Dimineata vine pe nesimtite. Ma ridic din patul prea comod pentru al parasi,si merg la baie. Imi fac o baie si rutina de dimineata,mergand apoi in camera. Harry doarme,dar nu am siguranta ca ma pot schimba in camera asa ca imi iau o pereche de blugi albastri deschis scurti,un maieu alb cu un soare zambaret desenat,un sutien si chilotii negrii.
Ma schimb in baie si imi piaptan parul. Folosesc tus si rimel si ies din baie. Imi iau opincutele crem si merg jos,dar nu inainte sa imi iau telefonul. La restaurant nu e nici unul din baieti. Macar odata pot manca in liniste. Imi comand o salata de fructe si un suc.
Pana imi vine comanda,o sun pe Lara.
C. T.
-Buna Lara! Veselia se putea auzi din glasul meu.
-Nicooooooo! Tipa ea.
-Da. Ce faci? Intreb fericita ca vorbesc cu ea.
-Acum m-am trezit,tu? Intreaba ea.
-Astept mancarea. Spun chicotind.
Incepem sa mai vorbim,intre timp ajungand comanda mea. Hmmm. Salata asta e chiar buna. Are kiwi,banane,capsuni,mere,portocale,miere si frisca.
Lara a trebuit sa inchida ca mergea la bunica ei.
Nu stiam ce sa fac,avand in vedere ca e deja ora 11,asa ca hotarasc sa merg sa vizitez orasul.
Ies din hotel,si imi pun ochelarii de soare din cauza soarelui arzator ce imi intra in ochi.
Cerul era senin,nici macar un nor nu era pe cer. Cum mergeam si admiram cerul,bine inteles ca am dat peste cineva.
-Oh! Scuzee,nu am vrut! Spun ingrijorata.
-Nu este nimic. Eu sunt Alexander,Alex pe scurt. Spune baiatul din fata mea.
-Nico. Spun intinzand mana in timp ce ma uitam atenta la el. Era inalt,cu parul blond usor ciufulit si usor cret,niste ochi ca marea de albastri,buzele lui erau carnoase si frumos conturate. Purta o camasa alba stramta,prin care se vedea foarte usor faptul ca e prieten cu sala, si descheiata la primi 3 nastruri,niste blugi trei sfert albastri si niste converse albe.
-Si esti de pe aici? Nu de alta da nu te-am mai vazut. Spune el etalandu-si dantura alba.
-Nu,nu sunt. Sunt in turneu cu fratele meu si trupa lui. Spun eu zambind.
-Ce trupa? Intreaba curios.
-One direction. Spun eu oftand.
-A. Spune el amuzat. Vrei sa iti prezint orasul?
-Daca nu ai altceva de facut,sigur. Zambesc eu .
-Pai hai sa mergem atunci. Spune si ma ia de mana. Aww. Ce dulce.
Am mers prin parcuri,turnul Eiffel,am luat inghetata. Am vizitat aproape toate lucrurile turistice de pe aici. Pe drum ma tot facea sa rad,are glume foarte bune. Si partea ce amai buna,nu are iubita. Nu ai sanse la el. Acum te-ai trezit si tu. Eram aici mereu. Mwahahahaha. O mai taci!
-Heii!! Nicoo. Spune Alex fluturandu-si mana prin fata mea.
-Ah. Da? Intreb ca scoasa din transa.
-Te intrebam daca iti place aici. Spune zambind.
-Da. E foarte frumos. Ii returnez si eu zambetul.
-Ma bucur.
-Stii pe unde gasesc o alimentara,ceva ? Intreb eu,vrand sa imi iau tigari.
-Aici pe colt. Mergem?
-Hai. Spun si pornim spre alimentara.
Imi cumpar tigarile si Alex se uita mirat la mine.
-Ce? Intreb confuza.
-Tu fumezi? Intreaba inca mirat.
-Da. De cand am.... Nimic,lasa. Spun eu repede. Nu vreau sa stie.
-Hai spune-mi. Poti avea incredere in mine. Spune imbratisandu-ma.
-Ok. Oftez si incep sa povestesc.
Flashback
-Mama,in seara asta dorm la Lara. Ii spun mamei care gatea.
-Bine scumpo. Ii spun lui Louis sa te duca cu masina? Intreaba concentrata pe mancare.
-Nu. Merg pe jos. Zambesc si ies pe usa.
Mai aveam doua strazi pana la casa Larei,dar am simtit ca ma urmareste cineva. Am grabit pasul si acel cineva l-a grabit si el. Ma uit in spate si vad un baiat de vreo 19 ani,blond,cu un ranjet pe fata.
Incep sa fug dar ma prinde de mana si ma trage intre blocuri.
-Ce face o pisicuta ca tine singura pe aici? Intreaba scarba din fata mea ranjind.
-Lasa-ma!! Tip eu zbatandu-ma sa scap din Stransoarea lui
-Nu pana mu ma joc putin. Ranjeste si imi rupe bluza si sutienul. Imi ia sanul stang in mana si il strange cu putere,eu urland de durere.
Imi da si pantaloni si boxeri jos,punand mana pe fundul meu apoi pe feminitate. Eu ma zbat in continuare dar degeaba. Isi arunca si pantaloni lui jos si boxeri,intrand puternic in mine. Eu urlu cat ma tim plamanii din cauza durerii insuportabine,lacrimi curgand siroaie pe obrajii mei.
Face miscari dute-vino,apoi iasa din mine,se imbraca si pleaca ranjind satisfacut. Eu stateam ghemuita cu genunchi la piept,speriata. Dupa ceva timp,se intunecase asa ca ma ridic incet,din cauza ca in zona abdomenului ma doare foarte tare,si merg la ghiozdanul meu cu haine aruncate la un metru departare. Imi iau lenjeria si niste haine si plec inca plangand spre casa Larei. Cand ajung,bat la usa si Lara imi deschide speriindu-se cand ma vede asa.
-Ce ai patit Nico? Intreaba ingrijorata.
Nu puteam vorbii,asa ca mergem sus unde intai m-am descarcat prin plans. I-am povestit si a sunat-o pe mama spunandu-i ca stau toata saptamana la ea. A doua zi am mers direct la un magazin si am luat un pachet de tigari. Si asa in fiecare zi am ajuns sa fumez 3-4 tigari pe zi cand sunt stresata.
End of flashback
-La 16 ani ai fost violata? Intreaba Alex fiind in stare de soc.
-Ahâ. Spun eu punand tigara intre buze si tragand fumul.
El nu spune nimic si ma ia in brate. Ii raspund la imbratisare scapand o lacrima pe camasa lui.
-Eu trebe sa plec. Spun.
-Da-mi numaru tau de telefon. Spune el.
Il dau si mi-l da si el pe el lui.
-Hai sa te conduc. Spune el si pornim spre hotel,el facandu-ma sa rad ca sa uit de cele intamplate.
-Pai am ajuns. Spun eu intorcandu-ma spre el.
-Da. Ne mai vedem. Poate iesim maine la un suc? Intreaba scarpinandu-se in ceafa.
-Sigur. Zambesc eu.
-O sa te sun. Pa. Spune imbratisandu-ma.
-Pa. Spun si el ma saruta pe obraz.
El chiar e baiatul perfect
Intru in hotel,unde baietii erau agitati prin receptie.
-Ce aveti? Intreb eu zambitoare si toti tresar..
-Hai sus. Spune Louis rece.
Fac intocmai si cand ajung in camera mea,Louis imi trage o palma peste fata de imi pierd echilibrul si cad jos.
-Curva ce esti! Mergi si ti-o tragi cu ala cu care ai venit si mai spui ca ce s-a intamplat?! Tipa el disperat.
Eu nu spun nimic,un schimb simt cum lacrimile isi fac aparitia pe fata mea.
-Spune ceva! Tipa Harry si ma trage de par tragandu-mi si el o palma peste celalalt obraz.
Eu plang in hohote.
-Las-o! Spune Louis rece si pleaca din camera,la fel cand toti chiar si Harry.
Ma duc intr-un colt si plang cu genunchi la piep,si cred ca si adorm.
*********
Heii! Ce faceti? Vreau pareri. Ca sa stiu daca sa continui sau nu.
Sper sa va placa si scuze de greseli.
28-04-2015
Diana
CITEȘTI
Louis little sister(Harry Styles FF)-terminata
FanfictionHei. eu sunt Nicolle Tomlinson,mai pe scurt Nico. Dupa cum ati ghicit,sunt sora faimosului Louis Tomlinson. Nu e asa de super,mai ales cand fratele tau are o trupa de idioti,care in fiecare minut din zi te enerveaza... Dar sa nu mai vorbim despre ei...