Γυρισα απο τις διακοπες και επιτελους ανεβαζω κεφαλαιο !!! Ευχαριστω ολους εσας που με υποστγριζετε στο wattpad. Μην ξεχνατε να ψηφιζετε και να καντε κομμεντ. ♡♡♡
ΜΕΡΙΚΕΣ φορες αναρωτιεμαι πως μπορω να ειμαι τοσο σκληρη με τους ανθρωπους γυρω μου. Δε ξερω αν εκανα το σωστο. Δε ξερω αν εκανα λαθος. Μπορει να τον εδιωξα απο τη ζωη μου χωρις λογο. Δε ξερω αν ειμαι εγκυος. Ενα ξερω. Ο βαγγελης ειναι ολη μου η ζωη και θα εκανα τα παντα για εκεινον. Αλλα αυτη τη στιγμη το μονο που μπορω να κανω ειναι πεσω κατω με τα γονατα στο ξυλινο κρυο πατωμα και να κλαψω μεχρι να μην μπορω να αναπνευσω. Μπορω ακομα να ακουσω τα βηματα του καθως με καθε βημα που κανει αλλο ενα κομματι της καρδιας μου ραγιζει. Εχετε αγαπησει ποτε χωρις ορια? Χωρις να σκεφτεστε τιποτα απλα να αγαπατε ανυποφορα καποιον? Λοιπον δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εγω ετσι νιωθω γι αυτον.
Η μαμα μου η Αφροδιτη που ειναι παντα διπλα μου ερχεται τρεχοντας πανω στο δωματιο μου για να αντικρισει το χαλι μου και τα πρισμενα μου ματια απο το κλαμα. Τρεχει κατευθειαν πανω μου και με αγκαλαιαζει σφιχτα. Για πρωτη φορα ουτε η μητρικη αγκαλια δε θεραπευει τον πονο της απωλειας.....
" Κατερινα μου δε ξερω αν ειναι η καταλλληλη στιγμη αλλα νομιζω οτι μολις ειδα το Βαγγελη Κακουριωτη να διασχιζει το σαλονι μας !!! "
Πανω στο κλαμα το γελιο μου ειναι προφανες... Ισως να ξεχασα να ενημερωσω τη μανα μου για τη προσωπικη μου ζωη τον τελευταιο καιρο .... (ουπς !)
"Μαμα ηταν οντως αυτος
... μην αμυσηχεις δεν τρελαθηκες... ακομα."" Σοβαρα ??????!!!!!!! Τιωκανει εδω ο Κακουριωτης ? Στη θεσσαλονικη μαζι σου ? !!! Δυο μερες λειπω και ολα γινονται μπουρδελο ! "
" ρε μαμα δε μπορω να σ πω αυτη τη στιγμη... δε με βλεπεις? Με το ζορι αναπνεω..."
Νιωθω τους πνευμονες μου να με εγκαταλειπουν...
" τι επαθες ? Τι σου εκανε ο αλητης ? Παω τωρα να καψω ολες του τις αφισες!!! "
Κλασικη μαμα - Χιτλερ .καθε φορα που κλαιω για αγορι οι Γερμανοι ξαναρχονται! Ποτε δε θα το συνηθισω αυτο....
"Μαμα μπορεις μια φορα να σταματησεις να φαιρεσαι σαν επιλοχιας και να ... "
Μακαρι να μπορουσα να συνεχισω τη προταση αλλα ειχα βγαλει οτι ειχα φαει τις τελευταιες μερες πανω στο φορεμα της μαμας μου. Μπιμπιντι μπαμπιντι μπου! Τωρα θα ηταν μια τελεια στιγμη να εξαφανιστω αλλα που τετοια τυχη !
YOU ARE READING
αγγελος χωρις φτερα <3
Roman d'amourΗ Κατερινα μια φανατικη βκατορ αποκτα αυτο που ολες οι θαυμαστριες του Βαγγελη Κακουριωτη επιθυμουν : Τον ιδιο τον Βαγγελη. Ομως μετα αρχιζουν τα δυσκολα.... Θα ειναι Ο Βαγγελης στο πλαι της ή θα την αφησει μονη?