Dimineata a venit repede,eu trezindu-ma foarte devreme,mai exact ora 7 jumate. In minte imi vin imagini din seara trecuta si zambesc fara sa imi dau seama. A fost cea mai tare seara de pana acum.
Plecam cu autocarul inapoi in Londra la ora 15.
Ma frec la ochi si ma uit in jur. Harry statea langa mine dormind,buclele maronii fiindu-i pe fata. Avea buzele intre-deschise si ma tinea strans in brate. Il sarut usor pe buze apoi ii dau mainile la oparte. Merg la baie asa dezbracata cum sunt si imi fac o baie. Dupa ce imi infasor un prosop in jurul corpului ma spal pe dinti si pe fata. Ies din baie si merg la dulap de unde imi aleg un maieu mai scurt cu model aztec,ma baza avand dantela alba,o pereche de pantaloni scurti albastrii strambi ce imi scoteau fundul in evidenta,si o pereche de opincute crem. Imi las parul inca ud de la baie pe spate,dand de cateva ori cu peria prin el. Nu imi pun machiaj,apoi imi iau telefonul si plec jos,vrand sa ii aduc micul dejun la pat lui Harry. Ma duc la ,,barul,, de la intrare si dau comanda de 15 clatite cu ciocolata,biscuiti si banane, si gem de capsuni+ 2 sucuri de portocale . Dupa cateva minute vin,si mananc si eu 4 sau 5 clatite si beau un suc de portocale. Urc sus cu tava si intru incet in camera. Il gasesc pe Harry la marginea patului in fund,cascand.
-Buna dimineata soare! Ii spun zambind si ducand mancarea langa el. Observ ca e dezbracat si rosesc instantaneau.
-Buna dimineata babe! Chicoteste el vazandu-mi fata rosie.
-Stii ca azi plecam,nu? Il intreb ridicand o spranceana la el.
-Da ..pffff...cum sa nu stiuuu...la cat? Intreaba dintr-o data.
-Pai la ora 15 avem autocarul,acum e deja 9,ma duc sa trezesc baietii. Il sarut si plec din camera.
Urc la erajul baietilor si prima camera e a lui Louis.
-Neata. Strig cat ma tin plamanii cand intru in camera.
-Ce ai femeie? Nu ti-a tras-i bine Harry aseara si vii sa mi te oftici? Intreaba somnoros ridicand capul de pe perne.
-Idiotule! Tip si sar peste el.
-Da-te jos maimuta in calduri! Tipa el incercand sa se ridice
-Maimuta in calduri zici? Bine,pai las ca vezi tu cand ajungem acasa. Am venit sa iti spun ca la 15 aven autocar deci sa iti impachetezi totul.
-Aha. Spune el si isi afunda iar capul in perne.
Merg si la restul baietiilor trezindu-i si pe ei. Dupa ce termin merg inapoi in camera mea. Harry era deja aproximativ imbracat. Avea o pereche de boxeri negrii pe si se schinuia sa isi traga o pereche de blugi negrii stramti trei sfert. Patratelele sale ma faeau sa inebunesc la fel si linia V,si tatuajele expuse in fata mea.
-Iti place ce vezi? Intreaba si acum observ ca avea pantalonii pe el si isi tragea un tricou alb pe el.
-Doar nu vrei sa spun ca nu. Ranjesc eu la el.
El doar imi zambeste apoi ma saruta pasional. Ne desprindem din sarut si isi aranjeaza parul putin,legandu-si o bandana neagra in jurul capului care sa ii tina podoaba capilara in frau.
-Eu merg sa imi fac bagajele. Ne vedem dupa. Ma saruta din nou si pleaca.
Ma apuc si eu,amintindu-mi ca am fost prea lenesa zilele trecute sa le fac.
Imi scot cele 3 geamantane negre cu pasari rosii pe ele,si incep sa imi impacgetez lucrurile. Intr-unul erau hainele si lenjeria si papucii,in altul electronicele,iar in ultimul cateva machiaje si mancare. Ce? O sa mi se faca foame pe drum. Ok,incep sa seman cu Niall.
Fix cand am terminat bagajele si vroiam sa ies pe usa,Harry deschide usa vesel .
-Ce zici de o plimbare? Mai avem cateva ore pana plecam. Propune el luandu-ma de mana.
-Ok,hai. Zambesc si mergem la parter,apoi iesim afara in aerul calduros de vara.
Ne plimbam exact ca doi indragostiti ce suntem,tinandu-ne de mana,razand,mai furandu-ne cate un sarut pe neasteptate unul celuilalt. Am mancat inghetata si am fost la un magazin de plusuri,de unde Harry mi-a luat un ursulet pe plus aproape cat mine de mare pe care scria Te iubesc ,iar Harry a adugat cu un marker numele meu langa acel scris. Era atat de dragut.
Cand era deja ora 14:20 am plecat spre hotel. Am pus ursul pe bagaje,si am strans maruntaiele ramase in camera la fel facand si Harry in a lui.
Cand in sfarsit am fost gata,toti baietii au venit sa ma ia jos. Am luat ursul si un geamantan,restul lasandu-le la baietii. Cand am coborat jos un autocar era afara,si multe fane pe langa. Am facut ochii mari si am inaintat timida spre autocar sub privirile fanelor,unele mai frumoase altele nu tocmai frumoase(privirile,nu fanele :)) ).
Am urcat in autocar si baietii mai stateau umpic sa dea autografe apoi au urcat si am plecat spre casa. Ma rog,casa baietilor. Eu m-am dus mai in spate unde era un pat de doua persoane si m-am intins. Imediat dupa ce m-am pus am simtit cum salteaua se lasa in jos sub greutatea unui corp. Ma uit in dreapta mea si il vad pe Harry.
-Somn usor,frumoaso. Spune si ma saruta parinteste pe frunte.
-Multumesc. Zambesc dulce.
-Pentru? Inteaba confuz.
-Pentru ca esti aici cu mine la momentele grele,pentru ca ma iubesti si pentru ca existi. Spun eu dulce.
-Bine inteles ca sunt la greu aici si bineinteles ca te iubesc.dar legat de partea cu existatul,ar trebui sa le multumesti mamei si tatei,stii tu,daca nu ar fii facut ce am facut noi aseara,dar fara prezervativ,nu as mai fi aici.
-Ai stricat momentul. Rad si il imping jucaus in umar.
Rade si el apoi eu inchid incet ochii adormind.
*
-Nico,iubito,trezeste-te. Imi spune Harry zgaltaindu-ma.
Mormai ceva inteles numai de mine,apoi ma ridic si ma intind. Imi iau geamantanele si inantez in casa cu Harry pe urmele mele.
********
Bunaaaa,am terminat si capitolul acesta. Vor mai fi 2 capitole. Epilogul si unul din viitor. Sper sa va placa acest capitol si scuze de greseli.
26-08-2015
Diana
CITEȘTI
Louis little sister(Harry Styles FF)-terminata
FanficHei. eu sunt Nicolle Tomlinson,mai pe scurt Nico. Dupa cum ati ghicit,sunt sora faimosului Louis Tomlinson. Nu e asa de super,mai ales cand fratele tau are o trupa de idioti,care in fiecare minut din zi te enerveaza... Dar sa nu mai vorbim despre ei...