18

551 41 36
                                    

Yazarın gözünden:

Tsumi berbat bir halde aşk acısı çekiyordu.Gözünde bir gram uyku yoktu.Genelde klüplere gidip kafa dağıtıyor,akşam da eve sarhoş gelip sabaha kadar deli gibi Bakugo'yu düşünüyordu.Hiç iyi değildi.

Bakugo Tsumi'ye göre daha iyiydi ama aklından Tsumi çıkmıyordu.Ona gerçekten kızgındı ve bir yandan aşıktı.

1 sene sonra:

Hepsi mezun olduktan sonra stajlarda pro hero olmanın adımlarını atıyorlardı ki artık kendi başlarının çarelerine bakacak durumdalardı.

Tsumi kendini toparlamıştı ve karakter olarak oldukça gelişmişti,olgunlaşmıştı.Bakugo da aynı şekilde.

İkisi hiç karşılaşmamıştı şimdiye kadar ve hiç de konuşmamışlardı.Birbirlerini özleseler de suskundu ikisi de.

3-4 yıl sonra:

Tsumi 24 yaşındaydı ve artık 3 numaralı profesyonel kahramandı.Açıkçası sıralama hep değişiyordu.Bir yıl Bakugo 1.'liğe geçip Tsumi 2. Oluyordu,Izuku 1. Olup Shoto 3. Oluyordu.Yani hep değişkendi.
Bu sırada Tsumi kendi ajansını kurmuştu ve Japonya'nın en iyi 2. keskin nişancılarından seçilmişti.Gayet başarılı ve sevilen bir kahramandı.

Bakugo ve diğerleri de aynı şekildeydi.Onların da kendi ajansları vardı ve kendi hayatlarını kurmuşlardı artık.

Hepsi lise yıllarını özlüyordu,eskisi gibi yakın değillerdi.Bazen şehirde olaylar olunca birbirlerini görebiliyorlardı.Nadir de olsa.

Bakugo ve Tsumi birbirlerine artık gençlik aşkı gözüyle bakıyordu.Ama  birbirlerine olan özlem ve birbirlerine olan duygular hala duruyordu,sadece geri plana atıyorlardı.İkisi de olgunlaşmıştı.Hatta Bakugo artık 1. Olmayı çok da önemsemiyordu.İnsanların hayatı önceliği olmuştu.

Tsumi'nin gözünden:

Şemsiyemi ve ceketimi alıp apar topar evden çıktım.Toplantı vardı ve ben uyuyakalmıştım.

Yol üstünden aldığım poğaça ve kahveyi hızlı hızlı yiyerek arabama bindim ve son hız ajansa doğru sürdüm.Yarım saat gecikmiştim..Hay sikeyim.

Ajansa gelip herkesden özür dileyip toplantıya başladık.

1 saat sonra toplantı bitip,kendi odama geçtim ve koltuğa uzanıp gözlerimi dinlendirdim.Yetişkin hayatı çok zordu.İnsan doğru düzgün yerinde yatamıyordu.Mesela birazdan asistanım gelecek ve şu anki huzurumu darmadağın edecekti.

Derken kapı çalmıştı.Ben de isteksiz şekilde "Gel" diye bağırdım.

Asistan:bugünün programını getirdim

Tsumi:bıktım şu programlardan...

Bana elindeki kağıtları verdi ve bende onları incelemeye koyuldum.

Tsumi:akşam yemeğine katılmayacağım,sevmediğim tipler var...Aa stajlar başladı mı?Ne çabuk...Tanrı aşkına bu programlar cidden kağıt israfi,çıkartıp durmayın şunlardan.

A:o zaman ben ne yapacağım?

T:doğru...

Elimdekileri masaya koydum ve asistan odadan çıktı.Ben de yapılacak işlerimi halledip ajanstakilerle takılmaya başladım.Bir kaç saat sonra ofisime staja gelen öğrenci gelmişti.

T:hoşgeldin,gel otur

Güler yüzle onu karşılayıp yüzünü inceledim.Aynı Bakugo'ya benziyordu..?

T:bir şeyler ister misin

?:teşekkürler

T:peki,tanıyalım seni o zaman

bakugou katsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin