3.Bölum akşam yemeği

672 9 1
                                    

2 gün SONRA

Gecenin ardından iki gün geçti .aksam emrelerin konağına gidicektik. Sabah kalkıp duş aldım.gunluk birşeyler giydim .kahvaltı sırasında annem akşam için ne yapacağını düşünüp durdu.of anne .

Kitabımı okuyorken.mesaj geldi.

Hödük (😂 iyi kaydettin de pınar emre sana bunu yedirecek ) akşam beyaz bir elbise giy fazla açık olmasın .sana çok yakışıyor pınarım.

Çok beklersin ona güzel bir supriz yapalım o zaman .odama girdim .dolabımı açtım.lacivert bol sırt  ve göğüs dekolteli dizin üstünde bir elbise aldım .altına siyah topuklumu aldım ve giyindim .siyah saçımı dalgalandirdim . kahverengi gözüme hafif bir makyaj yaptim siyah çantamı da aldım ve odadan çıktım.babam beni görünce

"fazla açık değil mi kızım"dedi"

Yok baba gayet iyi

Fazla ısrar etmedi .arabaya bindik konağın yolunu tuttuk yolu izlerken aklıma eski bir anı geldi.

Geçmiş

"Emre yavaş kullan arabayi  "  emre ile okul çıkışı evine  gitcektik .bir villanın önünde durduk.indim

"burası sizin ev mi"
'Evet"
"Çok güzel"
Hadi gel sevgilim birşeyler yedik şarkı açtık.aksama doğru eve gittim.ailemin emreden haberi yoktu.

Şimdiki Zaman

Konağa geldik.kapida Emre'nin anne babası vardı.emrenin annesi sevda babası Serkan beydi.

"Hoş geldiniz sefa getirdiniz "

Bana bakınca şaşırdı .Serkan bey geldi selam verdi elini öptüm .ardında emre geldi bana baktı kaşları catildi annemjn babamkm elini öptü.herkes içeri girerken elimden tutup göğsüne çekti sırtım göğsündeydi."bu elbisenin bedeli ağır olacak"dedi burnunu boynuma gömdü.onu ittim içeri girdim.masaya geçerken o gün yemekteki adam buradaydı . bakışları beni buldu . kötü bakıyordu.dudaginin kenarı kalktı.bana doğru gelip .

"Ben savaş Emre'nin kuzeni."dedi

"Pınar benim müstakbel karım"dedi emre ve beni belimden tutup  yemek odasina götürdü.emrenin yanına oturdum.savas karşıma oturdu.yemek boyunca savaş bana baktı . düğün kına gecesi hakkında konuşuldu . alışveriş 3 gün sonra kına 6 gün
sonraydı düğün 1 hafta
Bu kadar az bir vakit çay zamanı.emre odasına gitti telefon konuşması için.sevda hanım

"Kızım Emre'yi çağır çay soğumasın odası en üst katta 2 .oda "

Kalktım odanın kapısına gelince siyah kapıyı tıklattım."gir"
camın önünde telefonla konuşuyordu siyah odası çok şıktı.

"Tamam sonra konusuruz"dedi telefonu kapattı.

"Çay soğumasın gel annen dedi"
Öylemi "  üstüme yürüdü geri giyim kapıyı acicakken beni kapı ile arasına sıkıştırdi .
.
"ne istiyorsun "
"Bu elbise ne böyle lan yırtarım üstünde bunu karım Olcan giydiğin şeye bak "
"Of karışma bana"
 
Sinirlendiriyosun beni sana bakanın gözünü sik#rim duydun mu

Sus emre ya canımın istediğini giyerim sen karışa..

Dudağımı öptü.itmeye çalıştım ayrılınca kolumu morartacak derecede sıktı.

"Birdaha gormicem seni böyle anladın mı yoksa sonu yatakta biter müstakbel karıcim"ittim ve çıktım. Savaşı gördüm bana baktı merdivenden geçerken yanından geçtim o ise bana bakmaya devam etti.odaya gelince annemin tatlilari birkaç tatlı daha ve meyve tabakları servis edildi.eve geçtik.
  

Yeni bölüm geldi ...

gecenin karanlığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin