3

997 66 5
                                    


-pankek yapma işinde mi? -

"Çocuk uyan...hey..."

Omzundan yavaşça sarsılması zaten hafif ve tetikte olduğu uykusunu anında dağıtırken gözleri aralanmış bulanık görünüşünü kıstığı gözlerini kırpıştırarak gidermeye çalışmıştı.

"Bayan Potts?" dedi gözlerini açmaya çalışırken.

"Bayan Potts mu? Aklın onda mı kaldı?"

Konuşurken bir yandan odayı inceledi Tony.

"Bayan Potts bugün gelmiyor, belki yarın da. Onu biraz sinirlendirdim sanırım ama senin için bir istisna yapıp gelebilir. Bilemeyiz."

Rylee yerinde doğrulup gözlerini ovuşturdu ve ona göre hala aydınlık olan etrafı inceledi. Saati merak ederken bu kadar kısa süre uyuyup nasıl dinç hissettiğini düşünüyordu.

"Bütün gün uyudun." dedi Tony, sanki en düşündüğünü biliyormuş gibiydi. "Happy yorgun olduğunu söyledi."

"Yorgundum."

"Güzel. Uykunu aldıysan seni dışarıda bekliyorum."

Adam elleri cebinde etrafı incelemeyi bırakıp son kez gözlerini ovalayıp duran Rylee'ye bakmış ve tam çıkacakken kızın sesini duymuştu.

"Ne yapacağız?"

"Kahvaltıdan sonra sana evi gezdirmem gerekiyor." dedi Tony, bir yandan duvar raflarında duran Star Wars figürlerine bakıyordu.

Pepper'la dün bu yüzden kavga etmişlerdi. Bu görevi kadına kitlemeye çalışırken başarısız olmuş üstüne bugün Pepper işe bile gelmemişti.

"Artık burada yaşayacaksın, değil mi? Hangi oda nerede bilmen gerekir. Sonrasında istersen bir şeyler daha yaparız."
Kız ona başını salladı. Sonrası olana kadar her şeyi onaylamıştı. Ama sonra ne yapacaklarını bilmiyordu. Sonrasında tanımadığı adamla ne yapabilirdi?

Tony anladığını düşünüp dağınık saçlarını yüzünden geriye atan kıza bakmayı kesti ve odadan çıktı. Rylee kalkarken az kalsın düşecek olan çantasını ani bir refleksle yakalamış çantayı yavaşça yere bırakmıltı. k
Kararan gözlerini ovalaya devam ederek banyoya gitti.

İşlerini kısa tutttu. Odadan çıkarken kısa saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıyor ve önündeki yarım kakülünü düzeltiyordu. Kapının önüne çıkıp ellerini ceplerine koyduğunda söylediği gibi adamı orada bulamamıştı. Etrafına bakındı ama Tony'den iz bulamayınca bir an odaya geri dönmek istedi. Sonradan bu fikrini saçma bulup dün geldiği yolu hatırlayıp merdivenleri buldu. Hafızasının kuvvetli olduğu için şanslı sayılırdı.

Aşağı inerken telefonda biriyle hararetle konuşan Tony'i fark etmişti. Bir yandan elindeki simsiyah tavaya bakıp mutfakta savaşvari sesler çıkartıyor diğer yandan da sessizce küfür ediyordu.

"Pepper bu işi tek başıma yapacağımı söylemiştim. Benim sorumluluğum veya değil ben senin patronunum eve geri dönmeni söylüyorum."

Tony'nin sakin konuşmasına rağmen sinirli olduğu belli olan hareketleriyle telefonu kapattı ve elindeki tavayı incelemeye devam etti.

"Yanık kokuyor."

Rylee yüzünü hafif kırıştırmış havadaki boğucu kokunun nereden geldiği belli olan tavaya baktı, Tony de Rylee'ye.

peace  || 𝙎𝙏𝘼𝙍𝙆'𝙎 𝘿𝘼𝙐𝙂𝙃𝙏𝙀𝙍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin