17

557 43 28
                                    

Yazarın gözünden:

Bakugo ve Tsumi yaz tatilini depresif geçirmişti.İkisinin akılları da karışıktı,olayı hala atlatamamışlardı.

Tsumi onu unutmak için başkalarıyla çıkıp duruyordu ama pek işe yaramıyordu.

Tsumi ondan hoşlandığının farkında değildi.Daha doğrusu hislerini görmezden gelmeye çalışıyordu.Arkadaş oldukları için kendine engel oluyordu.

Bakugo yatıyordu,yemek yiyip,yine yatıp uyuyordu.Anca okulda,stajlarda kafasını dağıtabiliyordu.

İkisi de ruh gibiydi.Oldukça dalgın ve eski neşeleri yoktu.
Okuldayken de birbirlerini görmezden geliyorlardı.
Bu sırada diğerleri aralarını düzeltmeye ve moral vermeye çalışıyorlardı ama nafile.Bu arada diğerlerine asıl olayı anlatmamışlardı doğru düzgün.İkisi de geçiştiriyordu.

Tsumi'nin gözünden:

Okullar açılınca kendimi daha çok toparlamıştım.Onu görmesem daha iyi olacaktım ama yapacak şey yok.

Bu sene mezun olacaktık.Zaman çok hızlı geçmişti.1. Sınıftaki hallerimizden gerçekten eser kalmamıştı.Hepimiz fazlasıyla iyiydik.

Bakugo'yla o günden beri hiç konuşmamıştık.Onu özlüyor muyum,istiyo muyum,seviyo muyum,arkadaş mıyız?hiç bir fikrim yoktu.Sanki tanımadığım bir insan gibiydi ama değildi işte...

Bakugo'nun gözünden:

Okula onu görmemek için gitmek bile istemiyordum ama bir yandan onun yüzünden gidiyordum.Beni gerçekten mahvetmişti ama ona olan duygularımdan eser yoktu artık.Neyse bu sene bitse de 1 numaralı kahraman olsam...

Yazarın gözünden:

Günler bu şekilde geçip gitmişti.Yurtta mezuniyet partisi için hazırlıklar yapılıyordu.Herkes hüzünlüydü.

Tsumi'nin kafası gün geçtikçe daha da allak bullak olmuştu.Jiro'yla konuştuğu günden beri iyi değildi.Jiro onun gözünü açmıştı ki kafası karışık bir durumdan daha karışık bir hale gelmişti.

Bakugo eskisinden daha iyiydi.Hem dersler,hem karakter,hem de benliğindeki gelişim açısından gayet iyi bir konumdaydı.Kendini toparlamıştı ama hala Tsumi'ye kızgındı ve özlüyordu her ne kadar ondan nefret ediyorum dese de.

Tsumi'nin Jiro'yla konuştuğu gün:

Jiro'ya Bakugo'yla neden bu halde olduğumuzun gerçek nedenini anlatmıştım.

Jiro:kızım sen ne yaptın

Tsumi:özür diledim sonradan

Jiro:bi zahmet

Tsumi:bilmiyorum Jiro.Arkadaşız sanıyordum.

Jiro:cidden hala arkadaş dediğine inanamıyorum.Vapurda bana dediklerini ne çabuk unuttun.Ha bi de üstüne bana bunları dedikten sonra Bakugo'ya neler demişsin..Bu kadar gözü kara biri miydin...

Tsumi:biliyorum,hata yaptım

Jiro:niye şu an konuşmuyorsunuz o zaman

T:bilmiyorum Jiro

Jiro:onun aptallık ettiğini mi düşünüyorsun?ya da sana gelmesini mi bekliyosun?

T:üstüme gelip durma

Jiro:peki...Hassiktir ne hatırladım şimdi...Bu sene okul gezisinde eski sevgilin gelmişti siz de beraber takılıyordunuz,kızım bakışlarını görmeliydin,şimdi anladım niye öyle bakıp tepki verdiğini.

Jiro'nun dediği gün:

Diğer okullardan proje tanıtımı için bir kaç öğrenci gelmişti ve bunların arasında Shindo vardı.

bakugou katsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin