Ratika mencebik sepanjang hari, wajah muramnya dan reaksinya dapat dirasakan Raj sepanjang patient visit tengahari tadi.Raj akhirnya membuat keputusan untuk memujuk kekasihnya itu.Raj tahu apa yang perlu dilakukannya dan petang itu sebelum tamat waktu bekerja, Raj memanggil Ratika masuk ke biliknya atas alasan mahukan fail pesakit.Ratika hanya menurut, memandangkan dia masih under uniform dan mereka masih dalam waktu kerja,fail pesakit dipegang dan Ratika dengan wajah masam berjalan menuju ke bilik Raj.
Seusai sampai di bilik Raj, Ratika masuk dan melihat Raj tiada di mejanya.Kedengaran bunyi pintu ditutup dan dikunci dari belakang dan tubuh Ratika dipeluk erat dari belakang oleh Raj yang sudah siap menunggu.
"Lambat U datang, still moody dengan I ke baby?" Raj memusingkan wajah Ratika yang masih kelihatan muram, wajah polos itu ditenungnya tajam sebelum pipi Ratika dibelai dan dicium lembut oleh Raj.
Ratika cuba memalingkan muka,mengelak dari dicumbu Raj dengan berpaling ke kiri dan kanan namun perlahan Ratika mengalah dan kembali mengadap merenung tajam wajah kekasihnya.Mereka berdua rapat berpelukan dan nafas mereka dapat didengari.
Raj memuncung mulutnya,bibirnya cuba mencari bibir Ratika.Ratika yang sudah terangsang membiarkan sahaja Raj mencium mulut bibirnya.Ratika mendesah perlahan, Raj tersenyum, dia yakin Ratika sudah pulih dari merajuk kerana nafsunya tidak dilayani semalam.
"It seem like you need some vitamin right now, should i give it to you?" Raj berbisik ditelinga Ratika, sambil tangan Raj meramas lembut punggung Ratika yang besar dan pejal itu.
Lidahnya kembali menjilat jilat leher Ratika, Ratika hanya mengetap bibir dan mendesah kesedapan diperlakukan sebegitu rupa.Raj mula bertindak sedikit kasar dengan menarik nurse cap Ratika, dan merentap butang nurse uniform merah jambu yang dipakainya.Mujur tidak tercabut butang uniform Ratika itu lalu menampakkan half cut bra putih milik Ratika yang menonjolkan disebalik buah dadanya yang besar.
Sambil rakus berciuman,Raj melurutkan uniform Ratika meninggalkan tubuhnya.Ratika pula sibuk membuka satu persatu butang baju kemeja Raj.Baju Raj ditanggalkan dan dibiarkan jatuh ke lantai.
Ratika didudukkan dikerusi pusing milik Raj, kini tubuhnya hanya dibaluti half cut bra bewarna putih dan seluar uniformnya. Kakinya dikangkangkan dan giliran seluar uniform bersama panties Ratika dilucut habis oleh Raj.
Ratika pula pantas membuka tali pinggang Raj dan butang seluar slacknya.Dan Raj juga sudah pun bertelanjang di depan Ratika.Raj juga terus diselubungi nafsu melihat Ratika yang dibogelkannya,hanya tinggal half cut bra yang masih belum ditanggalkan.Desahan yang terkeluar dari mulut Ratika menunjukkan nikmat dirinya ditelanjangkan Raj.
Badan Raj yang besar,gelap, tegap dan dipenuhi bulu dibahagian dada, lengan dan kaki direnung penuh bernafsu oleh Ratika. Raj tidak berhenti disitu, batangnya dikeluarkan dan diusap usap olah Ratika,
"Open your mouth baby, and suck my big Daddy" arah Raj kepada Ratika.
Ratika senyum dan duduk berlutut.Batang zakar Raj yang gelap dan besar panjang 6 inci itu, menyentuh bibir Ratika dan Ratika membuka mulutnya lalu Raj dengan kasar memasukkan batangnya ke dalam mulut Ratika.
Ratika mula menghisap zakar Raj semahunya,dijilat dan dikemam sekuat hatinya.Bebola zakar Raj yang diliputu buku kasa itu turut menjadi santapan Ratika.Raj semakin seronok dan mula menghayun batangnya dengan laju di dalam mulut Ratika.Ratika hampir termuntah dengan hayunan Raj yang ganas.
Tersedak-sedak Ratika tatkala melepaskan batang zakar Raj yang masih tidak bersunat tetapi hitam berurat itu.
"Arghhh, your mouth still the best baby," puji Raj.
YOU ARE READING
HITAM & PUTIH WARNA KEHIDUPAN
SpiritualSebuah karya asal dari penulis akupendosa(yang terlupa password Wattpad) .Jalan cerita diolah semula bagi merancakkan lagi jalan cerita. Kerana engkau isteri Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini Tak semudah yang kita janjikan Yang kita janjikan Ke...