κεφαλαιο 4

974 66 18
                                    

ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ <3 ENJOY !

 

εΚΕΙ που καθομουν ανακουφισμενη μεσα στην ντουλαπα και μυριζα ενα σωβρακο του βαγγελη <3 ( ναι ειμαι ψυχακιας ! τι ζορι τραβατε ? <3 ) ακουσα τον αρη να λεει...

'' Περιμενε βαγγελη ξεχασα τα κλειδια μου πανω στο γραφειο σ μην κλειδωσεις ερχομαι ....''

ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!! ενταξει τωρα ειναι η τελεια ωρα για να με πιασει υστερια !!!! τι κανουμε ? 

γτ δεν μπορουσε να ειναι η ντουλαπα της Ναρνια να πμω μεσα στο χιονισμενο δασος και να σωθω ? αααααα !!!!!!! δεν εχω χρονο ! θα αυτοσχεδιασω ? δλδ ..... θα ..... βγαλω τον σκασμο !

τοτε ο αρης μπηκε στο δωματιο για να παρει τα κλιεδια .... αρχικα ημουν αθορυβη αλλα μετα υπηρξε ενα ΜΙΚΡΟ προβλημα... η ντουλαπα του βαγγελη δεν ειναι τοσο ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ επειδη εχω κι ενα βαρος σαν ανθρωπος που ειμΑΙ ΚΙ ΕΓΩ αρχισε να ταλαντευευται απαλα περα δωθε .... τοτε δεν ακουγα βηματα να φευγουν απο το δωματιο και ανυσηχησα .....ακουγα μονο ανασες να πλησιαζουν ολο και πιο κοντα !!! καταπια την ανασα μου κι εκανα τον σταυρο... τπτ δεν με εσωζε τωρα .... αμαν ρε κακουριωτη ! μισες δουλειες ! τι κωλοντουλαπα ειναι αυτη? θα παω να σ παρω αλλη μολις καταφερω να γλιτωσω απο αυτο το μαρτυριο ! ιιιιιι οχι ανοιγει την ντουλαπα !!!! 

'' τζα '' του λεω με μια χαζοχαρουμενη φατσα . ηταν οτι καλυτερο μπορουσα να σκεφτω εκκεινη την στιγμη ....

'' ομγ !!!!!!!!!!!!!!!!'' τα ματια του ειχαν γουρλωσει και με κοιτουσε με εκπληξη και απορια 

'' wtf ? ποια εισαι ? τι θεσ μες στην ντουλαπα του βαγγελη ? ΒΑΓΓΕΛΗ !!!!!!!! ΜΙΑ ΦΑΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΣΟΥ !!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩς ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ !!!! ΕΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!!''

'' Αρη να σ εξηγησω ..... '' τι να του εξηγησω ? πως να του το εξηγησω ? τοτε εφτασε ο ηρωας μ ... βαγγελη σωσε με 

'' ρε ευτυχως που γυρισα για τα κλειδια και την βρηκα ... ρε αυτη θα  σ κλεψει ολα τα σωβρακα ... κλ πως μπηκε ????/''

'' βασικα μπορω να εξηγησω.... εεεε... να εγω..... εεεε... βαγγελη θες να συνεχισεις γτ εγωωω.... εεεε...αρη σ'αγαπω παρεμπιπτοντως ....''

'' ακου αρη ε η κατερινα απο δω ηταν μονη της εξω στο κρυο και την πηρα μεσα για να μην κρυωνει και οταν ηρθες την εκρυψα στην ντουλαπα για ναμην φρικαρεις ....''

''δλδ τωρα δεν φρικαρα καθολου.... !!!!!! ασε μας ρε βαγγελη ... κτ αλλο παιζει εδω ... ειμαι λαγωνικο εγω .... α  κι εγω σ'αγαπω κατερινα  απλα με τρομαξες λιγο...''

'' ναι σορρυ γι αυτο εεεεε... εγω τωρα πρπ να φυγω ...''

''γτ να φυγεις ??? !!!!!! '' ΠΕΤΑΓΕΤΑΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗς ΕΝΤΕΛΩς ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ Μ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ..... ΑΥΤΗ η λυπημενη φατσουλα τ <3 αχχχχ.... <3 

'' εε θα ξαναρθω αμα θες <3 ''

'' ναι θελω ''

 και μου σκαει ενα θανατηφορο χαμογελο και εγω δαγκωνα το κατω χειλος μ περνωντας του το μυνημα οτι '' θα το θελα ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ <3 ''

ΜΕΙΝΑΜΕΕ ΝΑ ΚΟΙΤΙΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΧΩΡΙς ΝΑ δινουμε στον αρη ο οποιος ηταν ακριβως εκει ....

'' γκουχου γκουχου .... ακομα εδω ειμαι παιδια ..... γκουχου !''

'' ναι ! '' τωρα ξυπνησα '' εγω πρπ να πατω την κολλητη μ να ερθει να με παρει μπορειτε να καθισετε λιγο να την περιμενουμε ? ''

'' μα εχουμε προβα ! λοιπον... ο βαγγελης θα φυγει πρωτον γτ αργει παντα κι εμενα δεν θα με μαλωσουν αμα αργησω μια φορα .... και κατα δευτερον αν σας αφησω μονους εσας τους 2 θα κανετε παιδια ετσι πως πατε ! ''

'' μα εγω θελω να μεινω με την κατερινα '' 

'' ν αλλα η κατερινα ειναι μικρη για να εχει την ευθυνη ενος μωρου συντομα !''

΄''ελεος ρε αρη ... ολο εκει το εχεις το μυαλο σου .... !''

ο αρης τον κοιταξε με ενα δολοφονικο βλεμμα και μετα αρχισανε να γελανε ταυτοχρονα κτ το οποιο ηταν φρικιαστικο και αστειο ταυτοχρονα <3 

τελικα κατεληξα επειτα απο μια σφιχτη αγκαλια του βαγγελη .... <3 μονη με τον αρη στον καναπε να μιλαμε για διαφορες βλακειες που κανουν κατα τις προβες τους... και να περιμενουμε την κωννα η οποια μ εστειλε μυνημα οτι θα φτΑΣΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙ .... ΔΕΝ ΤΗς ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ ΓΤ ΘΑ ΛΙΠΟΘΥΜΟΥΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ.... ΕΚΠΛΞΗ,...... ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗς ...διοτι ειναι τρελα ερωτευμενη μαζι του ..... κι εγω με τον βαγγελη μου ο οποιος φαινεται να με συμπαθει ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ( αν με πιανετε <3 ).....

ΛΟΙΠΟΝ ????? COMMENT ....

 

αγγελος χωρις φτερα &lt;3Where stories live. Discover now