6

890 61 13
                                    

Yatağıma yatıp telefonumla ilgilenmeye başladım.Yurttakilerden mesajlar vardı.Onlarla doğru düzgün vedalaşamamıştık,onun için yazmışlardı.Tek tek hepsine cevap verdim ve tam uykuya dalacakken yerimden kalktım ve şarj aletimi aradım.Hiç bir yerde yoktu,Denki'de kaldı muhtemelen.Odamdan çıkıp odasına doğru ilerledim ve uyuduğunu düşünüp içeriye daldım.

Jiro'nun gözünden (1 saat öncesi):

Şarj aletimi almak için Denki'nin odasına gitmiştim.Bir kaç kez kapıyı tıklatıp ona seslendim.Cevap yoktu.Ben de içeriye girmiştim ve ne olduğunu anlamadan bir anda çığlık attım.Neye uğradığımı şaşırmıştım.Kendimi bir anda tavanda ters bir şekilde ayaklarımdan asılı buldum.Hay sikeyim bu ne böyle?!Ben kurtulmaya çalışırken bir anda sırtıma bir şey fırlatılıyordu.Ah hayır,duvardan kendi kendiliğine oklar atılıyordu.Ne diye geldim ben buraya ya!?

Denki'nin gözünden:

Güzel bir duştan çıkıp rahat bir uyku çekmeyi planlıyordum ki tavanda asılı Jiro'yla göz göze geldik.Jiro telaşla gözlerini kapatıp arkasına dönmeye çalıştı.Ben de hızlıca banyoya geri dönüp altıma havlu geçirdim.Bu sırada birbirimize bağırıyorduk.

J:SESİMİ DUYMUYO MUSUN YA!

D:DUŞTAYDIM NASI DUYAYIM

J:NE BİLEYİM,HEM BU NEYİN NESİ!

Banyodan çıkıp yanına gittim ve ne olduğunu anlamaya çalıştım.

D:demek böyle bir şeymiş...

J:NE BAKIYOSUN YA YARDIM ETSENE!

D:tamam tamam

Jiro'nun yanına gidip onu kurtarmaya çalıştım.

D:bu ne ya nası yapacağım ben bunu

J:delireceğim şimdi!

Sandalyeye çıkıp ayaklarındaki ipi çözmeye koyuldum.

D:çözülmüyo bu ya

J:ÇÖZ ŞUNU!

Bir süre düğümle uğraşıp tam çözdüğüme sevinecekken Jiro'nun çığlıyla telaşlanıp onun ayak bileklerinden tuttum.Son anda yere düşmesini engelledim fakat onu taşıyamayıp ikimizde yere düştük.Bu sırada ona bir şey olmaması için onun benim üzerime düşmesini sağladım.

J:bıraksaydın daha iyiydi

D:sus ya

Bir süre bu şekilde durduk.Jiro dirseklerinden destek alarak benden biraz uzaklaşmıştı ve bir süre gözlerimizin içine bakarak beklemeye başladık.Siktir,heycanlanıyordum.
Neden kalkmıyordu?Yaklaşsam mı acaba biraz.Fırsat bu fırsat Denki öptün öptün...Ne saçmalıyorum ya...Ama hâlâ kalkmıyor!?

Tam yüzümü biraz ona yaklaştıracakken sesiyle irkildim.

J:bırakacak mısın?

D:ne?

J:bırakacak mısın diyorum

D:neyi

J:beni tabi ki salak

Göt gibi kalmıştım.Ona sıkıca belinden sarılmıştım.Kahretsin farkında bile değilim.Daha fazla zaman geçmeden onu bıraktım.Ardından ayağa kalkıp,iyi geceler diyerek hızlıca odadan çıktı.Ben de gidişini öylece seyretmiştim.

Üstlerimi giyip kendimi yatağa attım ve onu düşünmeye koyuldum...yine.
İç geçirerek kendi kendime "bugün de değilmiş" dedim ve ışığımı kapatıp uykuya dalacakken kapı çaldı.Yerimden doğrulup "gir" diye seslendim.

bakugou katsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin