-9-

187 16 0
                                    

Bölüm 9

...

Shinobu anında iblisin önünde beliriyor.Katanasını gözüne sokuyor ve uğruna uyumadığı zehirlerinden birini ona enjekte ediyor.

Ardından geri çekiliyor,iblisin ona dediklerini dinliyor,sanırım ona hızı ile ilgili övgüler yağdırıyor.Shinobu'nun onu dinlediğini sanıyor ama yanılıyor.

Ardından Douma'nın yere düşen bedenine bakıyor hemen.Kan kusuyor ve bu zehir onu etkiliyor demek.

'Saldırmalı mıyım?Yoksa olası bir tepki için mi beklemeliyim?'İçinden beklemek geçse de Shinobu düşünmeden saldırmaya devam ediyor.

Zehrini değiştirip üstüne bir saldırı daha yaptı,daha doğrusu yapmaya çalıştı.Çünkü Douma zehri çoktan özümsemiş ve ona gelen saldırı için iblis kanı tekniğini kullanmıştı.

"İblis Kan Sanatı,Donmuş Nilüferler!"İki yelpazesini de çaprazlama Shinobu'ya sallıyor.Buzun ve kan sanatının muhteşem birleşimiyle oluşan nilüferler ortaya çıkıyor bir anda.

Shinobu hemen geri duruyor ve saldırısını durduruyor.Bugün ne çok saldırısı engellenmişti böyle?Öfkesi tekrar katlanmıştı şimdi.

Katanasını tuttu ve hazırda bekledı siyah saçlı kadın.İblis, kan sanatını kullanınca etraf buz kesilmişti ve bu üşümesine sebep oluyordu.

Nefesi hafiften kesiliyor gibi gelmişti.

Tekniği yorumlarkan ve Douma konuşurken düşündü.Tomioka'nın söylediklerini hatırladı,kendisine nefes almamasını söylemişti.

"Ah yoksa beni dinlemiyor musunuz?Alınıyorum hanımefendi."Douma,alaycı sesi ile ona seslendi.Shinobu da bu seferlik dinledi.Ardından Douma tekrar konuştu.

"Neyseki yalnız değiliz,hala beni dinleyecek biri var.Belki de onun yanına gitmeliyim."Douma onu Tomioka ile tehdit ettiğinde Shinobu tekrar Douma'ya saldırdı..

Neyse bu ikili savaşadursunlar biz de yaralı su hashirasının yanına gidelim ha?

...

Heat WavesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin