HITAM & PUTIH 07

5.4K 89 4
                                    

'Happy birthday Raj! Tonight balik awal sikit ya. '

Mesej dari Nur menerjah masuk ke dalam aplikasi Whatsapp.Hanya bertanda 2 titik.Ianya masih dibiarkan tanpa dibaca.

Kedengaran bunyi desahan pasangan sedang melampiaskan nafsu masing masing. Ratika kelihatan ternganga apabila Raj menghentak farajnya dengan ganas ketika dia sedang mencangkung diatas batang Raj,buah dadanya yang bergoncang goncang sambil diramas-ramas Raj.

Ratika terus menindih Raj,lagaknya bagaikan seorang cowboy girl batang zakar Raj yang tegak itu dihenjut oleh Ratika.Hari ini giliran Ratika menjadi nakhoda.Aksi seks mereka berlangsung seketika sebelum Raj memancutkan air maninya ke dalam lubang faraj Ratika. Mereka berdua terbaring lesu,keletihan sehingga terlelap.

Hari itu adalah hari jadi kekasihnya.Ratika awal lagi mengajak Raj tidur di rumahnya kerana ingin menyambut hari jadi Raj yang ke 33. Setelah makan malam bersama, mereka berdua terus pulang ke rumah sewa Ratika dan akhirnya berasmara sehingga melelapkan mata keletihan.

Lain pula di apartmen milik Raj,sepanjang malam Nur menunggu Raj untuk menyambut hari jadi Raj bersama. Bukan itu sahaja, Nur menyediakan kek,sedikit jamuan dengan memanggil keluarga mentuanya dan keluarganya untuk meraikannya bersama. 

Terpancar rasa kesal dan sakit hati di wajah Nur apabila mesejnya langsung tidak dibaca Raj, jamuan suprise yang diadakan ini ternyata hanya sia-sia setelah setelah hampir 4 bulan mereka bernikah dan berpindah ke situ.

Tingkah laku Raj benar benar mengecewakannya,namun Nur faham perkahwinan kontrak antara mereka.Dan Nur tahu Raj tidak pernah menyukainya, hampir setiap hari Nur mencuba mengajaknya suaminya itu makan tengah hari, makan malam bersama tetapi tiada balasan.

Panggilan disambungkan ke voicemail,mesej dan Whatsapp hanya blue tick sahaja yang diperolehi Nur.Nur tabah dan jamuan ini juga merupakan satu usaha Nur untuk merapatkan hubungan kembali mereka agar perkahwinan atas dasar kontrak paksaan ini mampu menjanjikan kebahagiaan, tetapi rupanya Raj langsung tidak memyedari keikhlasan hatinya.

Sejak hari pertama perkahwinan lagi, Raj sudah menetapkan syarat untuk Nur mengikutnya berpindah ke apartment miliknya.Walaupun Nur tidak setuju,namun Nur tidak berani membantah kata-kata Raj.Nur tidak mahu konflik di hari pertama pernikahan mereka.Lagipun Nur tidak sampai hati melihat ibubapa angkatnya kecewa jika mengetahui hal yang sebenar.

Nur akhirnya terpaksa akur demi ibu bapa angkatnya yang banyak memberikan kasih sayang,wang ringgit dan melayannya seperti anak kandung mereka sendiri.Tiba disana ada pula peraturan baru diberikan Raj kepada Nur yang mesti dipatuhi.

Tetamu yang hadir ternantikan kepulangan Raj,namun hampa.Sehingga petang Raj masih tidak pulang.Para tetamu sudah pun beransur pulang,jika ada yang bertanya Nur memberikan alasan yang Raj mempunyai hal kecemasan dan terpaksa kerja lebih masa sehingga ke malam.

Tinggal Logan dan isteri dan anaknya yang masih setia menunggu bersama Nur.Logan merenung Nur dair jauh,kasihan melihat Raj memperlakukan Nur sebegitu rupa.Jika ada peluang,Logan mahu menyekolahkan Raj mengenai sikapnya kepada Nur.

Isterinya masih berada disisi Nur,sentiasa memberi kata semangat agar Nur tabah dan bersabar.Anak Logan, Paramasevam pula asyik menonton cerita kartun di TV 50" berjenama SHARP itu.

Menjelang malam,barulah Logan dan keluarganya meminta izin untuk pulang.Nur yang sugul dan sedih sedikit terhibur kerana Logan dan isterinya,Chandrani sanggup menemaninya di kala itu.Rumahnya kembali menjadi sunyi setelah Logan beredar.

Nur yang bersendirian teringatkan pesanan Raj.Nur diberikan sepenuhnya kebebasan dan tidak perlu mengambil tahu tentang hal keperibadian masing masing, Pergi mana? Dengan siapa? Balik bila? Semua soalan itu dilarang sama sekali dan mereka boleh melakukan apa sahaja tanpa perlu komitmen kepada ikatan perkahwinan yang dibina.

HITAM & PUTIH WARNA KEHIDUPANWhere stories live. Discover now