Sevda anneyle arabaya bindik ve çıktık yolda bazı kişileri arıyordu.davet ediyordu .balo kıyafetleri alicagimiz yere gittik.kirmizi ince askılı uzun bacak yırtmaçlı abiye aldım altına da Altın sarısı topuklu ayakkabı aldı sevda anneyle çıktık fakat sevda anne yolun yarısında indi başka bir konağa gitti .bir arkadaşini gorcekmis konağın önüne geldim paketleri aldım hizmetli gelip yardım etmek istedi ama kendim yaparım dedim odama çıktım paketleri yatağa koyucagim sıra kapı açıldı kapandı Emre'nin geldiğini zannettim
"Erken gelmişsin emre"
Kapı kilitlendi oraya döndüm savaş üzerime yürümeye başladı."Ssavaş çık ddışarı "
Yanından geçerken bileğimi tuttu beni kendine çekti " imd" eliyle ağzımı kapattı."Sakin ol pınarım bağırma"göz yaşlarım akmaya başladı .savaş göz yaşımı takip etti yutkundu. itmeye çalıştım olmuyordu.
"Bak sana hiç bir şey yapmicam sadece ben ...seni ...ben seni seviyorum"dedigiyle şok içinde ona baktım ."şimdi elimi cekicem ama bağırma "elini çekti .
"Sen ne diyorsun ya manyak mısın evliyim ben "
"Biliyorum kaçalım buradan emreyle baban için evlendin merak etme emre hiç bir şey yapamaz "ittim onu
Sakîn savaş bir daha ağzından bunu duymayayim kapıyı acicakken beni kapı ile arasına sıkıştırdı."savaş birak "
Kapıyı açtı
"merak etme yakında yanımda olucaksin "çıktı 2 saat öylece durdum kapı açıldı emre içeri girdi."Hoşgeldin "
Hoşbuldum dedi tebessüm ederek
Nasıl geçti günün aldın mi balo için kıyafet.
Kafamı salladım.alnimi öpüp banyoya geçti.cikinca beraber indik Savasi görünce Emre'nin koluna girdim.emre buna tebessüm etti.savasin kaşları catildi.sevda anne yemekte balo hakkında konuştu.5 gün sonraydı.
5 gün SONRA
Balo günü kalktım duş aldım rahat kiremit rengi bir elbise giydim.5 gün savaşı sadece yemekte gördüm arada çıkıyordu uzun süre gelmiyordu bu benim için iyiydi emreyle aşağı indik kahvaltı yaptık
Sevda anne kıyafetleri kuaföre vermişti akşam 8 deydi .kahve içtik kütüphaneme çıktım .biraz kitap okudum.sevada anneyle kuaföre gittik açık bir model yaptım sacimi sade bir makyajla kırmızı abiyemi aldım topuklulari da giydim sevda anneyle çıktık.arabanin önünde emre ve Babasi vardı .Emre'nin koluna girip siyah lüks arabaya bindik arkadan da sevda anneler geliyordu.emre bana döndü ve"çok güzel olmuşsun her zamanki gibi '
"Teşekkür ederim "
Arabayi durdurdu .beni çekip sarıldı boynuma bir kolye taktı sonsuzluk simgesi vardi ."yanımdan ayrilma "boynumu öptü geri çekildi yere geldik kalabalık git gide arttı.sevda anne beni herkesle tanıştırıyordu.emre beni elimden tutup kursuye cikardi kisa konuşmanin ardından dans pistine götürdü.dans ettik Emre'ye bakıp tebessüm ettim.dans pistinden çıktık emre birileriyle konuşmak için gitti.etrafa bakarken gördüğüm siyah gözlerle elim ayağım titredi.savaş .buraya geldi sevda anneyle konuştu ardından bana baktı ve süzdü göz kirpip gitti .emre görünürde yoktu duyduğum silah ve insan sesleriyle çığlık attım sevda anne yoktu Emre'yi arıyordum"emre"
Arkadan birinin belimi sikmasiyla karanlık odaya girmem bir oldu boynundaki kolyenin düştu burnuma koklattigi mendille gözlerim kapandı duyduğum son cümle ise
."artık benimsin pınar "oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gecenin karanlığı
Short StoryPınar Sevgilisinin mafya olduğunu öğrenince ayrılır. yıllar sonra babası için ayrıldığı adamla evlenmek zorunda kalır.