-5-

234 19 6
                                    

Bölüm 5

...

Shinobu akşam karanlığında yalnızdı.Akşam denebilir miydi ki?Gece 3 desek daha doğruydu.

Giyuu ile araştırmalarını yapmışlardı ve Giyuu sahilin doğu kısmına ilerlemişti.Kendisi de batı kısmındaydı.

Açık olmak gerekirse sahil düşündüğünden büyüktü,daha küçük bir yer bekliyordu.

Büyüktü evet ama ona tezat olarak da çok ıssızdı.Olası bir savaşta Giyuu ile kendisinin hemen savaşa yetişebilip,olayları duyabilecekleri kadar hem de...

Aslında bu biraz da ürkütücüydü.Neden iblis ortaya çıkmıyordu ki?Oysa denemek istedigi yeni bir zehir vardı!!!

Sahili araştırmaya devam etti,aradan 10-15 dakika geçti belki ve sonunda bir ipucu buldu.

Küçük bir shuriken?

Kaybolanlan çocuklara alt olabilirdi belki ama kokladığınizda bunun iğrenç iblis kokusuyla dolduğunu anlayabilirdiniz.

"İğrenç,öğkk"

Ama dur bir saniye,Güneş'te shurikenin gitmiş olması gerekmez miydi?Bu shurikenin yeni bırakıldığını kanıtlardı.Ama ortada ceset filan yoktu ki?

Bu iblis ışınlanabilen bir iblis olabilir miydi ki?Ya da portal açabilen?Belki de görünmez olabiliyordu.

Çok mantıklıydı,ceset olmadigi gibi hiç çığlık sesi de duymamıştı.Bu kurbanlarin onu fark edememesinin sebebi olmalıydı.

Hashira seri davrandı.Katanasını çekti,iki eliyle vücudunun tam ortasında tuttuğu katana ve hafif geriye attığı sağ bacağıyla olası bir saldırıya hazırdı.

"Merak etme iblis-san nazik olacagim,ortaya çıkabilirsinn~"

...

Heat WavesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin