Bölüm 16
...
Savaştan Sonra
Sıcak rüzgar tenini okşuyor,mor ve siyahın mükemmel uyumuyla oluşan saçları dalgalanıyor.Elindeki çiçekleri mezarın tam önüne bırakıyor.
"Bazen tek düşündüğüm sensin"Diyerek hislerini açıyor.
Haziran'ın ortasında,gecenin geç saatlerinde ablasının mezarının önünde duruyor.Ben yaptım nee-san diyor kendi kendine.Sözümü tuttum diyor.
"Artık huzurla uyuyabilirsin,bizim için endişelenmene gerek yok."Diyerek Kanae'yi rahatlatmak istiyor,içinden bir ses Kanae'nin kendisini duyduğunu biliyor.Bu hisse güveniyor.
Tam o an Kanae'nin gülüşünü duyuyor,kafasında mı yankılanıyor emin değil ama bu onu mutlu ediyor.İçini ısıtan o kıkırdamayı duymak onu mutlu ediyor.'Sıcak rüzgarlar benı kandırıyor'Diye düşünüyor.
Ardından olanları düşünüyor.Artık intikam peşinde değil,mavi saçlı bir salaktan hoşlanıyor,kız kardeşiyle ilgileniyor ve kendinden nefret etmiyor.Shinobu artık huzurlu bir hayat yaşıyor.
Yandaki hashiraların mezarlarına göz atıyor,mezarları ablasınınkinin hemen yanlarında bulunuyor.
"Size de teşekkür ederim"diyor.Bu mutlu son için hepsi çok çabalamışlardı çünkü.Sonra tekrar ablasının mezarına bakıyor.Bu sefer diyeceklerini içinden söylüyor.
'Artık seni daha fazla mutlu edemem'
Evet gerçekten de Shinobu,Kanae'yi daha fazla mutlu edemezdi.Kanae'nin kendisinden istediği en büyük isteği yerine getirmişti çünkü.
Mutlu ve güzel bir hayat yaşıyordu.Kimsenin de bu hayatı mahfetmesine izin vermeyecekti.
Mezarlıktan ayrıldıktan sonra küçük bir kelebek gözüküyor ekranda...Shinobu'yu takip ediyor,bir kelebeğe göre gerçekten huzurla uçuyor.
...
Kitabımı okuyup vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.
Bu arada hiç huzurla uçan kelebek görmedim KDLGŞLDSİHŞMDİMİKLHDİS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heat Waves
FanficPembe gözlerinde bir ışık kümesi olurdu,benim karanlığa bürünmüş mor gözlerimin aksine... -Kochou Shinobu