-Freddy Krueger?-"Girebilir miyim, Rylee?"
Çalışma masasına oturmuş son iki haftadır kafasını dağıtmaya çalışıp yaptığı şeylerden biriyle uğraşmaya karar vermişti. Buraya geleli beş gün oluyordu ve yapacak fazla iyi bir şeyi yoktu. En azından o göremiyordu.
Masada dağılmış mini tornavida setini toparlarken kapıdaki kadın sesinin düşündüğü kişi olduğunu umarak girmesini söyledi.
Turuncu saçlı, güzel bir yüzü ve fit bir vücudu olan kadın içeri güler yüzüyle girdiğinde arkasından kapıyı kapamış ve etrafı süzerek kızın yanına ilerlemişti.
Rylee de ona bakıyorken, yanındaki sandalyelerden birini işaret edip oturup oturamayacağını sordu, Rylee onu geri çevirmedi, oturmasını söyledi."Merhaba Rylee, ben Pepper..."
Nihayet tanışabildikleri kadınla gülümsedi Ry, elindekileri masaya bıraktı.
"Potts...Tanıştığımıza sevindim Bayan Potts."Pepper ona gülümseyip yüzünü biraz incelediğinde Tony ile olan benzerliğine neredeyse yuhlayacak gibiydi, Happy ona bundan bahsetmişti ve birkaç fotoğrafta görmüştü ama dünya gözüyle görünce daha farklı hissetmişti.
Gözleri tıpatıp oydu sadece açık bir mavi rengindelerdi ve fotoğrafları birlikte çekindiği kadını da biraz süzdüğü için bu rengin kimden geldiğini anlaması zor değildi.
Kaşları, yüz şekli, ukala bakışları, açık kahve saçlarına baktığında onda Tony'i görebilirdi.
Rylee ona fazla baktığını düşünüp artık yüzünde bir şey olduğunu düşünmeye başladığında Pepper kendine gelerek kıza bakmayı kesti"Affedersin ben...her gün Tony'nin öz kızını görmüyorum. Bu çok garip."
"Ben de görmüyordum, benim içinde garip."
Pepper kızın söylediğine güldü.
Rylee şaka yapmıyordu ama hafif de olsa gülümsemekten çekinmemişti. Pepper hala kapının önünde duran mini valiz ve hafif dağılmış yatağın önünde bekleyen çantaya daha fazla dayanamayarak sormuştu."Odanı beğenmedin mi? Baban özellikle zevklerine göre yaptırdı."
Ben yaptım, dedi içinden Pepper. Baban gözünü zıhlarından ayırmadı, hatta tuvalete bile gitmeye üşenirken hepsini ben yaptım.
"Güzel, eskisinden daha büyük."
"Beğenmene sevindim. Akşam yemeği yedin mi? Baban sana bir şeyler hazırlamış olmalı."
"Can sağlığım için hazırlamamasını tercih ettim." dedi Rylee, baba lafına bir türlü alışamıyordu. Buna evin içinde ki durmadan konuşan o yapay zeka da ekti.
"Bayan Stark, babanıza haber vereyim mi?"
"Ne sipariş etmemi istersiniz Bayan Stark?"
"Tony...dışarıdan söylememi istedi."
Pepper gülümsese de aşağı inip adamı nasıl haşlayacağını düşünürken buraya gelmeden önce meraktan kızın yaptığı harcamalara bakmıştı. Tahmin ettiğinin dışında ikinci gün söylenen Cold Stone dondurması dışında başka bir sipariş yoktu. Bu kız bunca zaman nasıl aç kaldı, Tony buna nasıl izin verdi bilmiyordu.
"Hiç konuşmadınız mı?" Omuz silkti kadın. "Oturup...baba ve kızı gibi. Yani birbirinizi hiç tanımıyorsunuz ve bundan sonra birliktesiniz."
Rylee kadının söylediklerine kaşlarını çattı ve gözlerini kaçırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
peace || 𝙎𝙏𝘼𝙍𝙆'𝙎 𝘿𝘼𝙐𝙂𝙃𝙏𝙀𝙍
FanfictionMandarin'den sonra kırılma noktasını yaşamış artık eskisi gibi hissetmeyen Tony Stark için zırhları tek çıkış yoluydu. Zırhları yani onun deyimi ile oyuncakları' dışında hiçbir şeyi olmadığını düşünüyor gece gündüz uyku sorunlarıyla baş ederek sade...