7

520 18 7
                                    

Felix odsunął się od Yiren i spojrzał na nią. Dziewczyn abyla cała czerwona na buzi.

-ladnie wyglądasz kiedy się rumienisz- dziewczyna odwróciła się od chłopaka by nie patrzył na jej twarz za to on zaczął kierować się do szkoły yiren. Po 10 minutach Stali na parkingu.

-ide już- dziewczyna odpieła pasy i otworzyła drzwi.

-jeżeli ktoś ci coś będzie chciał zrobić pamiętaj że masz do mnie zadzwonić-dziewczyna kiwnęła głową na tak. Zamknęła drzwi i zaczęła się kierować do wejścia budynku. Po przekroczeniu progu ktoś złapał yiren za nadgarstek. Spojrzała na tą osobę i zobaczyła Jimina. Dziewczyna zaczęła się wyrywać. Chłopak puścił ją, zato dziewczyna zaczęła si cofać do tyłu.

-chciałem cię przeprosić za to że cię pobiłem-chlopak ukłoniła się przed dziewczyną a wszystkie spojrzenia na korytarzu były zwrócone na ich dwójkę

-nic nie szkodzi-kiedy chłopak powrócił do dawnej pozycji obioł yiren ramieniem i zaczęli się kierować pod sale gdzie yiren miała mieć lekcje.

-chce zacząć nasza znajomość od początku...jeżeli jest taka możliwość oczywiście-chlooak posłała jej lekki uśmiech

-jasne czemu nie-dziewczyna wyszła z objęcia Jimina. Popatrzyła na niego z uśmiechem.

-to do zobaczenia na obiedzie-wziął yiren za rękę i pocałował jej skroń. Dziewczyna zarumieniła się na jego gest. Stała tak i patrzyła jak odchodzi. kiedy Yiren weszła do sali wpadła na dziewczynę. Niegdy jej nie widziała więc jest nowa

 Niegdy jej nie widziała więc jest nowa

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Dziewczyna przez to upuściła książki. Więc yiren zaczęła je szybko zbierać.

-przepraszam bardzo-podala książki dziewczynie

-nic ci nie jest? I nie przepraszaj to moja wina nie powinnam stać na samym przejściu. A tak wogule to jestem Hwang Ye-ji- podała jej rękę co Yiren odwzajemniła

-Wang Yiren-dziewczyna zaczęła kierować się do swojej ławki na samym końcu przy oknie. To co że były dwa miejsca ale i tak nikt obok niej nie siedział.

Do klasy weszła nauczycielka. Yeji zaczęła się przedstawiać. Po tym zaczęła kierować się w stronę Yiren.
Dziewczyna zaczęła na nią patrzeć z szczęściem w oku. Yiren usiadła i posłała jej miły uśmiech

-mamy nadzieję że się
zaprzyjaźnimy Yiren- Yeji odwróciła się do niej na co yiren tylko przytakneła głową

ˢᵏⁱᵖ ᵗⁱᵐᵉ
15:30

D

ziewczyna weszła do domu i automatycznie przed sobą zobaczyła Felixa który trzymał rękę na rękę.

-polgodziny po skończonej szkole...gdzie ty byłaś?- popatrzył na nią przenikliwym wzrokiem

-byłam z....z....-dziewczyna spojrzała na podłogę, Felix złapał dziewczyne za brodę unosząc jej głowę do góry

-byłaś? Z kim?- podniósł jedna brew do góry szybko ja opuszczając.

-z koleżanką-felix puścił jej brodę i zaczął kierować się do kuchni

-na co czekasz obiad jest- położył na stole talerz z naleśnikami. Dziewczyna usiadła i zaczęła je jeść. Chłopak zaczął się cieszyć w duchu że smakuje jej towarzyszące. Po zjedzonym obiedzie dziewczyna zaniosła talerz do zmywarki i pobiegła do pokoju.

Chłopak wstawił naczynia i usiadł na narożniku w salonie. Siedział tak przez godzinę i zaczął się niecierpliwić dlaczego nie daje o sobie znaku życia. Wstał i zaczął kierować się do pokoju Yiren. Kiedy otworzył drzwi zobaczył śpiąca dziewczynę przy biurku. Podszedł do niej i poprawił jej głowę ściągając z jej policzka kartkę z notatkami. Wziął dziewczynę na ręce i zaczął nieść w stronę jej łóżka. Położył ją i przykrył.
Popatrzył na nią i zaczął odgarniać jej włosy z czoła. Dziewczyna złapała. Chłopaka za rękę i pociągnęła na łóżko. Chłopak leżał obok dziewczyny i patrzył jak dziewczyna zaczyna się w niego wtulać. Felix objął dziewczynę ramieniem głową dziewczyny poleciała w stronę zagłębienia szyjki Felixa.

-yiren nigdy bym ci tego nie powiedział.....ale cię kocham i jestem pewien swego
uczucia do ciebie- zaczął gładzić dziewczynę po głowie. Po chwili złożył malutki pocałunek w jej czoło. Oparł głowę o głowę yiren i usnął trzymając ją w objęciach.

ᵏᵘᵖⁱᵒⁿᵃ ꧁𝚕𝚎𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚒𝚡꧂Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz