-12-

166 15 0
                                    

Bölüm 12

...

Tomioka gözlerini kısıp kadına baktı,büyük bir dikkatle ilaçları ona veriyor.Ayni zamanda olanları konuşmamak için büyük bir gayret gösteriyordu.

Tomioka onun gibi değil,ilk kez onunla gerçekten konuşmak istiyor ve bunu yapacak."Shinobu,savaş hakkında ne düşünüyorsun?"

'Ah,konuşmak istiyor.Pekala,sanırım kısa cevaplarla kaçınabilirim.'İçinden aynen böyle dedikten sonra Shinobu hemen adamı yanıtladı.

"Önce nasıl olduğumu sormaniz gerekmez mi Tomioka-san?"

Kıkirdamasi odayı doldurdu ancak Tomioka bunu yemeyecek kadar duygusuzu oynamıştı.Shinobu'nun bu rolunden sıkılmıştı.Bakışlarıyla da bunu belli etti.

Shinobu,adamı anlayınca lafa girmek zorunda kaldı."Eğer üst ay 2 hakkında fikrimi soruyorsanız söyleyeyim.Gerçekten çok hızlı ve güçlüydü.Saldırı hızı yüzünden saldırılarından kaçınmak zordu.Genel hız olarak ortalama bir hashiranın üstünde,güç olarak ise pek bir fikrim yok ama katananız kırıldığına göre gücü Gyomei-san ile karşılaştırılabilir."

Giyuu sessiz kaldı,zaten o da bu konuda aynı fikirdeydi ama asıl merak ettiği bu değildi.

"Aslında o an yaptığın şeyi soracaktım Kochou."

Shinobu düşündü,neden bu kadar ısrar ediyordu,adam belki kızgındı ona,onu ölüme terk ettiği için.

Ve belki de Shinobu'nun maskesi o an kırıldı,hızlı konuşmaya başladı,sesi hafif yükseldi,Tomioka gözlerindeki pişmanlık ve telaşı gördü.

"O an yaptığım için gerçekten özür dilerim Tomioka-san!Normalde böyle bir şey yapmazdım ama iblisi ve sizin halini gördükten sonra dayanamadım.Öfkeme hakim olmalıydım,eğer şanslı olmasaydık ve Güneş 5 dakika önce doğsaydı ikimizde ölmüş olurduk!Özür dilerim!

Kafasını eğerek sözlerini bitirdi kadın,dediği şey hala aklındaydı.

'İkimiz de ölürdük ve bu sadece benim hatam olurdu.'

...

Heat WavesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin