-F1-

168 13 0
                                    

Bölüm 14

...

Timeskip:Manga 142

Yaralanmış olsan bile,ne olursa olsun ayağa kalk ve iblisi öldür.Hayatını o iblisi öldürüp insanları kurtarmaya ada...İblis avcılarının savaşma felsefesi buydu işte,tıpkı Kanae'nin dediği gibi.

Shinobu,ağır bir yara aldı.Sol ciğeri Douma yüzünden kesildi-ama paramparça değil çünkü önceki savaştan dolayı bunu yapabileceğini tahmin etti ve daha az yara aldı- ve tam bu anda kendini sorgulamak gibi bir hataya düştü.

Lakin ablasının halisülasyonu ona amacını hatırlattı.Sanırım bu sefer gerçekten ölüyordu ha?

"Kendini kazanmaya adadıysan kazan!Ne olursa olsun bana söz verdin,Kanao'ya söz verdin."

Shinobu onu dinliyor ama ağlamaya devam ediyor,ablasının yüzünün tam önünde olduğunu hissedebiliyor.

"Yapabilirsin Shinobu,Denemeye devam et!"Ablasının ona ettiği yardıma teşekkür ediyor içinden ve ayağı kalkıyor.Bu Shinobu'nun canını hiç olmadığı kadar acıtıyor.

"Ahh!Ayağı mı kalkıyorsun?"Douma yine konuşmaya devam ediyor,Shinobu yine onu dinlemiyor.Ölürken bu adamı dinlemek zorunlu kalmak kendisine verdiği en büyük cezaydı sanırım.

'Böcek Nefesi Tekniği,Çiyan Dansı'Ve Shinobu içinden geçirdiği saldırıyı harakete geçiriyor.

Douma onu gözlemliyor.

'Haraketlerini çarpıtarak gelen dört yanlı bir saldırı.Nereden saldıracağını,hangi yönden geleceğini bilmiyorum.Bildiğim tek şey o kadar güç uyguluyor ki köprü yıkılacak!'

Shinobu,Douma'nın tam önüne...Douma yelpazesini sallıyor ama saldırıyı karşılayamıyor,kadın çok hızlı.

Yelpazeleri salladığında alt bölgesinde kocaman bir saldırı açığı oluşuyor.Shinobu'nun kesilen haorisi yere düşmeden Shinobu alttan katanasını saplıyor.

Bunu öyle bir güç ile yapıyor ki Douma'nın boynuna saplanan katana biraz da tavana saplanıyor.

İşte Shinobu tüm her şeyini bu saplayışa koyuyor.

...


Heat WavesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin