bonus bölüm #4

317 16 9
                                    

Lise 3. Sınıf:

Akşam Denki,Kiri,Sero,Jiro ve ben alış veriş merkezinden kovulmuş yolda yorgun argın ileriyorduk...Mina yüzünden gezmediğimiz mağaza,Denki yüzünden oynamadığımız oyun,Kirishima,Sero ve ben yüzünden de yapmadığımız rezillik kalmamıştı.Aslında etrafı kollamak için gelmiştik.Kötüler birliğinden bir kaç kişi en son burada görülmüş çünkü.Fakat işler hiç iyi ilerlememişti.

Hepimiz boş düşüncelerle hamburgerlerimizi yiyerek birbirimize bakıyorduk.Ve benim aklımdan geçen az önce yaşadıklarımızdı.Hala yaptıklarımıza inanamıyorum.

Bir kaç dakika öncesi:

Sero:sizce burdan kaç saniyede kayabilirim?

Jiro:40 günde anca

Bakugo:Tsumi'den hızlı kayarsın o kesin

Tsumi:sana şurdan bi koyarım...ne bileceksin deneyip görmeden

B:gerek mi var?

T:BANA BAK-

Jiro:kesin gevezeliği şu an etrafı kollamamız gerek

Kiri:bir şey olacağı yok ya

Mina:bence de

Denki:ben de sıkılmıştım zaten.Hadi tutuyorum süreyi

Bakugo:saçmalamayın olm!Buraya şaklabanlık yapmaya gelmedik

Sero:lan ödlek.Gel kapışalım,kaçma hemen.

Bakugo:kaçıyo muyum sanki ben geri zekalı!Buraya gelme amacımı-

Kulaklarımı tıkadım ve onun boş konuşmasını bölecek bir şekilde hafif yüksek sesle şarkı mırıldandım.Ardından ortam sessizleştiğinde konuşmaya başladım.Bakugo bana ters ters bakıyordu bu sırada.

Tsumi:istersen sen süreyi tut,kaçmak için bahane arıyordun zaten.

Bakugo öldürücü bakışlarıyla tam bana bağırmaya kalkacakken Denki sözünü kesti.

Denki:İLK BEN KAYIYORUM!

Denki yürüyen merdivenlerin kenarlarına çıktı ve dengede durmaya çalıştı.Fakat 2 saat boyunca onun dengesini kurabilmesini izlemiştik.

Jiro:öf hadi be!

Jiro bir anda Denki'yi arkasından iktirdi ve Denki bir oradan bir oraya atlayarak aşağıya düşmüştü.Biz de hepimiz ona gülüyorduk.Bu sırada insanlar,Denki düştüğü sırada tedirgin olmuştu ve hepsi şaşkın şaşkın bizi seyrediyordu.

Mina:OEREĞEHWYEOEHWO BİR ŞEYİN VAR MI!?

Denki:GÜLMEYİN YA!😭😭😭

Hepimiz gülme krizindeydik.Denki de acı içinde yerde oturuyordu.

Kiri:LAN!

Hepimiz Kiri'ye ne oldu der gibi bakarken Kiri tedirgin şekilde aşağıdan Denki'ye bakıyordu ve biz de aynı anda bakışlarımızı o tarafa doğru çevirdik.2 tane güvenlikçi Denki'yi tutup ayağa kaldırmışlardı ve onu götürmeye çalışıyorlardı.

Jiro:hassiktir

Tsumi:sero!

Sero bir anda irkildi ve hızlıca Denki'yi bantlarıyla sarmalayıp bizim olduğumuz yere çekti.Bu sırada güvenlikler bize doğru koşar adımlarla geliyordu.

Bakugo:KOŞUN AQ!

Onun demesiyle hepimiz kaçmaya başladık.Güvenliklerde peşimizden geliyordu.

Tsumi:ayrılalım böyle olmayacak!

bakugou katsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin