O Doamna drăguță mi-a aratat unde pot gasii sala. Am urmat indicatiile ei si am ajuns la o clădire mare,cu geamuri mari si cu .... 5 etaje. Geamurile erau putin fumurii,ceea ce nu permitea sa se vada de afara ce fac oamenii inauntru. Am intrat pe usa cladirii,si am dat de un hol plin cu oameni. O femeie a venit si mi-a aratat unde sa merg sa ma schimb si apoi unde pot merge sa fac exercitii.
M-am schimbat si am plecat la locul indicat. Cand am intrat,am gasit o sala plina de aparate de forta,femei musculoase si slabe,baieti si barbati cu masa musculara mare,si ai doamne ce abdomene!
M-am apucat sa ridic greutati,cam 20 de minute numai asta am facut. Ma dor mainile.
Am mers la o banda de alergat si am inceput sa alerg.
*
Hiu! Nu mai pot. O ora si jumatate am alergat pe banda aia.
Am mers la dusuri si mi-am spalat corpul,apoi m-am sters cu prosopul. Mi-am spalat si parul si l-am lasat pe spate. Am imbracat hainele cu care am venit si am plecat spre casa.
Soarele era pe cer. Am trecut pe langa un parc. Era foarte colorat. Bancile mov si rosu,leagane albastre,portocalii si roz,si chestiile alea pentru copii galbene si verzi. Asta imi aminteste de perioada cand avem vreo 7 ani si mergeam in parc,si ma loveam mereu la genumchi.
Flashback
Azi Louis mi-a promis ca ma duce in parc. Am fugit repede la dulapiorul cu haine si am ales o rochie roz. Am imbracat-o si mi-am luat sandalutele albe.
-Mamii!! Imi faci paru te rog? O intreb pe mama care se uita la televizor.
-Sigur scumpo. Hai aici. Arata spre canapea. Ma asez pe canapea si mami incepe sa imi faca parul. Dupa cateva minute,termina. Cred ca l-a impletit.
-Nico! Esti gata? Intreaba fratele meu intrand in sufragerie.
-Daa,haide sa mergem. Il iau de mana si pornim spre parc. Cand ajungem,merg la prietena mea Lara,care era si ea aici cu mama ei.
Ne-am dus la leaganele colorate in portocaliu si am inceput sa ne dam.
Din neatentie,cad. Am dat cu genunchiul de beton si a inceput sa imi curga sange.
Am inceput sa plang,Louis venind repede la mine.
-Ce ai facut? Intreaba el ingrijorat.
-A-am ca-cazut! Spun eu printre lacrimi.
-Hai acasa sa te bandajeze mama. Spune luandu-ma in brate.
Pe drum eu tot plangeam de durere.
Cand ajungem,mama ma ia repede si ma bandajeaza.
-Te mai doare puiule? Intreaba ea grijuliu.
-Nu. Spun eu aprinzând televizorul si dand pe desene.
End of flashback
Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns la hotel. Intru in receptie si receptionista ma saluta zambind. Ii zambesc si eu apoi urc in lift mergand la ultimul etaj.
Intru on camera fara sa ma bat,si BAM! Dau de un Harry care era dezbracat avand numai un prosop care sa ii ascunda barbatia.
-Pune naibii ceva pe tine! Tip nevoasa iesind din camera.
Il pot auzii cum rade. Pufnesc si plec spre camera lui Louis.
-Omule! Spune-i lu Harry sa nu mai stea numa cu un prosop pe el! Ii tip fratelui meu.
-Da spune-i tu! Isi da ochii plictisit peste cap.
Pufnesc nervoasa si plec incamera mea si Doamne ajuta ca Harry are haine pe el.
-Era asa de greu daca faceai asta de la inceput? Il intreb punandu-mi geanta cu hainele de la sala langa pat.
-Da! Spune el indignat.
Nu il mai bag in seama si merg la baie,dar nu inainte sa imi iau haine cu mine.
Imi dau hainele jos punandu-le intr-un colt si ma bag in cabina de dus. Las apa sa imi relaxeze corpul. Pun gel de dus cu aroma de portocale si imi spal corpul de transpirație . Ma clatesc si imi infasor corpul intr-un prosop negru pufos.
Imi pun jenjeria rosie,un maieu alb pe care scrie Fu*k you , o pereche de pantaloni scurti negri si niste papuci de casa. Imi prind parul intr-o coada de cal si ies. Harry era intins pe pat,iar razele soarelui ii cadeau pe fata scotandu-i in evidenta ochii verzi. Cat iubesc ochii verzi. Acum imi dau seama ca Harry are chiar niste trasaturi frumoase,el e frumos. .... Staiii!!!! Nicoo!! Tu nu il faci frumos!! Tu il facu urat!! Da,asa e!! Nu e frumos! Dar oochii aia,buzele... Nicooo!! Dada! Nu e frumos!
-Te mai holbezi mult? Intreaba uitandu-se la mine.
-Da..adica nu,scuze. Spun eu rosind.
-Mda. Spune el plictusit jucandu-se pe telefon.
Imi dau ochii peste cap si aprind televizorul. Dau pe Mickey Mouse.
-Serios?! Cati ani ai? Intreaba Harry gesticuland.
-17! Tip eu scotandu-i limba.
-Nu se vede asta . Spune el amuzat.
-Nu se vede asta. Il imit eu cu o voce pitigaiata.
-Nu ma mai imita! Spune el.
-Nu ma mai imita. Spun iar cu o voce pitigaiata.
-Bine,tu ai vrut-o. Spune el.
-Bine,tu a...nu mai apuc sa termin fraza ca Harry se urca peste mine si inepe sa ma gadile.
-H-Harryyyyy!!! Tip eu printre rasete.
-Ma mai imiti? Intreaba el inca gadilandu-ma.
-N-nuuuu!!! Tip eu abea mai respirand din cauza rasului.
-Foarte bine. Spune zambind satisfacut si se ridica,mergand la patul lui si luand iar telefonul.
Imi iau si eu telefonul si incep sa ma joc Pou. Am nivelul 106. Ma joc de aproape un an. Cred ca se si vede asta.
Cand ma uit la ceas vad ca e deja destul de seara asa ca merg jos sa mananc. Dupa ce termin,ma schimb in pijamalele mele cu pisici si ma pun la somn.
******
Heei. Scuze de greseli. Vrea cineva dedicatie? Da?..nu? Ok. Lasati o parere si daca vreti dedicatie. Pup.
27-04-2015
Diana
CITEȘTI
Louis little sister(Harry Styles FF)-terminata
FanficHei. eu sunt Nicolle Tomlinson,mai pe scurt Nico. Dupa cum ati ghicit,sunt sora faimosului Louis Tomlinson. Nu e asa de super,mai ales cand fratele tau are o trupa de idioti,care in fiecare minut din zi te enerveaza... Dar sa nu mai vorbim despre ei...