Κεφαλαιο 7

916 55 21
                                    

Λοιπον... ΟΡΙΣΤΕ!

Ηταν απιστευτο συναισθημα <3 Το παθος ολο και μεγαλωνε  δεν ηθελα ποτε να τελειωει. Καθως η γλωσσα επαιζε με τη δικη τα χερια ειχαν τυλιχτει σφιχτα γυρω απο τη μεση μου και εγω με τα δικα του ξεκουμπωνα σιγα σιγα το πουκαμισο . Μολις αγγιξα το γυμνο του δερμα ενιωσα ενα ρευμα να διαπερνα ολοκληρο το κορμι μου. Τωρα πια μπορουσα να νιωσω εντονα τη στυση του... ειπα να μιλησω...

'' βαγγελη...''

τοτε εκεινος εβαλε τα δαχτυλα του στα χειλια μου και μου ειπε γλυκα

'' σσσσσ...μην μιλας...''

ειχα λιωσει..... με σκοτωνε μονο και μονο με το βλεμμα του. Τελικα του εβγαλα το πουκαμισο και το πεαταξα κατω στο πατωμα. Ουαου! γυμναζεται !!!!!!!!!!! πολυ!!!!!!!!!!!!!!!! νομιζω οτι εχω αρχισει να ζεσταινομαι λιγακι ... γτ αραγε??

ΞΑΦΝΙΚΑ τα χερια του βαγγελη μπηκαν μεσα απο τη μπλουζα και πλησιασαν σιγα σιγα χαιδευοντασ την πλατη μου στο κουμπωμα του σουτιεν..... και οταν καταφερε επιτελους μετα απο αρκετη προσπαθεια να μου βγαλει το σουτιεν... μπηκε ο αρης !!!!!!! και χωρισ να χτυπησει την πορτα !!!! κλ σε βαρκα γεννηθηκε ??

'' βαγγελη ?????????? !!!!!!!! κατερινα ????????!!!!!!!!!!! ''

'' αρη να σου εξηγησω ... δεν ειναι αυτο που νομιζεισ......''

'' δλδ δεν εφερες ςδω την κατερινα για της μιλησεις και μετα αυτο εξελειχθηκε στο να φασωνεστε πανω στο τραπεζι ???? ''

'' τελικα ισως και να ειναι αυτο που νομιζεις...''

'' συγνωμη που σας ξενερωσα τωρα,.. αλλα εχουμε ενα βιντεο κλιπ το οποιο χρειαζεται και τον βαγγελη ... μου τον δανειχεις για λιγο? ''

εγω εντωμεταξυ να ειμαι με ξεκουμπωμενο το σουτιεν καιο αρης να ειναι τελειος ανετος κι εγω να χω φρικαρει...

'' κατερινα ? ε χωριο ! ''

'' ναι... εεεεεεεεεεεεεεεε..... ναι φυσικα ..... παρ' τον ανετα ... μπορεις να τον παιρνεις οποτε θελεισ ...''

'' μολις το ειπα αυτο ο αρης με κοιταξε με γουρλωμενα ματια και τοτε καταλαβα τι σκεφτηκε με αυτα που ειπα.... ''

'' ελεος ρε αρη ! μονο εσυ και η κωννα τα σκεφτεστε αυτα ... ταιριαζετε !!!!!''

'' ειναι εδω ??????'

'' ναι ειναι με το τζιμμυ κατω στην αιθουσα των γυρισματων για το βιντεο κλιπ''

αγγελος χωρις φτερα &lt;3Where stories live. Discover now