İlişkilerinin üzerinden bir kaç yıl sonra (30 yaşlarında falan):
Ajanstan çıkıp eve doğru yağmurlu havada şehrin gürültüsünü dinleyerek yürüyordum ki bir anda şemsiyemin altına Bakugo'nun girmesiyle irkildim.
B:niye beklemiyosun beni,sırılsıklam oldum
T:seslensene ya ödümü kopardın
B:ehehe
T:çok ıslanmışsın,hasta olacaksın
Bir yandan çantamdan peçete bir yandan şemsiyeyi tutarken Bakugo şemsiyeyi elimden aldı.Ben de peçeteyi alıp yüzünü kuraklamaya başladım.Bu sırada ona söyleniyordum sırılsıklam olduğu için.O da gülümseyerek bana bakıyordu.
T:komik bir şey mi var?
B:evet?
T:söyle ben de güleyim
B:sanane gülemez miyim
Hafif güldüm ve ıslak peçeteyi çöpe atıp yolda ilerlemeye başladık.
T:sana bir haberim var
B:?
T:Jiro hamile
Tepki vermemişti.
T:biliyor muydun
B:hayır.Bekliyordum zaten bayadır
...
B:artık darısı başımıza mı diyeyim...Ne dersin?
Kendinden emin bir şekilde gülümsüyordu.Ben de ona şaşkın bir şekilde bakıyordum.Bir süre sonra kafasını bana çevirip hafiften sırıtarak dolu dolu bakmaya başladı.Ben de gerilip bakışlarımı çevirdim.O da hafif güldü ve konuşmadan yürümeye devam ettik.
Onun böyle bir şey istediğini bilmiyordum.Şaşırmıştım...Çok ani olmuştu.
Eve geldiğimizde yemek yiyip kendi halimizde takılmaya başladık.Ben balkonda durup derin düşünceler içinde denizi izliyordum.Bakugo ne yapıyordu hiç bilmiyorum.
Aklım yoğundu.Bir yandan ajanstaki işler bir yandan şu çocuk meselesi...Bakugo cidden istiyor muydu?Ya da ben bir bebek istiyor muyum?...Kesinlikle istemiyorum.Ben böyle mutluyum açıkçası.Ama olsa fena da olmazdı.Lanet olsun gençken evlenmeyeceğime yemin etmiştim şu an düşündüğüm şeye bak.
Bir sigara çıkarıp balkon demirliklerine yaslanarak düşünceler içerisinde içmeye başladım.
Bir süre sonra Bakugo sessizce arkamdan yaklaşıp kafasını sessizce boynuma gömüp öpmüştü.İlk başta korkmuştum.Farkına bile varmamıştım geldiğinin.
Ona gülümsedim.O da sırtıma bir hırka atıp benim gibi korkuluklara yaslanarak bana bakmaya başladı.B:yine doluyuz sanırım
Hafif gülümseyip elimdeki sigarayı ona uzattım.O da alıp içine çekti.Bu sırada bakışları hala üzerimdeydi.İçimi dökmemi istiyordu belliydi bakışlarından.
T:bebek istediğine emin misin
B:olsa güzel olurdu
T:bilmiyorum...
B:neden
T:bilmiyorum.Ona bakabilir miyim?Bilemiyorum..
B:niye bakamayacakmışsın?Hem evlatlık da alabiliriz benim için sorun değil
T:bilmiyorum.Hazır hissetmiyorum sanırım
Bir süre sessizlik olmuştu.
T:benliği nasıl olurdu acaba
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bakugou katsuki
ФанфикLiseden yetişkinliğe yetişkinlikten yaşlılığa yaşlılıktan ölene kadar süren bi aşk hikayesi ^-^ Yazdığım ilk kitap saçma yerler çok fazla var kendimden utandım yani ama olsun ilk kitap bu siz şeyyapmayın😺ve son bölümlere doğru gelişiyor bazı şeyler...