-8-

195 16 5
                                    

Bölüm 8
(Bu bölüm ve sonraki her sey manga spoiler)
Uyarıyı cok erken verdim sjksnsmdmsl

...

Hızlıca koştu,ayağındaki hafif sızıya rağmen koştu.Dövüş seslerini duyabiliyordu.Biraz daha koşunca duymaktan öte görmüştü de.

Bir dizinin üstünde duran ve kafası kanayan Tomioka Giyuu'yu ve karşısında arkası dönük iblisi...

Giyuu'nun yanına ulaştı ve endişeli bir ses tonu ile sordu"Tomioka-san iyi misiniz?"

Adam rahatlarken iyiyim dercesine kafasını salladı ve eliyle ona nefes almamasını işaret etti.

Ardından Shinobu konuşmaya başlayan iblise döndü.

"Ohh,merhaba hanımefendi.Hashira-sanın arkadaşı olmalısınız.Yoksa siz de mi hashirasınız?"Iblis yüzünü ona dönerek konuştu.

Adamın yüzünü gördüğünde titrek bir nefes aldı Shinobu...Açık saçlar,rengarenk gözler,iki çift keskin yelpaze ve kafası...

Hasiktir,bu ablasını öldüren iblis olmalıydı.

Eliyle istemeden haorisini sıktı,yanında olan Giyuu gözlerindeki öfkeyi görüyordu ama anlam veremiyordu.

Nedendi bu öfke?Kochou çok sakin bir insandı.İblis onu yaraladığı için mi kızmıştı?Ama bunun için gelir gelmez kızması gerekmez miydi?

"Gözlerini üstümden çek iğrenç yaratık."Shinobu'nun ağzından bir zehirmişçesine çıkan sözler Douma'yı şaşırttı.

"Buraya geldiğinize göre öğrencimi yenmiş olmalısınız,sizi kızdıracak bir şey mi yaptı leydim?Çok öfkeli gibisiniz."Elini ağzına götürerek onun için üzülmüş gibi davrandı .

(Of ne yavşaksın sen ya yerim ben seni douş)

"Problem sensin,iğrenç şey.Ablamı sen öldürdün değil mi?Bu haoriyi hatırlamıyor musun?"Douma kadının gösterdiği haoriye bakti,aklına gelen flashback ile gülümsedi.

"Çiçek hashirası olan kızı mi söylüyorsunuz?Hatırlıyorum Güneş doğduğu için onu yiyememiştim ama hatırlıyorum da gerçekten onu tatmayı istemiştim."

Shinobu tam şuan öfkeden delirebilirdi.Arkadaşının uyarılarını  dinlememişti bile.Kanao'ya ihtiyacı yoktu.Tomioka onun işini görebilirdi.

"Kochou bekle!"Ama artık çok geçti çünkü Shinobu çoktan saldırmıştı.

...

Heat WavesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin