Los Angeles'da kayboluş

3 0 0
                                    

Elisa Lam Los Angeles'daki geçmişi çok görkemli olan Cecil otelinde kaybolur. Çalışanlar tüm oteli araması için polisi arar. Polis gelip çatı katına kadar arar ama hiçbir şekilde kızı veya cesedini bulamazlar. Sadece polis köpeklerinden birkaçı otelin asansöründe ve yangın merdivenine açılan pencerede Elisa Lam'in kokusunu alırlar.

Bunlar yaşandıktan birkaç gün sonra otelde konaklayan insanlar musluklardan akan suyun renginin daha koyu, kokusunun ve tadının çok farklı olduğunu söylerler. Banyolarını bile bu su ile aldıkları için rahatsız olduklarını ifade ederler.

Birkaç gün sonra otelde çalışan biri su varillerini kontrol etmek için çatıya çıkar. Varilin kapağının açık olduğunu fark edip içine bakar ve kayıp kızın çıplak ve ten rengi beyaza dönüşmüş suyun yüzeyinde yüzen cesedini görür.

Koşarak lobiye iner ve kızın cesedini gördüğünü patrona söyler. Patron hızlı bir şekilde polisi arar ve olanları anlatır. Polisler geldiklerinden biraz sonra olay inceleme ekibi gelir ve onlar cesede ve cesedin içinde bulunduğu suya uzun süre incelemeler yaparlar.

Onlar inceleme yaparken ekipde patrondan kamera kayıtlarını ister. Patron verir. Kamera kayıtlarında da çatı katına nasıl çıktığına dair birşey bulamazlar. Ancak kızın asansörde acele ile tüm tuşlara basıp ikide bir koridora baktığını görürler. Ve bu olanlar haberlerde, gazetelerde ve internette hızlı bir şekilde yerini alır ve çok popüler olur.

(Devamını yarın yazacağım. Umarım beğenmişsinizdir. Bazı şeyleri unutmuş olabilirim. Emin olmak isteyenler NETFLİX'DEN "Suç mahalli Cecil otel" dizisini izleyebilir.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Suç Mahalli Cecil OteliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin