HITAM & PUTIH 10

4.9K 96 5
                                    

Raj memerhatikan sahaja wajah Nur yang diulit mimpi, kini badan mereka saling mengadap satu sama lain. Selimut tebal yang membaluti tubuh Nur semalam, pagi ini terungkai menampakkan tubuh badan Nur ditutupi baju pyjama berkain satin yang dipakainya.Namun yang menjadi sasaran mata Raj adalah dua gunung yang berkembar gebu yang sangat menonjolkan kegenitan tubuh Nur.

Raj cuba merapati tubuh isterinya itu,berbanding tubuh badannya yang tidak berbaju,terlihat kasar dan besar hanya sejengkal dari tubuh Nur.Nur yang melepaskan rambut ikal mayangnya terlihat terlalu cantik dan ayu dimata Raj, dengan bibirnya merah merekah yang munggil dan sedikit tebal, kulit yang putih melepak kemerahan, hidung yang kecil dan sedikit mancung dan alis mata yang panjang seakan bercelak menambahkam keayuan isterinya itu. 

Wajah mulus Nur direnung setiap inci sepuas puasnya.Diamatinya wajah isterinya dengan pandangan penuh nafsu yang sangat bergelora , belalainya kini terlalu tegang seolah-olah mahu sahaja dihunus menikam nikam sarang peranakan Nur.

Akan tetapi satu perkara yang meghalang terjadi perkara itu,iaitu syarat yang Raj sendiri tetapkan kepada Nur.Raj tahu dia sudah berjanji! Berjanji tidak akan melakukan apa apa sentuhan ke atas tubuh Nur,tetapi kini jiwanya meruntun dan batinnya terseksa mahukan perhatian dan kasih sayang gadis dihadapannya itu,lantas dia merapatkan tubuh mereka tanpa ada sebarang ruang antaranya.

Dadanya yang berbulu kasar itu menyentuh buah dada Nur yang lembut dan gebu,bibirnya mula menyentuh bibir munggil Nur, nafasnya kuat turun naik dan terdengar deras, tangannya yang besar dan kasar mula merangkul pinggang ramping Nur, sesekali cuba menyentuh punggung Nur yang bulat dan montok itu. 

Tangannya yang gelap berurat mula bertindak nakal dimana satu persatu butang baju tidur Nur dibuka sehingga menampakkan pangkal buah dada Nur yang dibaluti bra.Jarinya semakin berani dihulur menyelinap masuk di celah bawah bra agar dia dapat menyentuh payudara gebu milik isterinya itu, sesekali puting susu Nur dipicit picit lembut dan dimain mainkan.

Nur yang kelihatan masih asyik lena dibuai mimpi indah tidak memberikan sebarang reaksi, Raj semakin berani memainkan jarinya di puting susu Nur, sesekali meramas lembut buah dada isterinya itu, rambut Nur yang hitam keperangan di belai lembut agar tidak menganggu lena gadis itu, sesekali pipi dan leher Nur disentuh lembut oleh hidung Raj. 

Nafas Raj semakin tidak teratur, diraup mukanya berulang kali, rambutnya diramas kasar,zakarnya mengeras.Raj segera berhenti,tidak mahu terlanjur perbuatannya kerana teringatkan ikatan janji antara mereka.Raj lantas bangun dan terduduk di birai katil, batangnya keras menonjolkan diri kelihatan jelas disebalik short pants yang dipakainya.

Nur yang lena tersentak dengan perbuatan Raj yang tiba-tiba bangun.Nur yang tidak perasaan keadaan tubuhnya memandang Raj dengan wajah yang mamai. Melihatkan Raj yang terduduk merapatkan dada dengan pehanya menimbulkan rasa pelik dihati Nur,

"Whats wrong Raj? Do you have nightmare?" soal Nur.

Raj hanya mendiamkan diri, dia tidak berani melihat wajah Nur, dia takut dia tidak dapat membendung nafsunya yang sedang bergelora.Nur mula menghampiri Raj,tanpa sengaja bahagian dadanya tersentuh tangan Raj,membuatkanRaj bertambah terseksa.

Nur terkejut melihat keadaan pakaiannya.Nur segera membutangkan bajunya,segera membalut tubuhnya dengan selimut, disangkanya tidurnya terlalu lasak sehingga butang bajunya terbuka mempamerkan buah dadanya yang gebu itu.

Nur merasa malu dan mematikan perbuatannya,dia hanya mengamati Raj yang diam membisu, lengan Raj yang berurat dan besar membuatkan Nur menelan air liur, diamatinya tubuh Raj, dadanya yang bidang dan tegap dipenuhi bulu yang tebal berkerinting, begitu juga betisnya. 

"Raj if you have difficulty to sleep, maybe you can share it with me, im really okay with that". pujuk Nur cuba menenangkan Raj.

Raj masih tidak mengendahkan Nur, dia membatukan diri dan berusaha menahan gelora nafsunya yang terlalu menebal, kedua dua pehanya kini dilihat mengepit kuat seperti menahan batang zakarnya berdenyut denyut seolah meronta-ronta untuk menyerang lubuk kewanitaan milik Nur.

Nur yang keliru dengan apa yang sedang berlaku kembali merebahkan tubuhnya,Nur terlalu mengantuk dan letih dengan segala pekerjaan yang telah dilakukan semalam.Matanya perlahan tertutup,rasa mengantuk masih kuat,tidak dapat dibendung.Akhirnya Nur kini kembali terlelap dan membiarkan Raj bersendiri menahan gelora diri nafsunya.

***********************************************************************************************

Raj semakin rungsing memikirkan apa yang perlu dilakukan agar perjanjian mereka terbatal dengan sendirinya.Raj mula memasang niat untuk mendapatkan tubuh Nur,namun Raj tidak mahu memaksa Nur bersetubuh dengannya tanpa kerelaan.Raj mahu memastikan Nur sendiri menyerahkan tubuh dan jiwanya kepada Raj dengan ikhlas dan rela.

Perancangannya untuk memiliki hati dan tubuh Nur perlu disusun baik dan berstrategi.

Keesokannya awal pagi lagi Nur sudah pergi hospital walaupun dia sudah mengambil Annual Leave untuk seminggu. Disebabkan ada urgent case,terpaksalah Nur perlu hadirkan diri di Hospital Queen Elizabeth pagi itu. 

Raj berjalan terhuyung hayang kerana masih dibelenggu rasa mengantuk turun ke dapur kerana kehausan, terlihat Dato Rajagopal yang sedang menikmati sarapan paginya manakala Dr Rossa sedang sibuk didapur.

"Raj come join us."

Charusmita menarik kerusi meminta Raj turut serta, Raj hanya menuruti permitaan ibu tirinya itu memandangkan perutnya turut berasa lapar.

Raj duduk dihadapan Datuk Rajagopal yang sedang menyisip air kopi karamel panas miliknya.

"I thought u dont want to help us prepare Deepavali, its a quite a shock when you come yesterday" Dato Rajagopal saja menegur anak lelakinya, tidak nampak perbezaan pada Raj sejak dia menikahi Nur. 

" Nur persuade me to come and help too, this is her first time celebrate Deepavali together, so i just want to show her what is Deepavali celebration" Raj berbohong.

Setelah bersarapan, Raj bingkas bangun untuk mandi, dia sudah mempunyai idea bagaimana mahu memiliki isterinya dengan kerelaan, dia keluar dengan kereta Proton X70 miliknya menuju ke Paradise Mall berdekatan dan membeli beberapa barang untuk dihadiahi pada Nur.Seteleh memilih barang yang ingin dibelinya,Raj tersenyum keriangan.

"Nur is mine and always be mine" Getus hati Raj, dan dia tersenyum sepanjang perjalanan pulang ke rumah Dato Rajagopal dengan perancangannya.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HITAM & PUTIH WARNA KEHIDUPANWhere stories live. Discover now