Emre odaya girdi .ben camın önünde dışarıyı seyrediyorum.yerdeki duvağı kaldırdı.duvagi koltuga koydu ceketini de koydu.yatagin üstündeki bizlezikleri aldı makyaj masasının üzerine koydu.boynumdaki nefesini hissettim.
Yanından geçerken bileğimi tuttu."niye kabullenmiyorsun bana aitsin kızım kaderinde ben varım kabullen karimsin artık koy bunu kafana"Bileğimi çektim "sakın kader deme Allah'ın cezası katilsin sen bir zamanlar yaptığım bir hatasın sen nefret ediyorum senden"
Belimden tutup çekti ve dudağıma yapıştı itmeye çalıştım ama daha çok yaklaştı bana .alt dudağımı isirmasiyla inledim.ayrildi benden
Belimdeki eli fermuarima gitti.bjr damla yaş döküldü itmeye çalıştım. ona baktım .
"Lütfen emre""Ben hep seni sevdim yıllarca benden ayrılınca hep seni takip ettim .kaçırmak istedim.ama kıyamadım bekledim seni şimdi karsimdasin karimsin merak etme pınar sana zorla sahip olmam "dedi
Fermuarlı yavaşça indirdi .burnunu boynuma değdirdi.giyinme odasına gittim siyah bir gecelik giydim.odaya girdim.yataga uzandım .emre beni dikkatle izledi .oda gitti yatağa uzandı beni izliyordu.ben ise cama dönük dışarıyı izliyordum gözlerim kapandı...
Sabah boynumda hissettigim nefesle kalktım.kalkip duş aldım.bordo dizde biten bir elbise siyah kısa topuklu saçlarımı taradim göz kalemi şurup çıktım emre uyanmışti banyodan ses geliyordu.yatagi topladım pantolon la emre içeri giydi gomlegini aynanın karşısında giydi aynadan bana baktı .telefonuma baktım .kapatıp birlikte aşağı indik .emre belimi tutup masaya yönlendirdi.yanina oturttu. Savaş karşıma oturdu kahvaltımızı yaptık.emre ise gitti .sevda hanım ben savaş salona geçtik. Sevda hanım kahve istedi geldiğimde telefonla konuşuyordu camın önünde savasa kahvesini vericegim sıra bana baktı tepsi önündeydi ama bana bakıyordu.gozlerimi kaldırınca kahveyi kaldı kapkara gözleri insanı korkuturdu .kahvemizi içtik.savas işi olduğunu söyledi ve çekildi .bende odama çıktım.aksam emre geldi yemekleri yedik caylarimizi içtik .odama çıktım kırmızı geceliğimi giydim ve yatağa girdim kitabımı okumaya başladım emre kolundan tutup çekti.
"Sana bir suprizim var " geç olduğu için konakta kimse yoktu odaya yakın bembeyaz güzel desenli bir kapı vardi açtı ve beni içeri koydu koskocaman bir kütüphane..
(Burasi gibi )
Arkamdan geldi ellerini karnımda birletirdi kafasını omzuma koydu .
Nasıl"
"Çok... güzel "
"Sevdiğin her tür kitap var burası senin"
"Bu çok teşekkür ederim harika olmuş bayıldım ."
Odamıza çıktık .gece 5 gibi kalktım.su içmeye indim .terasa gidip gökyüzünu izledim .
"senjde mi uyku tutmadı."dedi savaş
"Seni ilgilendirmez "yanından geçerken bileğimi tuttu.
"Gitme beraber izleyelim hem birazdan güneş doğar lütfen "
İzlemeye başladım demirliklere tutunup izlemeye başladım.savasa döndüm bana bakıyordu.birden ses geldi fotoğrafimi çekmişti.bana gösterdi .çok güzeldi sorun gecelikli olmadı
"sana atayım telefon numarani verir misin "
0547...
"Attım "Odama çıktım.emre kalkmış camın önündeydi .geldigimi anlayınca .bana baktı
"ne konuştun onla"
"Hiç."
Kolumu sıkıp beni çekti."SANA BİR SORU SORDUM"
Kolumu morartacak derecede sıkıyordu
"emre bırak kolumu "beni yatağa attı."hareketlerine dikkat et"
Dedi banyoya gitti.banyodan çıktı banyoya gectim.yikandim mavi kalem etek siyah gömlek giydim .babetimi giydim.sacima şekil verip çıktım kolum morarmıştı.
Emre camın önünde telefonla konuşuyordu.kapatti bana baktı üzerim yürüdü geri gittim duvarla arasına sıkıştırdi.koluma baktı elimi tutup yatağa oturttu.koluma merhem sürdü.odadan çıktık .emre savasi görünce belimi sıktı
Kahvaltımızı yaparken savaş."Balo yapıcaksin demi emre ortaklarımızı çalışanlarımızı cagiririz karını herkesle tanistirirsin " dedi bana Bakarak
Sevda anne "evet oğul yapalım güzeller güzeli gelinimi herkesle tanıştırmak istiyorum "
Emrede onayladı sevda anneyle alışverişe çıkacaktik kahvaltıdan sonra Emre'yi uğurladım.odama çıktım kapıyı kapattım çantamı alıp çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gecenin karanlığı
Short StoryPınar Sevgilisinin mafya olduğunu öğrenince ayrılır. yıllar sonra babası için ayrıldığı adamla evlenmek zorunda kalır.