11

683 56 54
                                    

Kızlarla parti için alışverişe çıkmıştık.Hepimiz hem kendimize hem de birbirimize bir şeyler arıyorduk.

Tüm mağazaları dolaşıp alısverişimizi tamamladık.Ardından yemeklerin olduğu yere gidip hamburger sipariş ettik.

Jiro:ayaklarım koptu

Mina:bence değdi,çok güzel şeyler aldık

Tsumi:yakarız ortalığı artık

Biz sohbet ederken hamburgerler gelmişti ve gelir gelmez yemeye başladık.Hepimiz aç ayı gibiydik.

Yemekleri yiyip yurda geri döndük ve hepimiz kendi odalarımıza geçtik.

Ben kendimi yatağa atıp biraz dinlendikten sonra aldığım elbiseyi giyip hazırlanmaya koyuldum.

Bir süre sonra odaya Jiro gelmişti ve beni kapıdan izleyerek beklemeye başladı.

Jiro:gitmeyen bi biz kaldı-

T:vay bu ne güzellik

Jiro:ne sandın

Güldüm ve hazırlıklarımı bitirip birlikte yurttan çıktık.Okulun en üst katına,terasa çıktık ve partinin olduğu yere geldik.

T:çok da geç gelmemişiz...

Jiro bana ters ters baktı ve bende alaycı bir şekilde gülümsedim.Bu sırada bizimkilerin nerede olduğunu ararken Denki'nin bize el salladığını görüp o masaya gittik.

Denki:hiç gelmeseydiniz?

Jiro:tsumi'nin suçu

Göz devirip masaya oturdum ardından Jiro da Denki'nin yanına oturdu ve ikisi cilveleşmeye başladı.
Ardından Mina'ya bakıp ona kaş göz yaparak nasıl olmuşum der gibi baktım.O da "👌🏻" bu hareketi yapıp göz kırptı.Ben de aynı şekilde karşıdan ona iltifat ettim.Daha sonra diğerlerinin sohbetine ayak uyduruyordum ki Bakugo'nun bana baktığını farkettim.
Ben bakınca bakışlarını kaçırmıştı.Ben de onu hızlıca baştan aşağı süzüp bakışlarımı kaçırdım.Karizma olmuş...Tam diğerleriyle sohbete devam edecektim ki bu sefer Mina'nın çapkın çapkın bize sırıttığını farkettim.Bir şey de kaçmaz zaten gözünden.

Bir süre sonra parti iyice haraketlenmişti.

Denki:jiro hadi dans edelim

Jiro:hayır

Denki Jiro'nun elini tutup yavaşça öptü ve daha etkileyici bir ses tonuyla:

D:gönlümün çiçek bahçesi,karşınızdaki yakışıklıyla dansa kalkar mısınız?

Jiro:oh,hani nerde?şurdakiyle mi?

Denki bir anda gözlerini Jiro'nun baktığı yere çevirdi ve kimseyi göremeyince kafasını yine Jiro'ya döndürmesiyle Jiro'nun dudaklarına yapışması bir oldu.

Bir süre uzun uzun öpüştüler ve Jiro geri çekilip dans pistine doğru yürüdü.Denki de mutlu mutlu yerinden kalkıp heyecanla peşinden gitti ve ikisi çılgınlar gibi dans etmeye başladılar.

Eyvah en sevdiğim şarkı çalıyordu.Dansa kalkmamak için zor duruyordum,biri benle gelse çok iyi olacaktı.
Mina'ya benimle gelmesi için mesaj atacakken Kirishima önce davranıp ikisi birlikte gittiler...Doğru düzgün dans edecek insan kalmamıştı.
Sero diyeceğim ama o başka kızlarla beraber.Bakugo zaten olmaz aslında olabilirdi...ne saçmalıyorum hayır.Diğerlerinin de dans edeceklerini sanmıyorum.Tüh ya,Kiri ve Mina gitmeseydi iyiydi.

Bakugo'nun gözünden:

Tsumi'yi ilk kez elbiseyle görüyordum.Çok güzel duruyordu.Fiziğini iyice belli ediyordu,gözlerimi alamıyordum...
Bu yüzden ara sıra göz göze gelip duruyorduk.Bu durumdan sıkılmıştım,gergin hissettiriyordu.

bakugou katsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin