bölüm 10

359 8 0
                                    

Gözlerimi açtığımda yatağın kenarında oturan savaşı gördüm.elimi tutuyordu.elimi çektim.

"Nasıl hissediyorsun"gözümden yaş aktı. yatağın en ucuna gittim.dizlerimi kendime çektim kafamı dizime yasladım.savas telefondan mesaj attı.3 dk sonra kapı çaldı.ve hizmetli elinde bir tepsi ile içeri girdi.savas aldı tepsiyi kapıyı kapattı.yanima geldi .çorbayı karıştırdı kaşığı ağzıma getirdi . içmedim birdaha karştirdi kaşığı yere attım.savas elindeki tepsiyi duvara fırlattı.kulaklarımı kapattım.ağlamaya başladım .

"NEDEN NEDEN NEDEN neden sevmiyorsun beni niye bana bir şans vermiyorsun"etraftaki herşeyi kırmaya başladı."Gitmek istiyorum "ağlamaya devam ettim.

"Kaçamazsın benden anla bunu sen benimsin pınar cocuguna da sanada bakarım . fakat canımı sıkma yoksa bedelini sen değil kızın oder"yanıma geldi."kızıma bir şey yapma lütfen "yüzume yapışan saçlarımı kulağımın arkasına koydu .beni kucağına aldı.itiraz edicek gücüm kalmamıştı.odadan çıkardı.hizmetliye odayı temizlemesini söyledi .mutfağa gittik.sofra hazırdı .beni sandalyeye oturttu."yemeginj ye güzelim"
Bir şey demedim ."yedirmesinj bilirim pınar ye hemen"odaya çıktığımızda oda toplanmıştı.
"Üstünü değiştir"karnımda şişlik vardı rahat bol bir eşofman ve bol salaş tişört giydim.savas bana baktı.elini belime koydu bir odanın kapısınî açtı.meyveler cips tabakları vardı.sinema odasıydı .

"Gel bakalım bir film bulmuştum onu izleyelim."beni oturttu koltuğa yanıma geldi . içecekleri doldurdu.meyve tabağını önüme koydu .filmi başlattı.meyve yemiştim biraz savaş bu halime tebessüm etti.filmi izlerken gözlerim kapandı.ve hayava kaldırıldım...

Sabah gözlerimi açtım.savas yoktu.banyoya girdim duş aldım.giyinme odasına girdim.salaş tişört bol eşofman giydim.saclarimj taradim.Karnıma baktım "merak etme kızım baban bizi kurtaracak" çıktım.hizmetli odayı topluyordu."efendim kahvaltı hazır savaş bey siiz bekliyor",kafamı salladım hizmetli beni odaya götürdü.savaş beni görünce tebessüm etti.yanima gelip destek amaçlı elimi tutmaya çalıştı elimi çektim.masaya geçtik."minik pınarimiz için karnını güzel doyur "dedi ve tabağımi doldurdu.bana baktı ardından karnıma tebessüm etti.yemegi yedik.savaş beni odama çıkarmak için elini belime koydu elini ittim.onden yürüdüm.kapiya geldik kartı bastı odaya girdim . koltuğun yanındaki kitaplıği inceledim .boynumda hissettigim nefesle birden o tarafa döndüm .savaş gözlerini açtı.
."uzak duramıyorum"üzerime yürümeye başladı sırtım duvara çarptı.savas burnunu saçlarıma sonradan yanaklarıma sürttü itmeye çalıştım ama ellerimi tuttu . yanağımda olan burnu boynuma indi."uzak dur savaş .
"duramıyorum kokun ..."
"Savaş yeter ".boynumda olan burnunun yerini dudakları aldı."YETER SAVAŞ "savaş bana baktı."bir kere sans vermedin bana"
Kolumu çok sıkıyordu."savaş kolumj bırak"kolumu daha çok sıktı ."psikopat manyak kolumu bırak"bakışları dudağıma indi."bundan böyle bu odada senle kalicam"ona baktım gayet ciddiydi.
"Hayır kalmi..."
"Minik pınar için "gözümden yaş aktı.
"Nasıl bu kadar kalpsiz olabilirsin ".
"Bunu yapmak istemiyorum ama senin için herşeyi yaparım "
Kolumu bıraktı.odadan çıktı.kapı kilitlendi... 1 saat sonra kapı açıldı .savaş elindeki tepsi ile içeri girdi.koltukta oturuyordum.tepsiyi önüme bıraktı.meyve tabaği karşıma oturdu dizlerimi kendime çektim."meyveni ye sana bir süprizim var .".
"İstemiyorum".
"Minik pınar için sağlıklı beslenmelisin "
"Çok mu umrunda onu öldürmekle tehdit ediyorsun sonra iyi beslen falan filan"dedim.
"Bak haklısın pınarım ben minik pınara kıymak asla istemem ama seni bırakamam"önümdeki erige baktım hemen alıp yedim.meyvedeki diğer meyvelere bakmadım.tabagi indirdim savaş beni izliyordu.guldu .birden ayağa kalktı beni de elimden tutup kaldırdı .medivenden çıktık . beyaz kapıyı açtı burasi odanın her yanı camdı bir taraf kütüphane bir tarafts tuval ve boyalar kocaman beyaz bir koltuk harika bir yerdi hele ki manzaras

gecenin karanlığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin