Σορρυ που σας κρατησα τοσο καιρο δεν ειχα καθολου μα καθολου χρονο αλλα τωρα οριστε η συνεχεια επιτελους ! ειναι λιγο μικρο ... σορρυ αυτο μπορεσα ... αλλα μην ανυσηχειτε ... την αλλη εβδομαδα θα ξαναβαλω! love u <3
Ξύπνησα απο την φωνη της αεροσυνοδου που μου ελεγε οτι '' φτασαμε στον προορισμο μας '' να τον χεσω τον προορισμο. Αυτη τη στιγμη οπως και ολες τις υπολοιπες στιγμες δεν εχω ιδεα ποιος ειναι τελικα ο προορισμος μου ή γιατι μπηκα σε αυτο το αναθεματισμενο το αεροπλανο !!!
τωρα ο Βαγγελης θα εχει ξυπνησει και θα εχει καταλαβει οτι δεν ηξερε καθολου καλα με ποια κοιμηθηκε και οτι στην πραγματικοτητα ειμαι μια ακαρδη σκυλα ! Γιατι αυτο ειμαι ! Μακαρι να μπορουσα να γυρισω το χρονο πισω .... δεν ξερω τι κανω πλεον . Η ζωη μου εχει παει απο το φυσιολογικο που ηταν στο ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟ. Αυτα που εχω ζησει τις 2 τελευταιες μερες μονο στα ονειρα γινονταν.... τωρα που εγιναν γιατι τρεχω απο αυτα ??????????
ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΠΛΕΟΝ....
Τσεκαρω το κινητο μου μπας και εχω καμια κληση του αλλα που ! σιγα μην με παρει κιολας ! πολλα θελω.... παιρνω ενα τηλεφωνο την ΚΩΝ/ΝΑ ( Οχ αμαν εχει κι αυτη πρισωπικη ζωη σκατα ! το ξεχασα! )
ας ξερει τουλαχιστον καποιος πού ειμαι!
- ελα μωρη κατερινα τι θεσ και με ξυπνας τετοια ωρα ?
- ειναι 12 το πρωι.
- 12 ????????? θα σε σκοτωσω καλα μεσ στα αγρια χαραματα βρηκες κι εσυ ????? τι εγινε ρε ? σας τελειωσαν τα προφυλακτικα και ειπατε να κανετε κανενα διαλειμμα με τον Κακουριωτη ????
- πως το ξες οτι το καναμε ?
- ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!!!!!! μωρη εγω αστειευομουν !!!!!!!! θες να μου πεις οτι εκανες σεξ με τον ΒΑΓΓΕΛΗ ΚΑΚΟΥΡΙΩΤΗ ?????????????????????
- Ε λιγο πολυ....
- πως ηταν ? μεγαλο , μικρο ? οατνα μπηκε μεσα σου πως ακριβωσ.....
΄- μη αρκεταααααα σκασεεεεε ιουυυυυυυυυ !!!!!!!!!
δεν εχω καμια ορεξη να ανοιξω πορνοσυζητηση αυτη τη στιγμη .
- καλα ντε ! με θες κατι αλλο ?
- ναι , να ερθεις να με παρεις !
- απο που ?
- απο το αεροδρομιΟ ? της θεσσαλονικης για να ειμαι πιο ξεκαθαρη.
- μωρηηηηηηηηηη εφυγες ????? !!!!!!!!!!!!!!!!!
κι εδω ειναι το σημειο που η κωννα αρχικα παθαινει εγκεφαλικο. μετα με διαολοστελνει αλλα στο τελος επειδη οπως ολοι ξερουμε ειναι καλος ανθρωπος πανω απ'ολα ( γκουχου !!!!!!! ) ερχεται και με παιρνει !!
YOU ARE READING
αγγελος χωρις φτερα <3
RomanceΗ Κατερινα μια φανατικη βκατορ αποκτα αυτο που ολες οι θαυμαστριες του Βαγγελη Κακουριωτη επιθυμουν : Τον ιδιο τον Βαγγελη. Ομως μετα αρχιζουν τα δυσκολα.... Θα ειναι Ο Βαγγελης στο πλαι της ή θα την αφησει μονη?