Ajung acolo la ora 16, balul incepand la 18, dar voiam sa il vad pe Iustin.
- Buna, Laura! Am spus ca te iau eu, nu era nevoie sa vii pana aici. Spuse Iustin.
- Buna! A venit Ioana si nu aveam cum sa o las singura, sper sa ma intelegi.
- Inteleg. Saraca Ioana!Pe masura ce imi petreceam timpul cu el, fluturasii apareau unul care unul, incercand parca sa evadeze din stomac, doar ca trebuia sa ii las acolo pana la marele moment.
Apare si DJ-ul, apar si ceilalti colegi, doar ca apare cineva care mi-a cam stricat seara.
- Buna, Laura! Pot sa te rapesc o secunda? Imi spuse Maria in timp ce ii scrășneau dintii.
- Buna! De ce nu?Ajungem noi in curtea liceului si incepem sa discutam, de la cum ne simtim, la cum credem ca se va incheia balul, cine va fi miss sau mister boboc, sau cine va fi cuplul scolii. La un moment dat, Maria intreaba:
- Am vazut cat de apropiata esti de Iustin. Sunteti un cuplu?
- Nu, suntem doar prieteni.
- Asa sa si ramaneti, fetita! Ai grija ce faci ca e al meu!
- Stiam ca asta aveai sa spui. Stai linistita! Nu te vrea.
- E imposibil! Tatal meu il finanteaza sa stea in maghernita asta de scoala iar el face de-alea cu mine?
- Posibil.
- O sa vedeti voi! Si pleaca, dar nu spre sala de bal.O alta nebuna si geloasa, dar la ce se referea prin faptul ca il finanta?
Ajung in sala de bal, urma sa se anunte miss boboc.
- Dragi boboci! Va rog sa fiti foarte rabdatori! Deci! Miss Boboc va fi... (din boxe se aud sunete de toba) Ioana Stanciu!
Inima imi pulsa de emotii, nu imi venea sa cred de "succesul" pe care il avea Ioana, merita.
- Acum urmeaza Mister Boboc! Deci... Primul Mister Boboc din acest liceu este... Valentin Dumitrache!
Ce coincidenta! Crush-ul Ioanei este Mister Boboc! Poate-poate...
- Acum urmeaza cuplul scolii...
- As vrea sa va intrerup! Zise Iustin mergand spre cel ce spunea rezultatele.
- A... O rog pe Laura Stoica sa vina pe scena!Ce vrea Iustin? Oare imi cere sa fim un cuplu? Simt cum imi explodeaza inima.
- Laura, de cand te-am vazut prima oara, nu am putut sa imi iau gandul de la tine. Asa ca, pentru ca simt nevoia, si pentru ca simt ca exista ceva intre noi, vreau sa te intreb...
- Cee..? Ii spun entuziasmata.
- Vrei sa fii iubita mea?In acel moment geamurile salii de sport au bufnit, iar niste flacari veneau dinspre exterior.
- Maria...! Imi spun eu.
- Ce?
- Iti raspund dupa ce evacuam! Spun eu cu voce tare.Dupa ce se stinge incendiul iar sala devine nefolosibila, observam ca si o parte din liceu a fost afectat in exterior.
- CEL CE A FACUT ASTA VA PLATI! EXISTA CAMERE! Urla directorul mergand in imprejurul nostru.
- Deci? Spuse Iustin.
- Vino! Ii spun eu.Mergem spre un loc mai inalt unde il chemam si pe tipul ala.
- DA! Am asteptat mereu sa ma intrebi asta! Ii spun eu foarte emoționată, iar mici lacrimi de bucurie imi curgeau pe obraz.
- Va rog sa intrati in liceu si sa votati, acum ca avem un nou cuplu!
Intra colegii in liceu si dupa aproape o jumatate de ora vine respectivul.
- Avem rezultatul! Laura Stoica si Iustin Constantin sunt rugati sa vina sa isi primeasca premiul! Voturile au fost: 97% ei doi, 1% Marin si Valentina si 2% alte 7 cupluri!
- Haide! Urca sus! Spune el in timp ce ma luase in brate si ma dusese spre scena.
In seara aceea nu am putut dormi, iar daca atipeam visam coșmaruri, cica este un efect advers al pastilelor, dar nu mai conteaza. Iustin mi-a cerut sa mergem la prima intalnire oficiala, de aceea am decis ca nimic sa nu imi strice ziua.
Am primit undeva pe la 4 dimineata un mesaj pe grupul clasei:
"Diriginta:Buna copii! Nu veti mai veni la scoala timp de doua saptamani, inafara de cei din corpul A si B. Cei din corpul C ramanand acasa sa isi savureze cafeluta. Liceul a fost avariat din cauza elevei Maria Anghel, care va fi exmatriculata urgent! O dimineata frumoasa tuturor!"
Scriu si eu un "Multumim!" Si ma pun la somn. Eram in corpul C, impreuna cu Iustin si cu multi alti colegi.
Il intreb pe Iustin daca putem iesi astazi in oras, el acceptă si imi spusese sa ne vedem la 10 in fata unei vestite cafenele.
Ajung acolo, discutam cat discutam si arunc bomba:
- Nu te supara ca te intreb, dar Maria mi-a spus aseara cum ca te-ar ajuta sa fii la acest liceu.
- Nu ma ajuta ea, ci tatal ei. Vezi tu, Laura, eu provin dintr-o familie destul de saraca, care ma trimitea cu ziua in satul bunicii mele sau oriunde altundeva, chiar si la cersit sau la furat in acest oras. Intr-o zi mi-au spus ca nu ma mai vor primi acasa daca nu le aduc bani, pe care urmau sa ii cheltuiasca pe vicii, iar eu am facut cum au spus, doar ca am plecat la unchiul meu, Laur Constantin, seful tau. El m-a ajutat sa ajung pana in clasa a VII-a, suferind dupa un accident foarte grav cu ATV-ul pe care il conducea mai mult ca hobby. De atunci ramasesem pe strazi. Mama si tata au murit din cauza viciilor iar casei i-au dat foc, înainte sa moara desigur. Astfel, l-am intalnit pe tatal Mariei Anghel, care s-a oferit sa imi dea un loc de cazare si unul de munca, in schimbul unor servicii, si ce servicii... Spunea el in timp ce lacrimile ii curgeau șiroaie, semn ca a fost o experienta traumatizanta pentru el.
- Poftim un servetel!
- Mersi! Continuand... Am fost agresat de catre tatal ei, iar eu am fugit de acolo. Am primit o bursa de studiu din partea conducerii liceului, si mi-au dat voie dupa o luna sa stau intr-o camera din liceu, astfel sa pot folosi si vestiarul, incat sa am conditii. Sunt de luna trecuta intr-o chirie acum, mi-am economisit din bursa si din diferite concursuri destul de multi bani incat sa pot trai in chirie pentru jumatate de an, plus bani de mancare.- Nu imi vine sa cred! Imi pare foarte rau ca te-am facut sa iti amintesti!
- Este trecutul meu, Laura! E normal sa fii curioasa, mai ales ca tu nu mi-ai ascunde nimic la randul tau, nu?Nu stiam ce sa ii raspund, aveam flashback-uri de cand eram in redactie in timp ce incercam sa modific ziarul incat sa ma placa, sau sa repar sala. Iar in momentul ala mi-a aparut o idee, dar nu as vrea sa o si pun in aplicare.
- Nu ti-as ascunde nimic!
Dupa un timp in care ne-am mai facut ochi dulci, am iesit in parc si alte activitati, am decis sa merg acasa.
Mama, care abia venisese de la locul de munca nu intelegea motivul bucuriei mele.
- Mama, l-am gasit!
- Ce ai gasit mama?
- Un iubit!
- Vezi-ti de carte! Poti sa ai, dar sa nu neglijezi scoala. Apropo, de ce nu esti la scoala? Chiulesti! Golanco! HUUUUUUAAAAAA!
- Nu mama! Citeste!Si i-am dat sa citeasca ce a scris diriginta. M-a crezut dupa ce a sunat-o pe saraca femeie, care dormea in acel moment.
CITEȘTI
Iubirea nu se schimbă niciodată
Ficción GeneralVei afla cum, in orice circumstante, iubirea va triumfa.