9.bölüm

384 10 0
                                    

1 ay sonra

Kahvaltı yaptık.serkan baba emreyi çalışma odasına çağırdı.odama çıkarken çalışma odasından sesler geldi.

"Nasıl çıkar hapishaneden baba "
"Amcan yapmış yapacağını"
"Pınarın korumalarını artırmalıyız"
Odama çıktım.sok içinde bir o yana bir bu yana gidiyordum.kapi açıldı emre içeri girdi.bana sarıldı burnunu saçlarıma gömdü.
"Bir şey mi oldu "

"Karıma sarılmak da sorun mu var"
"Yok canım "kapı çaldı.indigimizde bir kız gördüm Emre'nin kucağına atladı.kıza öldürücü bakışlar attım.tanıstigimizda liseden arkadaş olduklarını adınında sema olduğunu öğrendim.bir süre burada kalicakti .yemek yedik midem bulanmisti .kustum aklıma gelen şeyle durdum.hemn test aldım ve çift çizgi çıktı.

3 ay  SONRA

Semayla iyi anlaşmıştık  .3 ay oldu cinsiyetinin kız olduğunubogrenmistim.emre işe gidince sema alışverişe çıkalım diye tutturdu.bende kıramadım bir iki korumayla çıktık.bir süre geçince arabaya binerken korumaların yere yığıldığını gördüm arkamı döndüm ve savaşı gördüm.sakal ve saçları hafif uzanmıştı bana memnuniyetle bakarken korku içinde ona baktım.geri geri gittim .koşmaya başladım.savaş beni çekti sırtım göğsündeydi burnuma mendil koklattı.gozüm kapandı...

Gözlerimi açtım arabadaydık savaşın dizinde uzanıyordum . savaş saçlarımı okşuyordu.hemen kalktım.
"İMDATT " cama vurmaya başladım.savaş bana yaklaştı "YAKLAŞMA BANA" elimi tuttu çekmeye çalıştım ama olmadı.elimi sırtımda birleştirdi beni çekti.tek eliyle iki elimi sırtımda.diger eli yüzümü okşuyordu.

"Savaş yyyalvarırim bırak evime gitmek istiyorum"gözümden yaş aktı.dudakları alnimi buldu nazikçe öptü ."senin evin benim benim evim sensin"kolumu çok fazla sıkıyordu.
"Nereye götürüyorsun beni "
"Çok uzaklara mutlu olmaya sen ve ben "
"İstemiyorum bırak ,"
"Sakin ol pınarım "
"İSTEMİYORUM "
"PINAR YETER "beni fırlattı.ağlamaya başladım.savaş sakinleşmeye çalışıyordu.şoför arayı açtı "yaklaştık efendim "
"Tamam"arayı kapattı.kenarda ağlamaya devam ettim.
"Ağlama "
Duymamış gibi davrandım.
Araba durdu . savaşa baktım."lütfen"sesim kısık çıktı.savaş bana baktı.bir şey demedi.arabanın kapısı açıldı savaş bileğimden tutup çekti "İMDATT"eve  girdik camların yanında korumalar görünüyordu.
Savaş beni merdivenlere yöneltti.odanın kapısını kartla  açtı lüks kocaman bir yatak odası.iceri girdik kapı kilitlendi.kolumu bıraktı kolumda el izleri çıkmıştı.camın önündeki koltuklara oturdu .

"Savaş gitmek istiyorum".savaş ofladı . karşısına geçtim oturdum .
"Yeter pınar"ayağa kalktım
"YETER anlamıyor musun istemiyorum bırak beni "başım döndü .savaş yanıma geldi.
"pınar iyimisin güzelim "gözlerim kapandı...

gecenin karanlığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin