Geçmiş
Gördüğüm manzara karşısında dilim tutulmuştu.Yerler kan içinde kalmıştı.Emre bana döndü küfür mırıldandı.Kacmaya çalışınca bileğimden tuttu çekti ."bırak emre "yaşlar süzüldü gözümden emre dokunmaya çalışınca ittim."Bitti birdaha karşıma çıkmassin umarım emre"dedim yanından geçerken bağırdı "nereye gidersen git bulucam seni pınar"...Şimdiki Zaman
Aklıma gelen düşünceyle kafamı salladım.arabayi evimin önüne park ettim.kapiyi çaldım.kapiyi kız kardeşim açtı."hoşgeldin terapist"dedi alayli bir ifadeyle hoşbuldum spor ayakkabımi çıkardım eve girdim sofra hazırdı .hemen oturdum . yemeğimizi yerken babam "kızım talibin var, evleniyorsun ."dedi duyduğumla çatalı tabağa bıraktım "babacim şuan evlilik düşünmüyorum"dedim babam "anlaşma yapıldı kızım ayrıca çok zengin bir aile "ağzımı açtığım sıra annem "sus pınar itiraz yok "dedi odama geçip bir süre sokumu atlatamadim ve ağladım kapı çaldı .kız kardeşim cemre girdi.sarildi bana "mercburlar abla yoksa şirket ev herşey gidebilir iflas binevi babamda zor durumda kaldı "duyduğum şeyle şok oldum .yarın isteme varmış sabah kalktım . kahvaltı yaptik alışverişe çıktık.siyah dizde biten ip askılı prensen yaka bir elbise topuklu ayakkabı aldım tamamen siyaha burunucektim .eve geldik .duş aldım.ustumu giydim saçımı dümdüzdü zaten taradım uçlarını dalgalandırdım cemre geldi .o ise mor bir elbise giymksti .makyaj yaptı .odamda dalgın dalgın otururken .sesler geldi .ama umursamadım kapı çaldı .cemre "abla geldiler annem kahveyi hazirlamani söylüyor"dedi "birde adam yakışıklı "dedi ona kızgın bakınca dilini fermuarladi .kahveyi yapmaya başladım.tepsiye dizdim .salona girdim .annemin gösterdiği kişinin önüne geldim kafasıni öne etmişti.omunde durunca bana baktı ama ben tepsiye bakıyordum .bir süre öyle durunca kafamı kaldirdim ve şok içinde kaldım gördüğüm yeşil gözlerle elim titredi.o bana memnuniyetle bakarken ben korku ile bakıyordum.elimin titredigini farketti .kahveyi aldı .hemen salondanciktm . Mutfakta bir o yana bir bu yana dolandim.su içtim elim titriyordu.annem geldi "noldu pınar iyi misin"dedi "iyiyim .Salona gittim."Allah'ın emri peygamberin kavbiyle kızınız Pınarı oğlumuz Emre'ye istiyoruz "dedi emrenin yanına oturan adam .babam "verdik gitti" eller opuldu yüzükler takılacağı zaman Emre'nin karşısina geçtim dalgın dalgın izliyordum olanları emre bana baktı.yuzukler kesilene dek ben ise yüzüklere ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gecenin karanlığı
ContoPınar Sevgilisinin mafya olduğunu öğrenince ayrılır. yıllar sonra babası için ayrıldığı adamla evlenmek zorunda kalır.