Odamda uyumaya çalışıyordum. Telefona mesaj geldi.
Gizli numara: hatırlıyor musun Pınar sana ne demiştim nereye gidersen git bulucam seni.buldumda karım olacaksın yakında.Bu arada yarın akşam yemeğe çıkıcaz ailenin haberi var zaten.hazir ol saat 19.30 da .
Telefonu kapattım .kendimi yatağa attım.sabah kalktım .kahvaltıya innince babam işime istifa mektubunu vermiş .evlendikten sonra kocam izin verirse işime devam edermisim falan filan .annem "
kızım Hanim ağa oluncan hal hareketine dikkat etmen gerekiyor akşama da düzgün hazırlan emre seni almaya gelicek
"hızlı hızlı kahvaltımı yaptım odama çıktım.arkadaşlarima mesaj attım .akşam yemeğe çıkıcaktik offfHazırlanmaya başladımki .annem odama gelip elindeki pakedi verdi.'bu ne anne"dedim
"Emre oğul göndermiş al giyin hemen "saate baktım 18.46 önce duş aldım bornozu taktım ve çıktım banyodan odama girmekle cemreyi makyaj eşyalarının önünde gördüm."ne yapıyon sen " "annem hazıralamami söyledi hadi çabuk ol abla"dedi pakedi açtım ve bordo ince askılı bir elbise yanında siyah şık bir topuklu görmem bir oldu .cemre hayranlikla elbise bakıyordu. Elbiseyi alıp giydim.siyah topukluyu da giydim ". makyaj yapmicam haberin olsun cemre " anne ablam düzgün hazırlanmıyor "koluna vurdum 5 saat annemjn dırdirinı çekemedim.hafif makyaj saçlarımı hafif dalgalı yaptım.saat 19.35 evin onunde annemjn sesi geliyordu
."ay yakışıklı oğlum maşallah sen bakma kızıma " dedi cemrenin sesi duyuldu "evet enişte ablam biraz üzgün yani lise zamanı yaşadığı şeylerden herhalde "emre "lise mi Allah Allah ne yaşamış lisede " hemen çıktım .herkes bana döndü.annem "maşallah kizim
" Abla çok güzel olmuşsun "kafamı salladım.emre bana baktı .yutkundu tebessüm etti.annem "hadi iyi akşamlar size "dedi eve geçti emreye izin vermeden arabaya bindim emrede bindi ."Çok güzel olmuşsun "ona dönmedim oda önüne döndü.araba o kokuyordu uzun zaman olmuştu kokusunu bile unutabilmistim resmen . yeşil gözler bana bakıyordu arada sırada .ama benim gözlerim dışarıya bakıyordu.30 dk gibi sürede şık bir yere geldik .arabanın kapısını açıp indim emrede indi.belimden çekip bana yön verdi .cam kenarında kimsenin olmadığı bir yere geçtik.oturdum emrede sipariş verdi .bana döndü.sessizdi daha fazla dayanamayıp sorumu sordum "niye böyle bir şey yaptın"dedim "ne yapmışım"
Nemi yaptın soylim ailemi tehdit ettin değil mi "Yalan mı "
Öne eğildi "seni çok seviyorum ben hep sevdim 6 yıl boyunca sevgim milim azalmadı hatta arttı ""ama benim sana olan nefretim arttı ve artmaya da devam ediyor" o sırada yemekler geldi konu kapanmıştı zaten konuşmak istemiyordum .yemekleri yemeye başladık .
Ödemeyi yapti .ve çıkışa ilerledim .arabanın önünde bi adam gördüm.bana dikkatle bakıyordu .emreyle aynı yaşlarda esmer bir adamdı.emre bana döndü "arabaya geç pınar"dedi ona baktım ve arabaya bindim.adam bana fazla bakıyordu.emre arabaya bindi ve sürmeye başladı."o kim"
"Kuzenim"sustum evin oraya geldik birşey demeden çıkacağım sıra bileğimden tutup çekti."Bana bir şans veremez misin"
"Hayır emre benim için sen bittin babam için sessiz kalıyorum benden daha fazla birşey bekleme" cikicagim sıra yine tuttu çekti dibine gelmiştim yanağımi öptü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gecenin karanlığı
Short StoryPınar Sevgilisinin mafya olduğunu öğrenince ayrılır. yıllar sonra babası için ayrıldığı adamla evlenmek zorunda kalır.