Barty elindeki şarabı sehpaya bırakır.
Barty : Sen normalde çocukları benden kapmazdın. Öyle bir anda sıcak ballı süt yapmaz ve eve şarap sokmazdın. Benim şarabıma ne koydun? Söz veriyorum. Hiç bir şey demeyeceğim. Ama sen bana ne düşündüğünü anlatacaksın.
Angelina : Hiç bir şey koymadım.
Barty : O zaman bardakları değişelim?
Angelina durur. Yavaşça bardağını sehpaya bırakır. Başını Barty'nin omzuna koyar.
Angelina : Evet. Şarabına bir şey koydum. Ve çocuklara da babama da aynı şeyden verdim.
Barty : Ne bu?
Angelina : Uyku sıvısı.
Barty : Neler olduğunu anlatmak ister misin?
Angelina bir yudum şarap alır ve eşine bardağı uzatır. Barty de bir yudum alıp geri bardağı sehpaya koyar.
Angelina : Herkesi uyutup gidecektim. McGonnagal ile konuşmuştum. Sadece yardım edecekti. İşime karışmadı. Ellie'yi ve Andrew'ı alıp Hogwarts'a, Kannagi odasına gidecektim. Soy ağacına el izlerini basacak ve sonucu görecektim.
Angelina ağlamaya başlar. Barty hızla onu sarar.
Barty : Ağlama. Ağlama. Sakin ol. Merak etme.
Angelina : Kızmadın mı?
Barty : Neye?
Angelina : Seni kandırmaya çalışıp üstüne çocuklarımıza uyku sıvısı vermeme?
Barty : Asla. Uyku sıvısı zararsız hatta yerince faydalı. Sence kanmışa benziyor muyum? Ben kolay kolay kanmam.
Angelina : Doğru... Kolay tavlanırsın.
Barty : Ah bunu demen bile beni kalbimden vurdu.
Barty kendini Angelina'ya sürter. Başını omzuna gömer ve hafifçe ısırır.
Angelina : Barty. Ah! Ne yapıyorsun?
Barty : Tatlı bir şeyler atıştırıyorum.
Angelina : Şimdi sırası değil. Benimle gelecek misin?
Barty : Kesinlike. Eşimi yalnız bırakmam.Kısa sürede Barty ve Angelina el ele Hogwarts sınırına gelir. Angelina'nın sırtında kızı Ellie. Barty'nin sırtında ise oğlu Andrew vardır.
Barty : Dejavu ha?
Angelina başını sallar.
Barty : Hadi.
İkisi okula girer ve zindanlara, oradaki gizli geçitten Kannagi odasına gelir.
Barty : Hazır mısın?
Angelina : Bilmiyorum.
Barty : Eğer bu kadarını düşünmüşsen sonucu da düşünmen gerekir.
Snape : Canım okulum be!
Barty ve Angelina korku ile arkalarına döner. Snape tam karşılarında kapıda dikilmektedir.
Barty : AĞAĞAĞAĞA! BABAMIN UYUYAN HAYALETİNİ UYANIRDIK! KAÇINNN!
Barty etrafta koşmaya başlar.
Angelina : Baba?! Barty dur!
Angelina Barty'i tutar.
Snape : Evet. Burada ne yapıyoruz? Neden her şeyi siz biliyorsunuz ama ben bilmiyorum?
Angelina : Baba...
Snape : Her neyse. Şimdi olaylar gelişir ne olduğunu anlarım ama!...
Snape kızına yaklaşır. Başını ellerinin arasına alır ve alnını, alnına yaslar.
Snape : Bir daha sakın iksir konusunda babanı kandırmayı deneme. Başım ağrır,ölümün dibinde olurum.
Angelina : Baba...
Snape : Şşş! Ama uyku sıvısının kokusunu beş kilometre öteden alırım.
Angelina : Tamam baba özür dilerim.
Snape : Sorun değil. Bana torunumu ver.
Snape Ellie'yi alır. Angelina en son gelişinde geliştirdiği teknolojik panele uzanır. Odayı yeniden aktif hale getirir. Bütün ışıklar yanar ve tam karşılarında soy ağacı görünür. Arada bir ses çıkmakta ve boş yerler parlamaktadır. Günümüzde görülen dört kayıtlı kannagi vardır. İkisinin rengi soluktur. Teka yani Amber Richard ve Deka yani Kevin Jeffley. Yanık olan mor bir yuvarlakta Angelina Snape yazmaktadır. Uzun zamandır güncellememiş kayıt olduğu için Crouch soyadı görünmemektedir. Angelina iki baloncuğun altındadır. Birisi beyaz ışıkla yanıyordur ve üstünde Severus Snape yazmaktadır. Diğer baloncukta ise Lily Potter yazmaktadır ama ışığı sönüktür. Diğer yanan Kannagi ise kırmızı topun içinde duran Percy Weasleydir. Üstünde ise bütün Weasleyler vardır. (Fred'in yuvarlağı sönüktür)
Angelina : El izimi tarattığım an güncellenecek ve sizin el izinizi isteyecek.
Angelina elini panele koyar. Bir kaç kırmızı lazer geçer ve panel yeşil olur. Soy ağacı yenilenir ve parlar. Ardından Angelina'ya bağlı yuvarlaklar beyaz ışıkla yanıp sönmeye başlar. Snape öne çıkar ve el izini taratır. Angelina'nın üstündeki yuvarlaklardan birinde adı görünür ve beyaz bir ışıkla yanmaya başlar.
Angelina : Annemin bilgilerini ben girerim.
Angelina annesi hakkındaki bilgileri girer ve sonunda "öldü" şıkkını seçer. Yuvarlak önce beyaz şekilde yanar ama sonra söner. İsim hala görünmektedir. Barty öne çıkar. Elini panele koyar. Sıcak bir lazer elini tarar ve Angelina'nın yanındaki yuvarlak yanmaya başlar. Beyaz bir şekilde yanar ve Barty'nin bilgileri görünür. Angelina ve Barty'nin altında iki yuvarlak belirir.
Angelina : Önce Andrew.
Barty sırtından oğlunu alır ve panele doğru diz çöker. Angelina elini tutup panele koyar. Lazer elini tarar ve yuvarlaklardan birisi yanar. Andrew Barty Crouch. Ve ışık beyaz olur. Angelina derin bir nefes alır.
Snape : Ellie...
Snape panelin önünde diz çöker. Angelina derin bir nefes daha alır. Kızının elini panele basar. Lazer elini tarar ve yuvarlak yanıp sönmeye başlar. İsim belirir. Ellie Angelina Crouch. Işık ardından kırmızı olur. Angelina donar. Barty yavaşça eşinin yanına gider. Elini omzuna atar. Angelina başını iki yana sallar ve kendini yere bırakır. Barty yanına diz çöker.
Angelina : Neden... Hepsi benim suçum. Ellie'yi yapmamalıydık. Benden nefret edecek.
Barty : Angelina hayır. Öyle bir şey yok. Hadi evimize dönelim. Ve temiz kafayla düşünelim. Odayı kapatalım.
Angelina : Hayır. Ellie'yi düşürmem gerekliydi.
Barty : Ama daha çok üzülürdün. Aynı 2 sene önceki gibi olurdun.
Angelina 2 sene önce ilk bebeği düştükten sonra 2 ay boyunca odasından çıkmamış ve depresyonda kalmıştı. Uzun süre kabuslar görmüş,antidepresan ile kurtulmuştu.
Barty : Sen hayatımda gördüğüm en iyi annelerdensin.
Angelina : Lütfen. Bu bir yalan. İyi bir anne olsam 2.çocuğu yapmazdım.
Barty : Beraberdik Angelina. Şimdi de beraberiz. İleride de beraber olacağız. Ben hep sizinle olacağım. Kızın senden nefret etmeyecek. Ama seninde ona sanki o senden nefret ediyormuş gibi davranma. Asıl o zaman nefret başlar.
Snape : Barty haklı kızım. Hadi eve dönelim.
Snape iki torununu kucağına alır. Barty eşini kucağına alır. Odayı öylece bırakıp çıkarlar. Ancak bu iyi bir seçim değildir...Eve döndükleri zaman Snape torunlarını yataklarına bırakır ve odasına gidip yatar. Barty eşini yatağa bırakır ve üstünü değiştirir. Kendi üstünü de değiştirip yanına uzanır. Saçını sevgiyle okşar.
Barty : Lütfen zihnini temizle ve uyu. İstersen biraz antidepresan al.
Angelina : İstemiyorum.
Barty : Pekala. Sarılmak ister misin?
Angelina sarılır. Kıvrılıp başını Barty'nin göğsüne koyar.
Barty : İleride kızın seninle o kadar gurur duyacak ve sana minnettar olacak ki. Annesinin onu düşünüp erkenden önlem almasına, ondan kaçmamasına o kadar mutlu olacak ki. İnan bana.
Angelina : Çok zor Barty. Çok zor. Ellie gerçekten... Bilmiyorum!
Barty : Biraz acele ettin bence.
Angelina doğrulur.
Barty : Kızma ama bence erken. Ellie büyüseydi ne yapacağını bilirdik. Çünkü Ellie o zaman davranış gösterirdi. Daha 3 aylık.
Angelina : Haklısın biraz..
Angelina yeniden yatar.
Angelina : Antidepresan getirir misin?
Barty : Tabi ki.
Barty Angelina'nın alnını öper ve aşağı su almak için iner. Bir bardak su ile geri döner. Çekmeceden antidepresan çıkarıp Angelina'ya verir. Angelina antidepresanı yutar ve yatar. Barty bardağı başucuna bırakıp yeniden yatağa yatar.
Barty : Daha iyi mi?
Angelina : Evet. Artık 10 farklı kişinin düşüncesini duymuyorum.
Barty Angelina'yı bir kez daha öper ve ona sarılıp uyur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kannagi'nin Dönüşü (Severus Snape'in Kızı 2)
FantasyAngelina Crouch Snape. Hepimiz onu çok iyi tanıyoruz. Kannagi olma özelliğine sahip bir cadı. Hogwarts'ta eğitimini tamamlamış ve şuan orada iksir profesörlüğü yapmaktadır. Eşi Barty Crouch Junior ise bakanlıkta çalışmakta. Bu güzel eşlerin iki tan...