Silah sesi... Gözlerimi açtım savaşın eldeki silahı gördüm.emre yere yığıldı.hayır hayır "EMRE".
Gözyaşlarım durmaksızın akıyordu savaş yanıma geldi .kolumdan tutup kaldırdı .kolumu çektim ve tokat attım. Emre'nin adamı gelip savaşı kolundan vurdu .Emre'yi alıp hastaneye götürdük.hastane duvarına yaslanıp dizlerimi çektim bordo elbisede kan lekeleri vardı kollarımda Emre'nin kanı ...
Doktor çıktı sevda anneler gelmişti.
"Ameliyat gayet iyi geçti ölüm riskini atlattık kurşunu da çıkardık ... mutlulukla sevda anneye sarildim . lavaboya giderken gördüğüm gözle dondum kelepçeli ellerle bana baktı "savaş"yanıma geldi
"Merak etme pınar bu sefer kurtuldun ama birdahakine asla kurulmayacaksın çünkü ben istediğimi alırım "deyip gitti.Emre'nin odasına girdim.sevda anne emreyle konuşuyordu .emre beni görünce tebessüm etti sevda anne çıktı .kollarını iki yana açti yanına gidip sarıldım."seni çok özledim pınar"
"Hemde o kadar çok ki "bana baktı yüzümü elleri arasına aldı.alnımi öptü...Hastaneden çıktık.emrenin koluna girdim odamıza çıktk.(odamız jddh)
Emre'yi yatağa uzandırdım.giyinme odasına gidip dar siyah tayt ve siyah salaş üst giydim ve çıktım.emre yatakta telefonla konuşuyordu . yatağa oturdum.telefonu kapattı komodini açtı.balo günü taktığım kolyeyi çıkarttı.bana döndü ve taktı.
"Ha bu arada unutmadan beni hödük diye kaydetmeni unutmadım."güldüm
"Telefonumu mu hemen karıştırdın'
Güldü "evet bunun için cezalisin"
.
" ne cezası "
Belimden tutup beni çekti . dudağıma yapıştı.karsilik verdim ellerimi boynuna doladım.kapı çaldı .hemen ayrıldık.emrenin sağ kolu girdi adı Hasanmis emre ağzından bir küfür savurdu."Abi geçmiş olsun"
"Sağol hasan birkaç kişi daha hasta dileklerini iletti ve gitti.emreye akşam yemeğinj götürdüm.ve uyuduk3 gün sonra
Sabah kalktım duşumu aldım giyinme dolabını actım bordo renk elbiseyi görünce durdum .kafamı salladım.ksndime gelmeye çalıştım.kot siyah pantolon ve bluz giydim . kahvaltıya indik.sevda anne ve Serkan baba akşam olmayacaklardı aklıma bir fikir geldi . alışverişe çıktim kahvaltıdan sonra kırmizi mum ve güller aldım.
Emre'ye mesaj attım.8 de evde olacaktı .yemekleri hazırladım saat 18.17 idi duş aldım mavi dizin üstünde biten bir elbise siyah topuklumu giydim saçımı dalgalandirdim.makyajimi da yaptım saate baktım 19.57 sofrayı kontrol ettim ışıklari kapattım emre içeri girdi.balkona geçti arkasından sessizce ilerledim.boynuna atladım .bana döndü.suzdu tebessüm etti.alnimdsn öptü sofraya geçtik . yemekleri yedik birada içtik elimden tuttu şarkı açtı ve dans ettik.dudagima yapıştı.ellerimi boynuna doladım içeri girdik perdeleri kapattı .elbisemin ince askisini üstümden indirdi ve elbisem yere düştü ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gecenin karanlığı
Short StoryPınar Sevgilisinin mafya olduğunu öğrenince ayrılır. yıllar sonra babası için ayrıldığı adamla evlenmek zorunda kalır.