Perspectiva lui Harry
-Frate,crezi ca Nico doarme? Tip eu catre Louis.
-Da. E deja 3 noaptea! Tipa el.
Dupa cum ati ghicit,suntem la club. Dupa concert,am mers la hotel sa ne schimbam si apoi am plecat.
-Eu merg la hotel. Tip privind spre o blonda dotata.
-Bine! Tipa si merge spre ceilalti baieti.
Bautura isi cam face efectul pentru ca merg cam stramb.
-Buna. Ce face o papusa ca tine singura aici? Intreb seducator.
-Buna. Te asteptam pe tine. Spune lingandu-si buza.
-Ce spui sa mergem intr-un loc mai retras? Ii soptesc la ureche pervers.
-Abea asteptam sa intrebi asta. Spune zambind.
Am ranjit pervers si am luat-o de mana iesind din club si pornind spre hotel,care era aproape.
Am ajuns si am intrat in lift.
Nu am mai asteptat sa se inchida usile ca am si trantit blonda de peretele liftului sarutand-o flamand.
Mi-am pus mainile pe spatele ei,coborand incet spre fund,care il strang in palme ea gemand,apoi cobor spre coapse. Ea intelege ca vreau sa sara si asa face.
Usile se deschib si eu pornesc cu ea in brate spre camera.
Deschid usa si nu vad pe nimeni in camera.
Ranjesc si o arunc in pat. Imi dau camasa alba jos,apoi si pantalonii ramanand in boxeri.
Ma arunc peste blonda sarutand-o si dandu-i incet maieul jos. Spre fericirea mea,nu purta sutien. Incep sa ii sarut sanii,luandu-i sfarcurile in gura si tragand de ele. Ea geme si isi arcuieste spatele. Cobor cu saruturile spre abdomen pana la marginea fustei. O dau jos in cateva secunde si apoi si chilotii. Sarut incet feminitatea ei. Ma ridic si imi dau boxeri jos vrand sa iau un prezervativ,dar blonda ma opreste. Se aseaza in genunchi si imi ia membrul intarit in mana facand miscari sus-jos. Eu gem intruna oferindu-i placere . Isi pune gura pe membrul meu si incepe sa faca miscari sus jos. Eu inchid ochii si imi las capul pe spate punandu-mi o mana pe capul blondei si impingand-o in fata.
Imi dau drumul in gura ei.
Se ridica iar eu o trantesc pe pat despartindu-i picioarele. Imi pun repede prezervativul si intru in ea rapid facand miscari dute-vino. Gemem amandoi tare cand orgasmul vine.
Ies din ea si arunc prezervativul pe jos.
Adorm imediat,la fel facand si blonda.
*
Dimineata ma trezesc cu o durere de cap insuportabila. Imi pun mana pe cap si incerc sa ma ridic dar ceva ma retine. Langa mine sta o blonda dezbracata.
Oftez si ma ridic din pat mergand spre baie. Imi fac o baie si rutina de dimineata apoi merg in camera cu un prosop in jurilt taliei.
-Mai vrei o tura? Ranjeste blonda.
-Poti pleca. Spun dur si merg la dulap.
-Dar iubitule..
-Nu imi spune iubitule! Ti-am spus sa pleci asa ca,cară-te pana nu te fac eu sa pleci cu un sut in cur! Tip eu nervos.
Ea se uita sperita apoi isi ia repede hainele pe ea si pleaca pe usa.
Caut prind dulap dupa haine si aleg un maieu negru,niste blugi trei sfert albastri si niste converse all star albe.
Ma uit prin camera si acum imi dau seama ca Nico nu e pe aici.
Imi iau telefonul si plec jos la restaurant. Se pare ca aici era Nico.
-Neata. Spun eu obosit.
-Neata. Spun ei. Erau toti,si Paul si Simon.
-Unde ai fost Nico aseara? Intreb.
-Am fost pana jos sa imi iau o apa si cand m-am intors te-am vazut cand intrai in camera cu o blunda si nu vroiam sa va deranjez asa ca am mers in camera lui Niall. Spune ea dand din umeri.
-La Niall? Scuipa Louis toata mancarea.
-Da. Ce are? Intreaba Nico infulecand un mar.
-Nu ati facut nimic,nu? Intreaba stresat Louis.
-Nu Doamne fereste! Tipa si Niall si Nico la unison.
-Atata va trebuia. Ma trezesc eu spunand.
-Ce?! Intreaba toti uitandu-se la mine ciudat.
-Adica... Bine ca nu ati facut nimic...ca sa nu il suparati pe Louis. Spun eu repede.
-Mhhm. Spun ei nesiguri.
Ce e cu mine?! Nu spun ca nu as vrea o noapte cu Nico,dar cand sunt in preajma ei simt specificii fluturi in stomac,mi se inmoaie picioarele si zambesc mai mult. Ce e asta?! Dragostea! Esti indragostiit!!!!! Nu e adevarat Constiinta!!! Ba e!! Ba nu! Bada! Taci odata! Nu!
-Am spus sa taci! Tip eu cu voce tare fara sa imi dau seama.
-Ce ai frate? Intreaba Liam uitandu-se la mine ca la masini straine.
-Nimic. Mormai si imi continui mancarea.
-Eu am plecat sus. Spune Nico si pleaca.
Perspectiva lui Nico
Am plecat sus ca sa vorbesc cu Lara si Alex.
Iau laptopul si ma asez in pat. Il deschid si intru pe skype. Intai dau pe Lara. Mai tarziu vorbesc si cu Alex.
-Bunaaaa! Spune ea vesela.
-Buna! Ce faci? De ce esti asa vesela? Intreb zambind.
-Te-am vazut la televizor la concert. Ieri cum nu am putut vorbii,nu am putut sa iti spun vestea cea mare! Spune fericita.
-Ce veste? Intreb curioasa.
-Am iubit! Tipa ea sarind in sus. Desi avem aproape 18 ani,nu am avut nici una din noi iubit. Mda. Am fost fete cuminti.
-Felicitari!! Cine e norocosul? Intreb fericita.
-Il cheama Alex si... A uite ca a venit. Ma duc sa il chem sus. Spune si pleaca. Peste doua trei minute vine inapoi de mana cu un baiat. Stai asa!! Ala nu e cumva....
*******NU TRECE-TI PESTE!!
Heeeei. Va las putin in suspand! Sper sa nu ma omorati. :))
Vreau pareri.
Daca nu imi da-ti pareri nu mai are rost sa continui,poate vpua nu va place. Accept orice fel de comentariu,urat,frumos. Poate imi da-ti si idei despre ce ati vrea sa se intample in capitolele urmatoare.
4-05-2015
Diana
CITEȘTI
Louis little sister(Harry Styles FF)-terminata
FanficHei. eu sunt Nicolle Tomlinson,mai pe scurt Nico. Dupa cum ati ghicit,sunt sora faimosului Louis Tomlinson. Nu e asa de super,mai ales cand fratele tau are o trupa de idioti,care in fiecare minut din zi te enerveaza... Dar sa nu mai vorbim despre ei...