-Burger gibisi yok-"Burger gibisi yok."
"Acıktın mı? Acıkmışa benziyorsun."
Rylee'nin burgerinden koca bir ısırık aldığını gören Tony şaşırarak onu izlerken kendini aç bırakmasını saçma buluyordu. Beş gün boyunca ona limitsiz bir kart vererek zaten yeterince ilgilenmişti. Neden sefasını sürmek yerine kendine yazık ediyordu?
Bunu umursamamaya karar verdi. Zaten kız şuan yemeğini yiyordu. Mutlu görünmüyordu ama mutsuz da değil gibiydi, Tony için görünürde bir sorun yoktu.
"Mayonez ister misin?"
"Komik değil artık."
Rylee dolu yanaklarıyla konuşurken adamın sırıtarak ona uzattığı manyonez kabını eliyle geri çevirmişti. Tony ise gülümsemekle yetindi.
"Sen bilirsin."Kız ağzına patates kızartması sıkıştırırken başını salladı. Genelde o bilirdi.
Tony geldiklerinden beri sadece alerjisinden bahseden kızın aksine biraz önce susması için bir seferlik konuşmuştu. Bir yandan patateslerini yerken diğer yandan yine hologramik panelini açmış zırh kontrollerine devam ediyordu. Sessizlik ise pek Rylee'ye göre değildi. Yemek yerken bile annesi onu ne kadar uyarırsa uyarsın konuşmayı kesemiyordu.
"O silaha mı bakıyorsun?"
"O bir zırh."
"İçinde silah olan bir zırh."
Tony yalnızca hafif gözlerini kısarak tepki vermiş işine devam ederken kıza cevap vermeyi unutmadı.
"Kimseye zararı yok. Sadece bir savunmayla alakalı."
"Mahkemeyi televizyondan izledim. Zırhını alabilirlermiş."
Rylee son zamanlarda patlamış demir adam olayını ve zırhını havalı buluyordu. Bunu tek bir kişinin kusursuzca yapmış olması ona çok imkansız geliyordu. Ama yine de havalıydı işte.
Hükümete bağlı bir özelliği yada izni olmadığı içinse Tony'e izin vermiyorlar üstüne böyle bir silahı evinde barındırmaktan suçlu bulup elinden almak için çabalıyorlardı.
"Zırhı kimse alamayacak, merak ediyorsan."
"Etmiyorum. Sadece Justin Hammer'a yaptığın çok havalıydı."
Tony gözünü hologramdan zor da olsa ilk defa ayırıp kolasının dibini içmeye çalışan Rylee'ye çevirdiğinde kaşları havalandı.
"Sahiden mi?"
"Evet." Kolanın bittiğine ikna olup masaya bıratığında ona geri döndü Rylee. "Lisedeki voleybolcu o kızlara benziyor, saç rengi...hareketleri. Gelecek var."
"O bir sahtekar."
Başını salladı Rylee.
"Zırhlarını görebilir miyim?"
Adam başını iki yana salladı.
"Birden fazla olduğunu sana düşündüren ne?""Gece gündüz başka ne için çalışıyorsun? Beş gün boyunca tuvalete bile mi gitmedin?"
Tony hologramı kapatıp ona döndü.
"Neden herkes bunu söylüyor?"Rylee masaya doğru eğilip maviliklerini büyülttü.
"Yani birden fazla mı diyorsun?""Fazla soru soruyorsun. On iki yaşında bir çocuğa göre çok fazla."
Tony de masaya doğru eğilip son söyleğiyle ona çatık kaşlarla bakan kıza dikti gözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
peace || 𝙎𝙏𝘼𝙍𝙆'𝙎 𝘿𝘼𝙐𝙂𝙃𝙏𝙀𝙍
FanfictionMandarin'den sonra kırılma noktasını yaşamış artık eskisi gibi hissetmeyen Tony Stark için zırhları tek çıkış yoluydu. Zırhları yani onun deyimi ile oyuncakları' dışında hiçbir şeyi olmadığını düşünüyor gece gündüz uyku sorunlarıyla baş ederek sade...