4

938 67 21
                                    

Hızlıca kafeden çıkıp oradan uzaklaştık.Ben de kibar kız modundan çıkıp gülme krizine girdim.Bakugo da yine olduğu gibi bana kızıyordu fakat o da dayanamayıp bir süre sonra gülmeye başladı.

İlk defa onun kahkahasını duyuyordum.Hem gülerek hem de etkilenmiş bir şekilde ona bakıyordum.Bu sırada birbirimize çarpıp sarhoş gibi yolda yürüyorduk ve farketmeden dar,karanlık ve ıssız bir ara sokağa girmiştik.Fakat hâla hiç bir şey olmamış gibi gülmeye devam ediyorduk.

Sırtımızı duvara dayayıp yere çömelmiş bir şekilde gülmemizi dindirmeye çalışıyorduk.

Bakugo'nun gözünden:

Çok sinirliydim.Aptal kadın hayat hikayemi anlattı resmen fakat Tsumi güldükçe benim de gülesim geliyordu.Bir süre sonra ben normale dönmüştüm.Tsumi'yse hâlâ gülmeye devam ediyordu.Ben de onun gülüşünü seyretmeye başladım.Gülünce tatlı oluyordu.

Tsumi'nin gözünden:

Bir yandan gülümseyerek bir yandan da o soğuk bakışlarıyla beni izlediğini farkettim...Fakat uzun sürmedi.Bakışlarını kaçırmıştı.

T:korku filmlerinden korkuyo musun cidden?

B:kes be,öncedendi o.

T:ahahha,çok şey öğrendim.Hepsi çok işime yarayacak

B:ne işine yarayacak

T:görürsün

B:dediği çoğu şey uydurmaydı.

T:niye yalan söylesin kadın

B:söyler o

Hafiften yine gülüp bir süre sessiz kaldıktan sonra ileriden tıkırtılar duyuldu.İlk baş kedidir diye umursamasak da daha sonra sesler daha fazla duyulmaya başladı.Bakugo ayağa kalkıp ne olduğuna bakmak için sesin geldiği yere doğru ilerledi.Ardından ben de peşinden gittim.

Tam sesin geldiği yere gelip bakacakken bir anda 4 5 ayyaş ve ellerinde sopa,bıçak taşıyan kişiler önümüze çıktı.Bakugo koluyla beni geriye doğru itti ve yavaş yavaş geri adım atmaya başladık.

?:ağımıza birileri düşmüş demek
?:ne pırıl pırıl çocuklar ama?yazık olacak şimdi

B:HAHA ASIL BELA AYAĞINIZA GELDİ!

T:napıyosun?!

B:geride dur

Üstümüze doğru yürümeye başladılar ve Bakugo da ellerinde patlamalar oluşturarak saldırmalarını beklemeye başladı.Tam biri saldıracaktı ve Bakugo da ona vuracaktı ki Baku'nun bileğinden tuttum ve koşarak oradan uzaklaştık.

T:kafayı mı yedin napıyosun!?

B:ne güzel kavga ayağımıza gelmişti

T:aptalsın

Konuşmadan yurda doğru ilerlemeye devam ettik.Ardından sessizliği bozarak annesinin anlattıklarıyla dalga geçmeye başladım.Oda kızıyordu.Bir süre sonra yurda gelip odalarımıza geçerken ona seslendim.

T:bakugo

B:?

T:çok eğlendim bugün

B:banane

Hafiften sırıtmıştı.Ben de hafif gülmüştüm...

B:iyi geceler

T:sanada

...

Sabah aşağıdan gelen seslere uyandım.Bizimkiler gelmiş olmalı.Yatağımdan kalkıp alt kata indim.

bakugou katsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin