sa dar coltul,o mana rece si mare ma prinde de brat.
Ma intorc speriata so bad un baiat de vreo 19 ani beata manga,ranjind pervers.
Incerc sa scap din stransoarea lui,dar nu pot. Presimt ca o sa am o vanataie acolo.
-Lasa-ma!! Ajutorr!!! Tip eu dar nimeni nu ma aude.
-Nu mai tipa! Muzica e data prea tare! Ranjeste el,facand pauza de cateva secunde intre fiecare cuvant.Ma lipeste de perete,eu scfancind la contactul spatelui meu cu peretele,si incepe sa ma sarute animalic pe bune,apoi coboara spre gat. Incep sa ma zbat si sa tip dar in zadar.
Harry pov.
De mai bine de 10 minute Nico e la baie asa ca hotarasc sa merg dupa ea. Cand dau coltul,bad un baiat peste o fata,incercand sa ii deschida rochia. Fata plangea si se zbatea. Nu am mai stat sa ma gandesc de doua ori,si am mers luandu-l pe tip de pe fata si dandu-i un pumn lasandu-l inconstient. Ma uit la fata si vad ca e Nico. Ata ghemuita intr-un colg plangand si suspinand. Simt cum sangele imi pulseaza din ce in ce mai tare si incep sa il bat pe tip pana o mana micuta se aseza pe umarul meu. Ma intorc si cand o vad pe Nico plansa si rosie la fata ma calmez si o iau in brate in stilul miresei plecand cu ea spre un taxi. O bag inauntru,ii dau adresa soferului si peste nici 10 minute ajungem acasa.
O scot cu grija,fiindca adormise,ii platesc soferului si o duc pe pri tesa mea in camera ei. O asez pe pat si ii dau tocurile jos,invelind-o. O sarut pe frunte si ma asez langa ea pe pat,ea stand cu capul pe pieptul meu. Nenorocitul vroia sa o violeze. Nu pot sa cred! Daca nu era Nico,jur ca il omoram.
Ii trimit un mesaj lui Louis in care ii spun ca sunt acasa cu Nico ca suntem obositi si ma pun si eu sa dorm. Ii voi spune si lui Louis ce s-a intamplat cu Nico,maine.
Intr-un final adorm.
Dimineata
Ma trezesc somnoros si ma uit in stanga mea. Zambesc fara sa vreau cand vad ca Nico e inca in bratele mele,dormind ca un ingeras. Chiar daca are rimelul intind pe toata fata si parul e in toate directiile,e foarte frumoasa. Ma ridic fara sa fac galagie si ma duc la baie sa imi fac rutina de dimineata,apoi ma imbrac in niste haine lejere. Merg jos si ma apuc sa fac clatite anericane pentru Nico,dar si pentru baieti.
Am facut aluatul apoi le-am prajit. Aratau asa de dragut,si am reusit sa fac 2 in forma de inima. Am pus 5 pe o farfurie care am pus-o pe un platou,iar pe ele am pus sirop de artar si ciocolata,iar intr-un colt am pus banane si capsuni. Am pus intr-un pahar suc de capsuni. Am pus servetele si o furculita apoi am plecat cu tava sus. Am intrat incet in camera,si micuta mea inca dormea. Mda. Ma comport ca si cum am fi impreuna,dar chiar nu am mai simtit ce simt in preajma ei niciodata.
Am pus tava pe noptiera si am mers la geam,tragand draperiile.
-Mmmmmmhhmmm.. Mormaie Nico si se roteste pe burta.
-Hai trezeste-te. Ii spun eu calm zguduind-o incet.-Da mami. Mormamie intorcandu-se pe cealalta parte. Trag patura de pe ea si ea isi deschide incet ochii.
-Neata. Spun ea cascand si frecandu-se la ochi.
-Neata. Ii zambesc eu.
Se ridica din pat si merge cu pasi lenesi spre baie. Rochia prea scurta ii sta exact pana la fund. Intra inauntru si dupa 20 de minute iasa cu o fata fara machiaj si cu haine curate.
-Aseara...tocmai era sa.....fiu violata? Intreaba ea si pot sa vad cateva lacrimi ce stau sa cada.
Eu nu raspund,ci imi las capul in jos.
-Raspunde-mi! Tipa ea si cateva lacrimi scapa.
-D-da. Spun eu temator.
-Sa il ia dracu cu mortii lui azi si maine de bu****iu ambulant. Injura ea nervoasa in timp ce plange.
O iau in brate si simt cum se mai calmeaza.
Ridica capul spre mine si se uita in ochii mei. Ma apropii incet de fata ei si ea de a mea,pana cand buzele noastre se unesc. Incep sa imi framant incet buzele de ale ei,cerand apoi permisiunea de a intra inauntru(A/N stiu ca suna ciudat :))) ) limba mea poarta in dans cu a ei.
Cand ramanem fara aer,ne despartim sin sarut,ea rosiin si intorcandu-se cu spatele.
-Ammmm....ti-am facut micul dejun. Spun eu scarpinandu-ma la ceafa.
-Mersii. Sopteste ea si ia tava. Incepe sa manance in timp ce eu ma holbez la ea.
-Ce? Intreaba uitandu-se la mine.
-Nimic.. Esti foarte frumoasa. Ii spun eu zambind.
-Mersii. Roseste ea si isi continua mancarea.
Dupa e mananca,nimeni nu mai spune nimic asa ca propun sa mergem jos.
*********
Aaaaa s-au sarutat!! Scuze de greseli si sper sa va placa.
23-05-2015
Diana
CITEȘTI
Louis little sister(Harry Styles FF)-terminata
FanfictionHei. eu sunt Nicolle Tomlinson,mai pe scurt Nico. Dupa cum ati ghicit,sunt sora faimosului Louis Tomlinson. Nu e asa de super,mai ales cand fratele tau are o trupa de idioti,care in fiecare minut din zi te enerveaza... Dar sa nu mai vorbim despre ei...