-Winx perisi gibi dönüşmek-
"Evet ama Monako da olanlara rağmen şirketin temelleri hala güçlü."
Dedi Pepper, üstü kağıt ve yetişkin işi belgelerle dolu olan masanın önüne oturmuş sabahtan beri elinden düşmeyen telefonunu sol kulağından sağa geçirmişti.
Ondan farksız olan Natalie telefonu kulağından çekip hoparlör kısmını kıyafetine bastırarak Pepper'a döndü."AP açıklama istiyor."
İkisi salonda oturmuş telefonlara kısa ama sözde yetişkin dilinde süslü cevaplar verip tartışırken yaslandığı merdivenden ayrıldı Rylee. Birbirine bağladığı kollarını çözerek ikisinin yanından geçerken kadınlar onu fark etmemişti bile.
"...bu tuhaf davranışlara devam etmesi insanları bu adam bizi koruyabilir mi diye düşündürmesine yol açar."
Televizyonda bir haber kanalında konuşan spikere bakarak kaşlarını çatarken yönünü değiştirmemiş hızlıca salondan çıkmıştı.
Monako'dan döndüklerinden beridir adamı görmemişti. O yukarda bir şeylerle uğraşırken eve gelmiş ve geldiğinden bu yana alt kattan hiç çıkmamıştı, tıpkı Ry'ın odasının dışına çıkmaması gibi.
Tamam onun meraklısı değildi ama başına gelen onca şeyi televizyonda bir canlı yayından izlerken insan elbette yaratışılı gereği merak ediyordu, evet. Kesinlikle.
Tabii bir de Rylee sadece Tony'i görmek istedi.
Adamın ne düşündüğünü ve ne yapacağını bilmek istiyordu. Zaten başında bir ölüm tehlikesi varken şimdi de bunların olması kız çocuğuna korkutucu geliyordu, o ne yapacaktı? Öleceği er yada geç belliydi ama hemen şimdi olması gerekiyor muydu ki?
Merdivenlerden inip güvenlik sistemiyle korunan kapıyı boşluğuna gelip açmaya çalışmıştı, Jarvis'in onu uyaran sesiyle geri çekildi ve içeri baktı.
"Bay Stark rahatsız edilmek istemiyor Bayan Stark."
Rylee ona cevap vermeden gözleriyle içeriyi bir süzmüş ve kapının yanında duran şifreli sisteme dönmüştü.
Jarvis'den şifreyi istese söyler miydi?
Cam duvarın üstünde duran hologramik sayılara bakarken gözlerini kısmış ve parmak izlerinin olduğu kısımlara odaklanmıştı. Camın üstüne hologramik kilit koyma saçmalığını ilk defa görür gibi şansını deneyip parmak izlerinden giderek sayılara bastı.
"Şifre yanlış. Giriş reddedildi."
Rylee bu sefer diğer parmak izlerinin olduğu sayıyı denerken Jarvis'in sesini bir daha duydu.
"Size tavsiyem Bay Stark'ı yalnız bırakmanız. Şuan sırası değ..."
"Giriş onaylandı."
"Evet, Jarvis. Öyle."
Rylee kapıyı yavaşça açarak içeri girdiğinde bu kadar basit olmasına şaşırmış, bozuntuya vermeden içeriye genel bir bakış atmıştı. Şuan bir kural çiğniyordu ve etrafı karıştırarak daha fazlasını çiğnemek istemezdi.
"Sorgu tamamlandı efendim ama bir sorun daha va-""Araştırmayı oku Jarvis."
Neyseki Tony'i arabalarının yanında kırmızı rengiyle dikkat çeken Audi R8'in içine oturmuş ekranda bir şeyler seyredip elindeki kalemini çevirerek işine odaklanırken bulmuş ne zaman görse gözlerini alamadığı zırhları süzerek adamın yanına doğru yavaşça ve sessizlikle ilerlemişti. Etrafı gözledikçe koyulaşan mavilikleri bir büyüyüp bir küçülürken nihayet Tony'nin incelemekte olduğu ekranın önünde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
peace || 𝙎𝙏𝘼𝙍𝙆'𝙎 𝘿𝘼𝙐𝙂𝙃𝙏𝙀𝙍
FanfictionMandarin'den sonra kırılma noktasını yaşamış artık eskisi gibi hissetmeyen Tony Stark için zırhları tek çıkış yoluydu. Zırhları yani onun deyimi ile oyuncakları' dışında hiçbir şeyi olmadığını düşünüyor gece gündüz uyku sorunlarıyla baş ederek sade...