ROZDZIAŁ 5

51 6 4
                                    

W wolny dzień Barry udał się do S.T.A.R. Labs. aby spędzić czas z nowo zdobytymi przyjaciółmi. Grał z Cisco z ping-ponga, a gdy odbił już piłkę pobiegł do Caitlin.



Która grała w grę, gdzie wyciągasz przedmioty z człowieka, tak aby nie zabrzęczał

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




Która grała w grę, gdzie wyciągasz przedmioty z człowieka, tak aby nie zabrzęczał. Wyatt obserwował ich podczas swojej gry w kosza w korze i momentami śmiał się z dr Wellsa, który był za wolny na ruchy Barry'ego podczas szachów.

Nagle ich sielankę przerwał alarm o napadzie.

— Napad bronią w ręku na Fourth i Colins. — poinformował ich Cisco.

— Przegrałeś stary. — powiedział Wyatt podchodząc do stroju.

— Żeby było jasne, rozwaliłem ich w Operacje i ping-ponga. — oznajmił ciesząc z tego.

Przebrał się w strój i zniknął. Caitlin próbowała wyciągnąć mały element z ciała, ale zapaliła się czerwona lampka i wydała piszczący dźwięk.

— To wcale nie takie łatwe. — powiedziała sfrustrowana kolejną porażką.

— Próbuj dalej siostra. — powiedział całując ją w głowę i biegnąc za Barrym.

Po chwili na miejscu pojawili się Flash i Quicksilver. Szybko biegli i znokautowali złodziei, jeden po drugim. Jeden ze złodziei postrzelił jednego z ochroniarzy diamentów. Oboje szybko zawrócili po niego.

— Gdzie jest najbliższy szpital? — zapytał Barry przez komunikator.

— St. Andrews. Kilka przecznic dalej. — odpowiedziała Caitlin.

— Dzwońcie po pogotowie, postrzelono kogoś. — oznajmił spanikowany.

Wyatt szybko błysnął postrzeloną osobę do szpitala, a Barry pobiegł za nim.

Chwilę później na miejsce przyjechało CCPD i zaczęło badać miejsce zbrodni. Barry powiedział Joemu, że widział twarz jednego z bandytów, na co on tylko się uśmiechnął. Podczas, gdy Wyatt wciąż był szpitalu, aby się upewnić ze facetem wszystko w porządku.

Później wrócili na komisariat, gdzie Barry przyglądał się zdjęciom najsłynniejszych przęstępców w Central City. W kilka sekund przejrzał zdjęcia i wskazał na Leonarda Snarta. Potem przyszła Iris i zaczęła mówić o swoim blogu na temat Smugi i jego pomocnika, którego nazwała Blue z powodu jego niebieskiego śladu. Gdy szli do jego laboratorium, to niespodziewanie była tam jego przyjaciółka ze Starling City, Felicity Smoak.

Snart w swojej kryjówce przyglądał się czerwonej i niebieskiej smudze, chcąc ich oboje złapać, aby zapłacili za jego nie udany skok.

Potem Barry i Felicity udali się na spacer. Dziewczyna się w końcu przyznała, że przyjechała do miasta tylko aby zobaczyć na własne oczy jego szybkość. Barry zaczął się przed nią popisywać. Zabrał ją do S.T.A.R. Labs, aby pokazać strój i jego własną drużynę. Felicity przyznała się, że włamuje się do ich satelity czasami.

The Flash's Rewritten StoryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz