HITAM & PUTIH 08

5.7K 90 6
                                    

Setiap hari Jumaat Raj tidak akan pulang ke rumahnya kerana Raj lebih selesa akan bermalam di rumah sewa Ratika.Setiap hujung minggu akan dihabiskan masa bersama kekasihnya itu memadu asmara.Lusa,hari Ahad  barulah Raj akan pulang  selalunya lewat malam kerana keesokkannya Raj akan terus masuk bekerja.

Disebabkan sudah biasa ditinggalkan keseorangan,Nur lebih selesa untuk melepak di rumah pada waktu hujung minggu dengan hanya memakai singlet ketat yang menampakkan belahan buah dadanya dan seluar pendek yang singkat sehingga menampakkan kemontokkan punggungnya.

Bagi Nur, hanya waktu itu sahaja dia dapat menikmati betapa cantik dan gebu tubuhnya kerana hampir setiap hari bekerja,Nur akan memakai pakaian menutup aurat dan ketika kelibat Raj ada dirumah, dia masih terasa segan hendak menggayakan pakaian singkat sebegitu kerana pandangannya,Raj masih tidak menerimanya.Kehidupan mereka umpama orang asing yang tinggal serumah.

Walaupun begitu,Nur tidak lupa menjalankan tanggungjawab seorang isteri atau adakala boleh dianggap orang gaji di rumah sendiri.Nur awal awal lagi telah bangun menyiapkan diri.Selesai hal dirinya barulah Nur akan mengemas rumah dari dapur, bilik dan setiap inci perhiasan dirumah tersebut. Walaupun apartment itu kelihatan sederhana besar,tetapi memakan masa hampir seharian untuk Nur membersihkannya.

Setelah selesai semua kerja rumah ,Nur akan berehat di raung tamu.Nur berbaring dihadapan TV besar diruang tamu sambil menonton cerita di saluran Netflix ataupun menonton Youtube.Program hiburan 'Running Man' dipilih untuk ditontonnya.

Nur ketawa terbaha-bahak menonton program realiti tersebut,memang menggelikan hati melihat ragam ahli dalam 'Running Man' itu.Tanpa disedari Nur,susuk tubuh Raj yang entah dari mana muncul terkejut melihat Nur yang berpakaian sedemikian.

Raj terpaku melihat Nur yang mengikat rapi rambutnya bertocang ekor kuda menampakkan lehernya yang jinjang dan putih,ditambah dengan berpakaian ketat menayangkan sebahagian tubuhnya yang montok dan gebu yang tidak pernah dilihat Raj sebelum ini.

Manakala Nur yang masih leka memenonoton 'Running Man' masih tidak menyedari kehadiran Raj.Nur masih lagi tergelak sesekali terbahak-bahak ketawa.Tanpa Nur sedar,bahagian bawah baju singlet yang ketat itu terselak sehingga menampakkan bahagian pusatnya.

Raj hanya terdiam melihat kelakuan Nur yang sangat asing baginya. Matanya tertumpu pada bahagian buah dada Nur yang montok itu dan tubuhnya yang lain begitu menggoda pandangan mata Raj.

Tanpa disedari dari dalam seluar batang zakar Raj mulai mengeras, tubuhnya terasa kejang dan tidak mampu melangkah melihat keindahan wanita dihadapannya itu. Air liur ditelan berkali-kali kerana tidak menyangka begitu seksi dan cantik isterinya berpakaian begitu.

Tiba-tiba tekak Nur terasa haus kerana terlalu banyak ketawa,lantas Nur bangkit mahu ke dapur.Tersentak Nur melihat tubuh Raj yang kaku tidak bersuara memandangnya hampir menyebabkan Nur menjerit dan melompat kerana disangkakan ada pencuri dirumahnya.Nur segera berlari ke bilik dan keluar memakai T shirt yang labuh dan seluar track.

"Raj, you buat apa dekat sini? " soal Nur dengan wajah Nur kemerahan kerana malu.

" I thought your not come till sunday, so...." Nur tidak menghabiskan kata kata.

Raj masih berdiam diri,tubuhnya tegak memerhatikan sahaja Nur ke dapur dan berjalan meninggalkannya.

Melihat keadaan Raj yang hanya berdiam diri tanpa sebarang suara membuatkan Nur mulai merasa resah , disangkanya Raj tentu terkejut melihat cara dia berpakaian kerana selama ini dia tidak pernah menunjukkan seinci pun tubuhnya kepada Raj.

Tanpa melihat Raj , Nur terus menutup TV dan bergegas masuk kebiliknya. Raj yang masih kaku, tidak mampu bersuara dan berjalan perlahan masuk ke biliknya.Raj melepaskan pakaiannya dan batangnya terasa tegang sejak tadi,terasa lega lepas dari sekatan seluar dalamnya.

Dibiarkan zakar gelapnya itu terpacak dan Raj merebahkan tubuhnya di atas tilam, dia berbaring mula mengocoh batang zakarnya sambil membayangkan apa yang dilihatnya tadi.

Raj kali ini mengalah,Raj akui tidak tahan melihat keindahan tubuh yang dimiliki Nur, jika diikutkan nafsu binatangnya mahu sahaja diheret sahaja Nur ke biliknya sebentar tadi.Akan tetapi disebabkan rasa ego dan perjanjian yang dibuatnya, dia hanya mampu melihat sahaja tubuh keenakan tubuh isterinya itu dari jauh.

Kuat dengusan Raj menahan diri sambil melancap batang zakarnyanya, imej Nur yang berpakaian seksi  ditontonnya sebentar tadi bermain-main difikirannya.

"Arghhh!! Damn! Shit!" Setelah hampir 10 minit barulah Raj berjaya memancutkan air benihnya itu,air nikmat yang selalunya dipancutkan dalam sarang Ratika. 

Air mani Raj terpancut lalu jatuh ke atas pahanya,beberapa titis hinggap di atas tilamnya.Raj mengelap dengan bajunya lalu dilempar ke dalam bakul berisi pakaian kerjanya.

Raj terbaring berpeluk tubuh, imej Nur yang berpakaian seksi dihadapannya sentiasa berada di mindanya ketika ini.Raj cuba memejamkan mata, cuba untuk mematikan imej itu tetapi tidak berjaya, timbul rasa kesal kerana Raj kini diikat oleh syarat yang dirinya sendiri ciptakan.

HITAM & PUTIH WARNA KEHIDUPANWhere stories live. Discover now