Bölüm 11
...
Karanlık onu rahatsız ediyor,gözlerini açmak istiyor ama çok yorgun...
Yine de gözlerini açıp etrafa bakınıyor.Kelebek köşkünde ofisinde olduğunu anlıyor.
Doğru ya Shinobu,Tomioka'yı muayene ettikten sonra ofise üst ay 2 ile olan çarpışmalarıyla ilgili bir mektup yazmaya gitmişti.
Ama yorgunluktan uyuyakalmış olmalı ki elinin altında duran mürekkebi masaya yayılmış kalemi görüyor.
"Sanirim aşagı insem iyi olacak."Shinobu,ofisinden çıkmadan önce sandalyenin yanındaki bastonu alıyor.
'Tomioka-san'ı görmeli miyim?'
Shinobu,adami hatırladıkça vicdan azabıyla doluyor.
'Yaralarına o kadar dikkat etmedim ve bir aptal gibi düşünmeden saldırdım.Üstüne üstlük eger ölseydim Tomioka'nın onu öldürmesi imkansızdı.Her şey boşa gidecekti.'
Fark etmeden ellerini sıktı Shinobu ama asla yüzündeki maskeyi değiştirmedi.
Shinobu düşünürken merdivenlerin sonuna geldi ve oradan geçen lacivert saçlı kızı gördü.
"Günaydın Aoi,Tomioka-san'ın durumu nasıl?"Aoi hemen ustasini yanıtladı.
"Günaydın Shinobu-sama,su hashirasi az önce uyandi ben de ona ilaçlarını götürüyordum."
'Uyandiysa bu özür dilemek için mükemmel bir an'
Shinobu içinden geçirdigi şeyleri eyleme geçiriyor.
"İlaçları bana ver,ben de onu görecektim zaten."Aoi ilaçları Shinobu'ya verdi ve teşekkür edip gitti.
Ardından hemen Shinobu içeri girdi ve Tomioka'nın yalnızlığını sonlandırdı."Günaydınlar yaralı hashira-sann~"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heat Waves
FanfictionPembe gözlerinde bir ışık kümesi olurdu,benim karanlığa bürünmüş mor gözlerimin aksine... -Kochou Shinobu