Λοιπον αντε ειπα να ανεβασω ..... !
Κατερινα μην βιαστεις να απαντησεις ! ειναι μια ευκαιρια που τη θελουν εκατομμυρια κοριτσια ! πρεπει να σκεφτεις λογικα ! εχεις βαγγελη πουμολις πριν απο λιγο σε εχι ριξει στον καναπε και τωρα σου ζηταει ραντεβου για να σου αποδειξει οτι του αρεσεις πραγματικα . .... Η βρισκομαι σε ονειρο η καποιος μου κανει φαρσα ! δεν εξηγηται αλλιως ! ενταξει τσιμπιεμαι με ..... το 1 , με το 2 , με το 3 ! ΑΟΥ !!!!!
'' Τι κανεις ? Γιατι αυτοτσιμπιεσαι ? ''
'' απλα ηθελα να σιγουρευτω οτι ειμαστε στην αληθινη ζωη...''
'' χαχαχα γλυκουλα.. '' μου λεει και βαζει το χερι στο μαγουλο χαιφευοντας με απαλα . απο μεσα μου ουρλιαζω .
'' το νιωθεις αυτο ? ''
'' ναι .... '' γτ μιλαω σαν υπνωτισμενο ?
'' σε ακουμπαω και σε χαιδευω και με νιωθεις ... ειναι αληθινο ! και ναι σου ζηταω ρανυεβου εδω και τωρα . ΑΠΛΑ πες το ναι και θα με κανεις ευτυχισμενο.''
δεν γινεται ! δεν εχω να σκεφτω τιποτα ! τερμα ! ειμαι εδω μαζι του και εδω θελω να μεινω !
'' δεν θελω τιποτα αλλο περισσοτερο στον κοσμο απο αυτο το ραντεβου μαζι σου !''
στο προσωπο του σχηματιστηκε ενα χαμογελο τοσο φωτεινο οσο ποτε αλλοτε.
'' δεν θα το μετανιωσεις ''
'' ειμαι σιγουρη αγαπ.... εννοω βαγγελη ... '' τι στο καλο σκεφτομουν ?
'' τι ηταν αυτο ? ''\
'' ποιο ? '' ναι μπραβο κατερινα αφου πας να κανεις τη μεγα μαλακια να τον πεις αγαπη σου τωρα κανε τον κινεζο ! αυτα ειναι !
'' αυτο που πηγες να πεις ''
'' δεν πηγα να πω κατι... εναν οριλα τον χρειαζεσαι βαγγελακη μου ''
'' δεν με ξεγελας εμενα .... κτ θα ελεγες ... μην με κανεις τωρα να...''
'' να τι ? '' αυτο το στραβο χαμογελο δεν μου αρεσει καθολου αλλα ειναι τοσο προκλητικο..
'' να κανω αυτο ! '' κι αρχισε να με γαργαλαει παντου ! καταστροφη ! εγω οταν γαργαλιεμαι ακουγομαι σαν φαλτσα φωκια και να τιναζομαι μεχρι πανω
'' χαχαχαχααχαχχαχαχααχααχ '' εχει γινει κοκκινος απο τα γελια ! θα εκραγει ! χχαχαα
YOU ARE READING
αγγελος χωρις φτερα <3
RomanceΗ Κατερινα μια φανατικη βκατορ αποκτα αυτο που ολες οι θαυμαστριες του Βαγγελη Κακουριωτη επιθυμουν : Τον ιδιο τον Βαγγελη. Ομως μετα αρχιζουν τα δυσκολα.... Θα ειναι Ο Βαγγελης στο πλαι της ή θα την αφησει μονη?