10

715 59 13
                                    

Bir kaç hafta sonra:

Okul açılmıştı.Artık 2. Sınıftık ve artık derslerimiz biraz daha yoğunlaşmıştı

Yine olduğu gibi Aizawa Sensei'nin dersini uyuklayarak dinliyordum.Ara sıra kızsa da umursamayıp aynı şekilde devam ediyordum.

Bir sonraki ders antrenmana gidecektik ve yine herkes birbirine öğrendikleri şeyleri gösterecekti.En sevdiğim ders buydu,hem serbest takılıyorduk hem de kendimizi geliştiriyorduk.

Bu sırada Bakugo ve ben en son ettiğimiz kavgadan beri konuşmuyorduk.Tenefüslerde grup olarak bir araya geldiğimizde de mesafeliydik.Umrumda da değil açıkçası.

Sensei:üstlerinizi değiştirip antrenman sahasına gidin.Çıkabilirsiniz.

Zilin çalmasıyla yerimden kalktım ve kızlarla soyunma odasına gittik.

Mina:parti için birlikte hazırlanalım mı??!

Yao momo:olur!

Tsumi:ne partisi?

Tsuyu:Sensei'yi dinlemedin mi Tsumi?

T:hayır...

Jiro:noel için eğlence düzenlenecekmiş

T:aa harbi mi

Mina:bu dönem çok ders çalıştım bu parti çok iyi gelecek

Sohbet ederek üstlerimizi değiştirip sahaya indik.Hepimiz yeni öğrendiklerimizi birbirimize gösteriyorduk.

Bir süre sonra herkes kendi halinde takılmaya başladı.Ben de Kirishima ile beraber takılmaya başladım.Bir yandan sohbet edip bir yandan antrenman yapıyorduk.
O vücudunu sertleştiriyordu,ben de onu kılıçlarımla kesiyordum.Bir nevi ona sağlamlık testi uyguluyordum.

K:bekle!

T:noldu

K:mola verelim biraz

T:tamamdır

Oturup soluklanarak su içmeye başladık.

T:staj yaramış,gelişmişsin

K:sende öyle.Senin stajın yarım kalmıştı değil mi?

T:maalesef

K:olsun yine de gelişmişsin

Gülümsedim ve su içmeye devam ettim.

K:bisikletimi kaybettim ya

T:nası kaybettin lan

K:ne bileyim çalındı galiba

Bakugo:ben aldım

K:sen mi aldın?

T:o Kiri'nin bisikleti miydi!?

K:bi dakika ne?

B:bisikletini ben aldım?

K:niye?

B:lazımdı

İstemsizce sırıtmıştım.

Denki:YARDIM EDİN😭😭

Denki koşa koşa yanımıza geldi ve biz de ne olduğuna bakarken Dark Shadow'u birini ararken gördük.Tokoyami'de hemen yanında dark shadow'u kontrol etmekle meşguldü.

T:noluyo ya

Denki:dark shadow beni öldürecek😭😭😭

B:ne saçmalıyosun lan yine

D:hassiktir geliyo!

Denki koşarak yanımızdan ayrıldı,peşinden de Tokoyami ve Dark Shadow gidiyordu.Aynı anda gülmeye başladık.Ardından Bakugo'yla göz göze gelince ciddileşip bakışlarımızı kaçırdık.Daha sonra Bakugo yanımızdan ayrıldı.

bakugou katsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin