Αυτο κεφαλαιο το εγραψα με πολλα κεφια γιατι σε δυο μερες θα γνωρισω το ζελεδααακιιι !!!!!!!
" Βαγγελη..... " μου ξεφυγε ενα ηχος σαν βογκητο καθως φωναζα το ονομα του. Δε γινεται αυτο !!!! Μολις τον γνωρισα ! Δεν μπορω να κανω κατι μαζι του!! Τι θα νομισει για 'μενα ? Δεν θελω νς δειξω οτι ειμαι μια αφελης 15χρονη που μπορει να την κανει οτι θελει ο βαγγελης. Αν και θα το θελα αυτο ...αλλα οχι !
Εκεινος ομως αρχισε να κανει βολτες με τα χερια σ'ολο το κορμι μου. Καθως το αριστερο του χερι χαιδευε την πλατη το αλλο μπηκε αργα μεσα απο τη μπλουζα μου πρπσπαθωντας για μια ακομη φορα να ξεκουμπωσει το σουτιεν μου ... η γλωσσα ηταν μπερδεμενη με τη δικη μου καθως πιεζε το σωμα ολο και πιο πολυ πανω στο δικο λες και προσπαθουσε να μπει μεσα μου. Προσπαθουσα να μιλησω αλλα καθε φορα που εκανα μια προσπαθεια με σταματουσε με ενα αγριο φιλι .το χερι του απο την πλατη μου κατεθυνθηκε χαμηλοτερα ξεκουμπονωντας το τζιν και κςτεθυνθηκε αργα προς το εσωρουχο μου ! Αυτη τη στιγμη το μετανιωνω τοσο πολυ που φορεσα το βρακι μου με τα καραβακια!! Θελω να εξαφανιστω τωρα !
" ωραιο βρακι... " μου λεει με ενα πονηρο χαμογελο.
" σκασε ! " του λεω γελωντας . Εγω εχω κοκκινισει κι αυτος γελαει.
" χαχα οχι σοβαρα με αναβουν τα καραβακια"
" α οκ τωρα ηρεμησα " ειπα με καθαρα ειρωνικο τονο.
Συνεχιζει να με φιλαει αλλα αυτη τη φορα στο λαιμο αφηνωντας κατι σαν πατιμασιες με το στομα καθως κατεβαινει ολο και πιο χαμηλα.
Ε δεν γινεται πρεπει καπως να τον σταματησω ! Δεν ξερω και στην τελικη αν νιωθει κατι για μενα η απλα θελει να ικανοποιησει τις αναγκες του.
Βαζω το χερι μου στα μαλλια του και του τα τραβαω απαλα... ισως ετσι να σταματησει...
"Τι συμβαινει ? "
Ανασταση αγορι μου !
" δεν μπορουμε... ειναι παραλογο.. "
" γιατι ? "
" γιατι πιστευω οτι δε σου αρεσω κι απλως το κανεις ολο αυτο γιατι δεν ειχες κοριτσι εδω και καιρο και πρεπει καπως να απασχοληθεις "
Μολις το ειπα αυτο το βλεμμα στα ματια του αλλαξε. Εγινε πιο απομαλρο . Πιο θλιμμενο. Κατεβηκε απο πανω μου κι εκατσε διπλα μου στον καναπε.
"Στα αληθεια νομιζεις οτι ειμαι τετοιος τυπος ?? "
" οχι ... " το ξερω οτι δεν ειναι.
" κοιτα εγω ποτε δεν το εχω κανει αυτο με μια κοπελα. Δεν την ακουμπαω ποτε την ιδια μερα που γνωριζομαστε. Θελω χρονο "
" κι εγω ..."
" φανυασου ποσο πολυ μου αρεσες "
"Οχι δεν συμβαινει αυτο !"
" τι ? "
" νομιζω οτι ειμαι σε ονειρο κι οτι κατι θα συμβει και θα ξυπνησω στο κρεβατι μου στη θεσσαλονικη και εσυ δε θα γνωριζεις την υπαρξη μου ... " νομιζω οτι ειμαι ετοιμη να κλαψω. Προσπαθω να συγκρατησω ενα δακρυ που ειναι ετοιμο να ξεφυγει απο το ματι μου αλλα εινσι πολυ αργα πια. Εφυγε. Ο βαγγελης το βλεπει και γουρλωνει τα ματια του.
Μοιαζει θλιμμενος ωσπου μου πιανει τα χερια και τα φερνει στο μαγουλο του. Εγω σηκωνω τα ματια εκπληκτη κι τον κοιταζω με τα ματια μου κοκκινα απο το κλαμα.
" κοιτα με ."
Δεν μπορω καν να τον κοιταξω στα ματια.
" κοιτα με ειπα "
Σηκωνω αργα το κεφαλι και τονκοιταζω βαθια στα ματια .
" λοιπον αυριο θα βγουμε ραντεβου ."
Παρακαλω ???????? !!!! Τι εγινε μολις τωρα ?
" τι ?!"
" εγω κι εσυ οπου θες σε κανονικο ραντεβου. Θα σου αποδειξω ποσο πολυ μου αρεσεις. Σου υποσχομαι δε θα βιαστω ... πλζζζζ "
Για πειτε τι λετε ??? Σας αρεσε ? Δεν ειναι cute? Επισης θελω απο εδω και περα να σχολιαζετε ποια τραγουδια ταιριαζουν σε καθε κεφαλαιο πλζζζ ευχαριστω σαε αγσπω !!!
YOU ARE READING
αγγελος χωρις φτερα <3
RomanceΗ Κατερινα μια φανατικη βκατορ αποκτα αυτο που ολες οι θαυμαστριες του Βαγγελη Κακουριωτη επιθυμουν : Τον ιδιο τον Βαγγελη. Ομως μετα αρχιζουν τα δυσκολα.... Θα ειναι Ο Βαγγελης στο πλαι της ή θα την αφησει μονη?